Ja, ik vind het echt geweldig als het sneeuwt of gesneeuwd heeft om naar buiten te gaan. Maar loop nu alleen mee met man en kind naar park in de buurt. Zij gingen lekker sleeën en ik heb staan kijken.
Vind 't in de sneeuw nog wel gezellig alleen beetje uitkijken om niet onderuit te gaan met die dikke buik en n klus om je kids in die sneeuw pakken enz in en uit te hijsen + de bijkomende nattigheid viezigheid in huis in combi met nesteldrang verder erg leuk
@Mempie herkenbaar! Vorige 2 zwangerschappen was het zomer toen ik hoogzwanger was, dat is toch echt wel een pak praktischer hoor... Jurkje aan en slippers, nu ben ik telkens uitgeput als ik mezelf aangekleed heb om naar buiten te gaan. En de kinderen met die pakken en sneeuwbotten inderdaad, mutsen en handschoenen zoeken Eerste dagje officieel zwangerschapsverlof hier, en ik ben het bed nog niet uit geweest M'n man werkt van thuis dus kon de kinderen naar crèche /school doen (gelukkig, want het is blijkbaar spekglad) en we hadden een slechte nacht met de jongste, dus ik stond weer kotsmisselijk op. Daarenboven is de poetsvrouw hier, en ik had geen zin om de hele tijd met een mondmasker beneden te zitten, dus heb me maar lekker in de slaapkamer ingebunkerd. De rust helpt m'n bloeddruk ook trouwens, daarnet even opgeruimd en ontbijt gemaakt --> 14/9. Nu al de hele tijd 12/7,5
Goede controle gehad bij de gyn kleine geschat op 2160 gram. Was normaal. Wel Lang van lengte zei ze. Keizersnede word gepland rond week 39. Volgende controle over een maand, dan krijgen we die datum schiet ergens toch al lekker op @Pinkie88 , fijn dat je bloeddruk weer ok is . En geniet van je welverdiende rust
Volgens mij heb ik indalingsweeën, beweeglijke baby, flinke krampen in m'n onderbuik en pijnscheuten in mijn liezen. Vorige keer begon een paar uur later mijn bevalling... Ik ben benieuwd, hoeft niks te betekenen natuurlijk.
Spannend @Pinkie88 zo voelde bii mij ook indalingsweeen.. Ik ben vanmiddag gestript, is njou goed om te gaan wandelen bijv vanavond of gewoon bankhangen?
Oeh spannend @Pinkie88 het zouden natuurlijk goed echte weeen kunnen zijn @Mempie , mijn gyn zei zeker lopen ! Jij al 5 dagen overtijd, je zal het wel goed zat beginnen worden
Nee echte weeën voelen anders vind ik, maar vorige keer kreeg ik dus een paar uur later wel echte weeën. Ik vind het toch maar echt spannend met deze kou, stek dat we de auto niet gestart kringen ofzo, of m'n moeder
@Pinkie88 spannend! Snap wel dat je je zorgen maakt over de sneeuw, maar wie weet gebeurt er voorlopig nog niets. En wie weet starten de auto's prima. Wie dan leeft, wie dan zorgt @Mempie hopelijk zet het iets in gang voor je!
Oke nou dan waag ik zo nog 'n rondje sneeuw en daarna maar in 'n warm bad.. Jaa lekker zat na 40 weken ben ik er gewoon klaar mee
Wil en moet, in België is thuis bevallen niet echt de gewoonte. We wonen ook wat te ver van het ziekenhuis om gerust te zijn. En bij m'n vorige bevalling kwam de placenta niet vanzelf, dus ik denk dat ik ook niet zou mogen.