Ohh, ik lees nu pas bij.... Spannend @duitshollandsmeisje wat fijn met 39w al gezien jouw benen en voetensores! Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent van een gezond dochtertje!
Ohh wat spannend @duitshollandsmeisje !! Nu vast al wel bevallen. Wat jammer dat je vriend er niet hele tijd bij kan zijn, vind dat ook best gek. Hopelijk gaat alles goed
Hi allemaal, Mag ik met jullie mee kletsen? Van @Jaetje85 de link gekregen om de laatste 100-50 dagen af te tellen, lijkt me erg leuk nu het weer zo dichtbij komt
@Wasabi Tuurlijk! Welkom schiet al op inderdaad!! @duitshollandsmeisje ik zag je post in het augustus topic, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Wat vervelend om te lezen dat de bevallig zo tegen is gevallen hopelijk maken jullie het goed!
Jeetje zeker rot als het een hele zware bevalling is geweest! Zien jullie er erg tegenop? Ik moet zeggen dat ik er (NU ) erg naar uitkijk, maar tegen de tijd dat ik flinke weeen heb zal ik wel weer roepen waarom ik mezelf dit wéér heb aangedaan daar ik toch wist wat een pijn het deed haha
Welkom hier @Wasabi! Alles goed met je? @duitshollandsmeisje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! (Heb ook even in het augustus topic gespiekt ). Vervelend dat het zo'n zware bevalling was. Hopelijk heeft je man je het grootste gedeelte wel mogen ondersteunen. Nu lekker bijkomen en genieten met elkaar!
@Yesera dank je ja lekker druk maar dat heeft iedereen haha. Nu wel meer behoefte om in die bubbel te komen en snel de laatste dingen proberen af te handelen zodat ik wat kan ontspannen. Hoe is het nu met jou? Inmiddels alle klusjes al een beetje afgerond?
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @duitshollandsmeisje! Welkom @Wasabi! Opkijken tegen de bevalling: gezonde zenuwen, maar meer niet. Ik heb twee fijne, hele vlotte bevallingen gehad dus ik hoop dat nu weer mee te mogen maken. Maar herkenbaar, als die eerste échte wee er is verwacht ik ook wel te denken “oja, shitttttt, waarom doe ik mezelf dit nou weer aan”
Ik heb nu tijdens de weeën aan mn msn gevraagd waarom het maken wel leuk id en bevallen zo pijnlijk Heb geen antwoord gekregen