Bij een 1e kindje als ze een uur regelmatig om de 3 a5 minuten komen en ook ongeveer 1.5 minuten per wee aanhouden. Spannend!
Ik heb zo toch een afspraak staan bij de verloskundige om 12uur. Misschien wil ze even kijken of er al wat gebeurt. Want ze komen nu wat regelmatiger en korter op elkaar
Heeft één van jullie ervaring met zelf voelen aan de bmm? De mijne voelt al vanaf een weekje of anderhalf heel zacht en soepel aan en ik voel net aan de binnenkant een soort harder richeltje dat ik vroeger niet had of nooit heb gevoeld. Ik wilde het aan de vk vragen net op controle maar vergat het weer. Ik vraag het ze volgende week. Verweking alvast waarschijnlijk. Maar ben benieuwd of het iets zegt over wanneer de baby komt. ❤
VK heeft niet gekeken naar cm ontsluiting, maar ze zegt wel dat het gestart is en als de weeeen om de 5min komen, moet ik gaan bellen. Groot kans dat hij vanavond/nacht/morgenochtend geboren wordt
Nogmaals succes! Hopelijk verloopt alles voorspoedig en hebben jullie de kleine man snel in jullie armen!
Ja nu officieel. Mijn kleine L.ucy is zaterdag om 00:49 geboren na 48 uur pffff. 30 uur weeen. op den duur zo verschrikkelijk dat ik een ruggenprik heb genomen (waarvoor ik vreselijk angst had...). Het was echt een HORROR bevalling... bijna keizersnee gehad als ze er niet meteen uit kwam.. gelukkig toch nog natuurlijk. Maar ze is prachtig.. drinkt goed, slaapt goed.. ben super verliefd op dr!
@duitshollandsmeisje: nogmaals gefeliciteerd!! Hopelijk ben je inmiddels zelf ook wat bekomen van de zware bevalling. En ze is prachtig! Geniet met elkaar!