@Chitje , hoe gaat het ? Ben je inmiddels gewend aan het idee dat je zondag al gaat bevalt ?! Gewoon al over twee dagen
@Esila en jullie maar denken dat gebrekkige bestellingen erbij horen daar in Turkije! Wie weet zaten bij de rest van aaaaal jullie bestellingen ook wel bekerhouders of andere luxe-dingetjes en waren ze helemaal niet kapot
Ja hoor. Ben nog als een gek in huis dingetjes aan het doen en babykleertjes maat 44 aan het maken. Gaat snel ineens. En dan wordt ze straks waarschijnlijk ook nog in de koudste week sinds jaren geboren. Gisteren nog controle gehad. Bloeddruk was iets gedaald en iig niet nog veel meer gestegen, dus daarom vonden ze het verantwoord om te wachten tot 37 weken. Heb wel pijn aan m'n middenrif die uitstraalt naar tussen m'n schouderbladen, dus denk dat het goed is dat ze komt.
Spannend @Chitje Hier ook beker houder aan de kinderwagen, zie me zelf al lopen straks koffie in bekerhouder en flaneren in een lege stad haha...
Jaaa wat gaat het koud worden daar !! Niet normaal. Fijn dat je bloeddruk wat gedaald is. Hoe groot/klein word je kindje geschat ?
Ik vind die koude wel wat eng enerzijds zou ik het wel leuk vinden als ons kleintje in de sneeuw geboren werd, omdat er ook sneeuw op het geboortekaartje staat, maar anderzijds kan het wel voor praktische problemen zorgen, mijn moeder moet ver rijden en wij moeten ook in het ziekenhuis raken, dus hopelijk niet al te veel sneeuw Nu, de kans dat hij/zij geboren wordt de week na de kou is groter
@Esila een bekerhouder op een kinderwagen? Fijn dat je in ieder geval weet waar het afgebroken stukje vandaan komt! @Chitje spannend hoor! Klinkt als een goed plan dat ze je gaan inleiden ivm de klachten die je hebt. @Pinkie88 zou voor jullie wel toepasselijk zijn inderdaad als jullie kleintje geboren wordt als er sneeuw ligt @Mammavantwee hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten?
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk, een bekerhouder, thermos thee/koffie mee.. haha ik ga eens kijken of Mutsy dat ook heeft
Aaah wat fijn zeg, heerlijk! ❤ Momenteel is het hier even door bikkelen, al twee nachten weinig tot niet geslapen door een te drukke baby die organen aan het mishandelen is, misselijk, pijnlijk schaambot en dat soort onzin.. Hopelijk vannacht weer eens een goede nacht maken, dan kan ik er wel weer even tegenaan