Omg ik had echt bij jou niet verwacht met 39weken hahah spannend!!!! Veel succes en laat ons weten hoe de bevalling was
@Golden1213 Fijn dat hij zelf is gekomen ipv inleiden a.s. zaterdag Van harte gefeliciteerd! Ik wacht met smart op verslag! Geniet lekker van jullie knullie @duitshollandsmeisje Waaaaaa spannend! Zet 'm op!
Ik had het ook niet aan zien komen zo snel haha dacht zondag!! Gisteren nog zitten bbqen xD hahaha Heb best pijnlijke weeën maar hou ze nog goed vol.. druk pas op de rode knop als het teveel pijn doet. CTG vanmorgen was goed, ze controleren de ontsluiting pas als ik op de knop druk. Mijn vriend mag alleen tussen 15&18 een uurtje komen en als ik de beval zaal in moet (godzijdank)
Ja helaas was ze vorige x niet ingedaald... dus moest gelijk 112 bellen en gaan liggen.. als ze was ingedaald kon ik thuis de weeën opvangen tot het niet meer ging... ze is een klein beetje i gedaald om 02:00 en ik denk dat ze nu vast ligt omdat vruchtwater er niet meer zo uit gutst
Nou... dat dacht ik ook! Heftig dat je man maar een uurtje mag komen. En bevalzaal is als je echt al volledige ontsluiting hebt dan?
Oooh man, wat spannend dit! En we krijgen live verslag! Balen dat je tot die tijd alleen ligt, maar fijn dat het nog goed te doen is.. Hou vol! Je kan haar eindelijk bijna ontmoeten
Vind het best raar dat de vader er niet gewoon bij mag blijven zolang hij bij jou op de kamer blijft lijkt me dat hij amper extra risico is. En het lijkt mij de bevalling te bespoedigen. Is dat overal zo in Duitsland? In dat geval ben ik helemaal blij dat ik Nederland gewoon gehaald heb
@duitshollandsmeisje je snapt dat ik nu op m’n werk even extra vaak tussendoor even hier kom spieken hè; bijna live verslag Hihi
Wat pittig dat je dit helemaal alleen moet doen @duitshollandsmeisje! Wel super knap dat je tussen je weeën door hier nog verslag komt doen! nogmaals succes!
Ik denk wel dat iedereen ze anders ervaart. Gangbaar is als je echter stevige weeën heb je hier niet meer kunt typen. Wel in het eerste stadium misschien maar dat zal wisselen.
Ik heb zelfs gemerkt dat weeën per bevalling kunnen verschillen, dus valt niet heel duidelijk te zeggen. Wel is het altijd zo dat ze opkomen, een piek hebben en dan weer afzakken. En als dat zich met regelmaat herhaalt kun je spreken van weeën. Is er iets gaande bij je?