Hier ook rustig gebleven jammer.. Verlies wel erggggg veel slijm met roze. Sorry voor details. Had wel al slijmverlies sinds dinsdag maar nu echt wel stuk meer. Dus wie weet dat t inside wat doet of gedaan heeft
Haha nee, hier is nog niks gaande en de baby zit nog lekker warm in mijn buik! Net controle gehad bij de vk, alles in orde alleen nog steeds geen ingedaalde baby. Volgende week woensdag weer terug als mevrouw er dan nog niet is. Mocht ik het willen dan kijken ze of er ontsluiting is en of ik gestript kan worden maar dat zie ik dan wel weer
Fijn @Esila dat je controle gisteren goed was! Wel een gek idee dat je over een maand pas weer een nieuwe afspraak hebt. @Pinkie88 jammer dat de indalingsweeën niet omgeslagen zijn in echte weeën @Mempie balen dat het strippen geen effect heeft gehad.. Mijn vk zei net dat het ook maar bij 1 op de 7 vrouwen de bevalling in gang zet. Schrok ervan dat het zo weinig is!
Ik vraag me bij strippen altijd af of die vrouwen anders niet ook gewoon bevallen waren... Het heeft lang niet altijd effect, en ze.doen het altijd op een moment dat de kans op gewoon bevallen al best groot is Bij m'n vorige zwangerschap had de gyn met 40w getoucheerd en gevraagd of.ik.graag wou dat ze ging strippen. Ik vond het toucheren toen al zo pijnlijk, dat ik e geen zin in had en heb dus nee gezegd. Die nacht ben ik bevallen. Als ze gestript had, dan had ik wss gedacht dat het daardoor kwam
Ja precies, ik sta er ook wat sceptisch tegenover hoor Ik wilde wel graag weten wat de mogelijkheden zijn en hoe hun erin staan. Nou ja, dat weet ik nu en dat is voor nu meer dan genoeg
De baby’s blijven allemaal zitten met deze kou. Vanavond komt de verloskundige thuis. Was iets mis gegaan in planning. Ik vind niet erg. Ga nu liever hier niet de weg op. De wegen zijn hier nog onbegaanbaar.
Ik wilde vorige keer graag met 40w gestript worden, zodat ik er zelf in ieder geval alles aan had gedaan om niet te ver over tijd te gaan. Uiteindelijk was ik daarvoor al bevallen, maar de gedachte dat we dan 'actie zouden ondernemen' gaf wel rust Ik ben benieuwd hoe het met @VroegeLente en @Orchidea gaat.
Nou geeft mij ook rust te weten dat ik vanaf week 39 gestript ga worden. Wel wil ik dan eerst wonen in nieuwe huis. Nog twee weken dan overhuizen. Dan twee weken rust. Dan de bevalling. Dat zou mooi zijn als zo gaat lopen.
Nou ik werd soort wakker met krampen harde buiken elke 10 min, maar toen k met de Kids ging startten zakte op n duur weer.. Nu me net nog x laten strippen door vk. Had 3 cm dus vorige x strippen en rommelen heedt wel wat gedaan
Hopelijk doet het iets @Mempie ! Hier net terug van de gyn, alles ok, bloeddruk was nu ook helemaal prima en ook geen eiwit in m'n urine. Mag van de gyn ook niet meer meten met dat pols bloeddrukmetertje, ze zegt dat ik me daar enkel in ga opjagen. Koppie was nog goed zichtbaar op de echo, dus hij/zij is nog niet echt ingedaald, maar wel al 3 cm ontsluiting
Ik lees nog wel eens mee hier hoor! Ik had het besef van het dik zijn door de buik pas echt toen ik samen met mijn man wilde douchen
Oh ik ben benieuwd hoor @Mempie @Pinkie88 , super dat alles goed was !! En als het eenmaal begint zal het wel vlot gaan omdat je al 3 cm hebt @Dogpaw haha !