@Chitje zet 'm op! @RLSD haha als ik een goede heb bedacht, dan laat ik het weten! @Cobon hier (Noord-Brabant) ligt denk ik een cm of 5. @Tabbey dat is echt aftellen inderdaad Ga jij nu echt nog de sneeuw in? Mijn man gaat straks met dochter naar buiten, maar ik blijf mooi binnen Ik kom wel heel even kijken tegen de tijd dat de sneeuwpop klaar is ofzo
Oh ik heb vreselijke zwangerschapsdementie gekregen zeg buiten alles vergeten, ook dingen verkeerd opbergen. Gister zocht ik me suf naar de roomboter in de koelkast, bleek dat ik ‘m de vorige dag in de diepvries gezet had Laatst een zakje kruidnagel tussen de pannen gezet hoe kom ik erbij haha.
Veel succes @Chitje ! Hier heeft het vooral de hele nacht geijzeld/geregend. Nu langzaam aan het overgaan op sneeuw, het wordt steeds kouder en er ligt en dun laagje wit. Mag nog wel een paar cm'tjes bij sneeuwen voor de kinderen, maar verder vind ik het wel prima dat het geen 15cm wordt Ik voelde me vanochtend echt een wrak toen we opstonden, misselijk en zwak en moest uit het niks huilen. Ben dan maar terug in bed gekropen en m'n man met de kinderen naar beneden gestuurd, nog een uurtje geslapen en nu lijkt het wel wat beter.
Ugh zo voel ik me ook vamdaag, met paracetamol gaan slapen voor flinke hoofdpijn en 't was ook 't eerste wat ik nam toen ik wakker werd. En zou heel enthousiast met m'n Kids van de sneeuw willen gaan genieten maar zo geen zin in. Oeps mezelf maar even vermannen Veel succes @Chitje
Bij erge hoofdpijn wel even je vk op de hoogte brengen hoor! Goed in de gaten houden ivm zwangerschapsvergiftiging, zeker zo ver in de zwangerschap.
Hahaha @Esila dat belooft nog wat de komende weken Ben benieuwd wat je nog meer allemaal gaat misplaatsen @Pinkie88 en @Mempie ah wat naar Hopelijk voelen jullie je straks weer beter!
Heel veel succes vandaag @Chitje! Haha @Esila, heerlijk die rare fratsen door zwangerschapsdementie Hier ook regelmatig dat soort acties, van de week stond ik bv met handdoek en al te douchen en daarna vreemd opkijken dat je je niet met een zeiknatte handdoek af kunt drogen. Tsja.. @Pinkie88 wat vervelend dat je zo naar opstond vanmorgen.. Hopelijk trekt het bij en gaat het de rest van de dag wat beter! @Mempie ik zou inderdaad ook even je vk op de hoogte stellen van je hoofdpijn.
Pff, ik voelde me vanochtend echt beter na nog een uur slaap, misselijkheid weg en ook niet meer emotioneel. Ook echt naar buiten gegaan in de sneeuw met de kindjes. Nu ineens weer helemaal terug, misselijk en ik kan wel huilen om een onbestemde reden. Bloeddruk is volgens m'n eigen metertje (rond de pols dus niet zo correct) ook vrij hoog (140/85). Maar bleh, het is zondag, heb ook weer geen zin om alle alarmbellen te laten rinkelen. Eerst maar eens een uurtje afwachten hoe ik me voel en wat die bloeddruk doet.
Ik ben weer thuis. Er was geen bed vanwege iemand die met spoed tussendoor kwam. Werd me. Voorgelegd als keuze, maar dat was het eigenlijk niet. En verder ook niets bespreekbaar, b.v. met ballon naar huis ofzo. Of ergens anders een bed. Helemaal door die f*@# sneeuw gereden. Dat was echt niet heel fijn. En eigenlijk voor niks dus. Die vk snapte het echt niet. Dat dit gewoon een teleurstelling teveel is eigenlijk na alles wat ik al heb moeten incasseren de afgelopen 3.5 jaar, met mn ex, de iui's, de ivf, de miskraam en de bloedingen deze zwangerschap. Maakte echt opmerkingen die het alleen maar erger maken. Dat er nog veel meer onverwachte dingen gaan gebeuren tijdens en na de bevalling (joh?!) en dat ik maar meteen die ruggenprik moet nemen als ik nu al zo overstuur ben. Het gaat niet om (angst voor) fysieke pijn, maar om iets anders, maar slaagde er niet in om dat duidelijk te maken. Beetje het gevoel alsof ze nu denkt dat ik een soort halve autist ben die niet met veranderingen om kan gaan. Maar daar gaat het helemaal niet om. Gewoon niet het gevoel dat ik als persoon met bijbehorend verleden op dit gebied gezien word. Ben echt zo boos en verdrietig. Hele zwangerschap nog geen harde buiken gehad, maar nu dus wel.
Neeee3 joh ik vind dat echt grof schandalig, wtf met dit weer, je stelt je erop in en hallo 't is de geboorte vanje kind, geen kies die getrokken gaat worden en wat even uitgesteld word. Heeeeeel absurd!!!! Ik zou er n flinke pot van moeten janken, arme jij, dikke knuffel!!!
Ja alleen de hoofdpijn is iets wat bij mij hoort helaas, slik normaal migraine medicatie maar nu hele zwangerschap vreselijk veel migraine en hoofdpijn gehad en denk totaal van de 9 maanden 4-6 weken geen paracetamol nodig gehad dus huilen was het. Tijd voor baby
Ach wat kut! Natuurlijk kunnen onverwachte dingen gebeuren, maar een beetje begrip voor jouw emoties daaromheen zou wel fijn zijn je zou ook denken dat een VK zich daar ook wel in kan inleven.
Hou je jezelf even goed in de gaten? Even rustig aan nu en als je bloeddruk straks nog aan de hoge kant is dan wel aan de bel trekken he!
Pfoe wat onwijs klote zeg.. Je stelt je zó op een dag als deze in, je leeft er naartoe en dan zo ineens gaat het niet door. Ik kan me je emoties goed voorstellen hoor! Enorm jammer dat je vk zich niet kan of wil inleven in jouw gevoel
@Chitje ah wat naar! Stom ook van je verloskundige dat ze niet wat meer begrip kan opbrengen. @Pinkie88 jezelf inderdaad goed in de gaten houden hoor! En gewoon een keertje bellen, is ook niet direct alle alarmbellen laten rinkelen he? Kan ook gewoon even advies inwinnen natuurlijk
Ja ik had gisteren al gestuurd, ze zei toen eventueel even langskomen voor urinecontrole. Maar eerlijk, steekt me ook een beetje op weer schoenen aan doen en de weg op Ik hou het voorlopig maar gewoon goed in de gaten, heb m'n man aan het koken gezet en ik kruip sffs gewoon even het bed in. Bloeddruk was net weer rond de 130/80 trouwens, zoals ie de afgelopen dagen ook was.
Nou @Chitje , ronduit belachelijk dat je gewoon weer naar huis gestuurd werd en dan nog je VK die zo naar reageert niet normaal zeg. Je hebt alle recht om kwaad en verdrietig te zijn. Wat een enorme teleurstelling !! Je moest toch ook eerder bevallen ivm je hoge bloeddruk ?! Is dat dan ineens geen probleem meer ? @Pinkie88 , aaah knuffel voor jou. Wat naar dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat je bloeddruk niet weer stijgen.
@Mempie , hopelijk is je hoofdpijn nog gezakt en heb je nog wat van de sneeuw kunnen genieten met je kinderen Hier druk geweest met kids en huishouden vandaag. Verder niks bijzonders. Morgen controle
Ja, niet zo acuut als die mevrouw die naar de high care moest of daar vanaf kwam. Medisch snap ik dat wel, maar als je alles mee weegt had dit gewoon niet moeten gebeuren. Was vanochtend best wel ontspannen, maar nu echt totaal niet meer. Als dit zomaar kan wat gaat er verder dan nog gebeuren? En gaan ze bij andere dingen wel naar me luisteren? Ben niet zo snel boos en als ik boos ben is het vaak zo weer over, tenzij er echt heel erg over m'n grenzen is gegaan. En dat gevoel heb ik nu.