De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NienkeB, 29 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.912
    387
    83
    Spannend!

2. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hier vandaag de groeiecho gehad,
    Ipv over 4 weken weer een echo wordt het nu over 2 weken.
    Omdat ze vinden dat het bovenste kindje ineens te hard groeit voor zijn termijn.
    Onderste kindje blijft wat kleiner maar groeit mooi door op haar eigen lijntje. :)
    Het kan een meetfout zijn, dus mocht over 2 weken nog zo zijn dan mag ik opnieuw mijn suikers laten controleren ivm eventuele zwangerschapssuiker dan.

Verder direct aan gegeven heel snel duizelig te worden, moe te zijn en bij inspanning gevoel te hebben flauw te vallen. Dus direct hb laten prikken en ze belde mij net terug dat deze aan de lage kant is en ik dus ijzer tabletjes en foliumzuur voorgeschreven krijg in de hoop dat ik mij dan snel beter voel.

Ook vandaag de vaccinatie opgehaald, de prik zelf voelde ik niet. Nu alleen een spierpijn gevoel, maar verder nergens last van. :)

Loesje1988, Maan14, Thirza78 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Hopelijk gaat alles goed met de groei en zit je suiker goed. Hopelijk voel je snel weer fitter. Fijn dat de vaccinatie mee viel. Ik had er aardig last van, mega bult en lang spierpijn

Snies vindt dit leuk.
  4. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Hier af en toe pijn en harde buiken. Ik verlies nog steeds slijm/bloed. Ik heb opeens helemaal voor me hoe ik wil bevallen. Ik hoop in het ziekenhuis in een bevalbad. Nu ik eindelijk een duidelijk beeld heb van de bevalling hoop ik dat dit mogelijk is:)

Maan14 en Liana84 vinden dit leuk.
  5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend!! Hopelijk komt de bevalling snel op gang!

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Fijn dat je over 2 wkn weer terug mag komen om nog even naar de groei te kijken. Hopelijk zit t goed met je suiker en ga je je snel fitter voelen door de tabletjes.

Snies vindt dit leuk.
  7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat zou dat mooi zijn! Ik zou zelf ook in een bevalbad willen bevallen maar helaas zijn ze gesloten vanwegen corona en de mogelijke overdracht hier van in het water.

8. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.912
    387
    83
    Wannabe mam, heeft het nog doorgezet?

Mijn voorweeen zijn sinds 2 dagen ook pijnlijker, maar goed, het zet niet door...

Ik heb ook wel sinds 2 dagen meer slijmverlies, er is hopelijk al iets gaande.
    Morgen naar de verloskundige en ip dan gestript worden... ben benieuwd!
    Hopelijk doen die voorweeen wel wat.

Loesje1988 vindt dit leuk.
  9. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Ohh shit ik dacht dat de bad bevallingen wel weer door zouden gaan. Ga zo eens zoeken op de site van ziekenhuis

10. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Ik zit beneden, heb wel weeën maar ze zijn nog kort en niet regelmatig. Ik lig niet lekker maar probeer zo nog maar eens wat te slapen . Hier komt de verloskundige vandaag langs, ook strippen als het lukt en nog nodig is;)

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  11. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Ik lees niks over de badbevallingen op de site van het ziekenhuis. Lees wel over de maatregelingen rond bevallen en corona.

Maan14 hoe kom jij aan de informatie dat het bij jullie niet kan?

12. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.386
    1.853
    113
    Vrouw
    Ik had een digitale rondleiding tijdje terug t oen zeiden ze ook geen badbevalling. Wellicht weer aangepast. Kun je niet de verlosafdeling bellen of je vk vragen?

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hier staat het op de app en fb pagina gewoon. Ze kunnen niet uitsluiten dat het corona zich via water verspreid door evt ontlasting. Dus tot naderen order gesloten.

Bijgevoegde bestanden:

14. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Ow spannend! Het begint nu wel goed te rommelen dus :D hopelijk zet het snel door

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    In ‘mijn’ ziekenhuis mogen badbevallingen wel weer.

@wannabe mam hopelijk zet t snel door:)

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat fijn!!! 'super jaloers' lijkt me namelijk een heerlijke manier om te bevallen
    Ben iemand die bij buikpijn ook in een bad ga zitten of voor mijn menstruatie door breekt. :|

@wannabe mam hoe gaat het nu met je?

17. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Spannend!

18. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.912
    387
    83
    Volgens mij mag je hier wel je weeen opvangen in bad maar niet bevallen/persen.
    Ik ben 2x heel snel bevallen, dus als het thuis snel gaat ga ik in mijn eigen bed de weeën opvangen, zolang het kan. Ik ga nu ook elke dag in bad met al die voorweeen enzo, die zijn soms best vervelend.

Vandaag word ik hopelijk gestript... Ik ben er zo klaar mee!

Thirza78, Tan89 en Maan14 vinden dit leuk.
  19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik ben medisch, dus volgens mij mag je dan niet in bad bevallen helaas.

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik ben ook medische, moet de gehele bevalling zelf ook aan de telemetrie dus had zowiezo niet in bad gemogen. Maar in eerste instantie we gewild.

Deel Deze Pagina