@Mammavantwee oh dat is sneu. Lekker bij jullie in bed is vaak wel een troost! @Friezin87 heerlijk een keer zo’n avond! mijn moeder komt straks om even bij m’n dochter te blijven. Dan ga ik maar wat zetpillen inslaan etc. En even de hond uitlaten en dan vanmiddag weer controle
Hier hadden we vannacht ook een kindje aan het spoken Eerst was meneer bang want de warmtepomp sloeg aan en dat zoemt een beetje. Vervolgens was ie bang omdat de verwarming een geluidje maakte.. Volgens man: gevalletje aanstelleritis Maar goed, troosten en klaar en niet meer gehoord de rest van de nacht. Meestal als hij eenmaal wakker is en begint met dit soort dingen kunnen we er de klok op gelijk zetten dat het heel de nacht een ge-eikel blijft. Nu niet, dus helemaal top Wel was ik daarna zo ontzettend misselijk, dat slapen niet meer lukte. Nu ben ik de laatste week wel vaker erg misselijk, maar dan overdag eigenlijk. Iemand die dit herkent, dat ineens weer zomaar misselijk zijn later in de zwangerschap?
hier rommelt het helaas niet meer als normaal. Maandag nieuwe strippoging, hopelijk met meer resultaat!
Oef, zo herkenbaar. Mijn vriend werkt op 6uur afstand! Is ook vaak van huis (2/3 dagen). Hij was van de week toen me buik ontzettend rommelde ook weg. Maakt het wel extra spannend! Hier is hij vanaf gister tot aan geboorte gelukkig thuis/in de buurt!
Ja ik herken het. Ik ben nu smorgens ook steeds weer misselijk. Was zo blij dat ik er vanaf was... maar helaas het is weer terug
Dat is jammer zeg.. Hopelijk haalt het strippen maandag wat uit! Hm balen dat jij er ook weer last van hebt. Houdt de misselijkheid lang aan bij jou 's ochtends? Bij mij duurt het zo'n beetje tot eind van de middag en vanaf het avondeten gaat het meestal beter.
@RLSD herkenbaar de misselijkheid.. Ik heb het vooral 's avonds icm maagzuur. Daardoor ook aantal keer moeten overgeven bleghh
@Mama to B wat zal dat een gerust gevoel geven dat je man nu in de buurt is! Ik kreeg net een sms dat mijn afspraak met de verloskundige is geannuleerd en er een nieuwe afspraak is gemaakt met de gynaecoloog voor vanmiddag. Nu heb ik geen idee meer wat voor afspraak ik nou heb we zullen het zien, nog 3 uurtjes
Vervelend van de spokende kinderen zeg. Hier ook een peuter die het om half 5 wel weer voldoende vond. Sinds de wintertijd is het echt bal. Ook vervelend van de misselijkheid bij sommigen. Hier is het nu eindelijk even weg. Mocht ook wel na ruim 30 weken. Ik geniet er maar van zolang het duurt. @Dogpaw, beterschap met je kleintje. Heb je de huisarts al gesproken? Je verhaal klonk verder wel als de mijne. Met een kind dat het super gezellig vindt als je erbij bent. Die van mij wil altijd "aaien en kriebelen" op iemands arm. En mijn man snurkte ook. Dus heb deel van de nacht op de bank geslapen. Ging best goed eigenlijk
Onze oudste had vaak oorpijn en zetpillen hielpen dan niet. Op advies van de huisarts gaven we hem dan Nurofen drank. Dus mocht de pijn bij je kleine niet goed zakken dan kun je dat nog overwegen. Is ook direct ontstekingsremmend. Beterschap!!
@JupitR haha dat is wel heel erg schattig dat aaien en kriebelen Nou bijna dezelfde nacht gemaakt dus. Hangt er iets in de lucht? @Yesera bedankt voor je tip!! Ik sla het even op. Ze is nu 3 jaar en dit is de derde keer oorontsteking. Eerste keer waren we op zomervakantie met het vliegtuig naar Griekenland. Arm ding was 10 dagen ziek. Dubbele oorontsteking en een keelontsteking en kreeg toen van het ZH daar een heel fijn drankje, maar ik had de dosering iets te hoog dus ze zag toen allemaal roze olifanten daarna toch een beetje vakantie kunnen vieren. ze wilde vanmorgen zelfs geen banaantje eten dus ze is echt flink ziek!(graadmeter, banaan)
Oh zucht. Hier ook een rampennacht. De jongste sliep altijd perfect maar klaagt de laatste tijd wel eens over kniepijn. Ik vermoed groeipijnen.. die was eerst 3x wakker en is toen om 4u bij ons in bed gekropen maar dan krijg je idd geaai enzo..goeie oefening voor als er straks een baby is
Oeff het hangt in de lucht geloof ik.. mijn zoontje had dit gister nacht, ook groeipijn aan z'n knie. Stond 3x aan ons bed. indd alvast een goede oefening haha
Is verschillend. De ene keer dan is het rond middag uur dat ik t kwijt ben en de andere x ga ik er weer mee op bed. Is niet dat ik ook dan de hele dag moet overgeven. Maar extreem boeren en een weeeig gevoel in mn maag
Oh bah.. Overgeven hoef ik tot nu toe gelukkig niet en van maagzuur heb ik geen last want ik heb maagbeschermers (altijd al)
Van wanneer is je zoontje? Ik herken het helemaal niet van de oudste namelijk. En vroeger van mezelf wel maar toen was ik een stuk ouder..
Geruststellend, thanks! Vond dr gewoon wat jong voor groeipijn maar kan me niet iets anders bedenken want hoor dr overdag nooit over..