Ik kwam hier nog even mee spieken en wat goed om dit te lezen!! Zet hem op! Wens je een heel voorspoedige thuisbevalling! Kom maar op baby!
Hij doet het heel goed. Super tevreden mannetje en drinkt goed aan de borst. Nu de stuwing voorbij is, is het voor mij ook prettiger . Met mij gaat het goed maar ben nog wel volop aan het herstellen hoor. Ene dag gaat het beter als de andere, en dat is natuurlijk meer als normaal voor 1,5 week geleden bevallen te zijn haha! @Mammavantwee heeeel veel succes, je kan het!! En hopelijk gaat het nu eindelijk écht doorzetten. Hou ons op de hoogte
Ja dat is waarom ik dus een keertje extra moest langskomen gisteren, maar aangezien er niet echt een verandering in de situatie was sinds vorige week en ik me verder goed voel (geen bovenbuikpijn, geen sterretjes, ik hou geen vocht vast) vond ze het niet echt verontrustend. Volgende week woensdag sowieso weer een echo bij de gyn en dan wordt urine weer gecontroleerd, en als ik me zelf zorgen maar mag in ook altijd nog eens langsgaan bij de vroedvrouw. Nog geen gerommel hier, veel harde buiken bij inspanning, maar dat is al even zo. Morgen laatste werkdag!
@Cala Van harte gefeliciteerd!! @Mammavantwee Of moet ik zeggen mammavandrie zet hem op. Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig. @de rest...heb alles gelezen maar het lukt me niet alles te onthouden
Haha ja stuwing is zoooo naar! Neem je tijd om te herstellen, heel belangrijk. Fijn dat het met jullie allebei goed gaat, lekker genieten! @Pinkie88 yeah morgen je laatste werkdag, heerlijk! Vind het zo knap dat je het werken zo lang hebt volgehouden. Hier ook veel harde buiken inderdaad maar dat is al vanaf 15 weken zo. @Mammavantwee en en en? Is het gelukt met de vliezen doorprikken en gebeurt er al wat?
@margarethd wat fijn dat je er goed op terug kijkt. Eerste fase klinkt pittig idd, maar heerlijk dat het na de ruggenprik beter ging. @Cala Gefeliciteerd. Geniet van elkaar. @Mammavantwee succes zet hem op. Toch nog de thuisbevalling die je graag wilt! Hier wel meer harde buiken maar verder geen bijzonderheden. Niet het idee dat ze er morgen is, al is de hoop er wel
@Mammavantwee woehoe!!!! Ik hoop dat je nu volop in de weeen zit!!! Of beter nog, misschien de kleine wel in je armen hebt!
Vandaag te druk gehad om alles hier bij te houden. Had gezellig een vriendin op bezoek met haar kindjes. Was veel te lang geleden door die stomme Corona @Mammavantwee , hopelijk heb je inmiddels je kleintje in je armen of in elk geval snel ! Kijk uit naar je nieuws
Aaah @Mammavantwee gefeliciteerd !! zo blij voor je !! Wat leuk dat je het meteen kwam vertellen Nu lekker genieten samen