@Tabbey gefeliciteerd Lekker genieten nu!! @Pinkie88 ik herken het wel. Laatste dagen ook meer menstruatie pijn en echt steken onder alsof ze met haar vuist daar slaat. Wat niet kan want ze ligt netjes ingedaald. @Chitje al een baby? @Loveischocola wat fijn dat er een datum is!! Ik voel mij fysiek goed ondanks de vele harde buiken. Maar ben wel echt klaar voor haar komst en enorm nieuwsgierig. Nu even in bed want had echt een rot nacht. En zo toch maar even een rondje wandelen met de honden even wat beweging. Wie weet waar het goed voor is.
Jaaaa @Chitje en @Mempie is er al babynieuws? Hoop het voor jullie.. Balen @Kaaat van je rot nacht.. Kwam dat door de harde buiken? @Pinkie88 hoe gaat het bij jou?
Alles rustig, misselijk, moe en harde buiken, maar niks bijzonder. Ik denk dat de baby wacht tot het terug warmer wordt Bij jou?
12-02-2021 om 3.01 uur is mijn meisje geboren! Ze is 45 cm en 2540 gram. Bevalling is uiteindelijk vrij vlot gegaan, ondanks dat ze een sterrenkijker was. Maar de placenta zat in de wand vergroeid, rotding dat me 8.5 maand heeft lopen pesten, dus die moest op de OK verwijderd worden. Ruim 2 liter bloed verloren. Maar verder gaat het goed met ons! Uitgebreid verslag volgt later!
Zo, ik ben n beetje druk geweest maar toch even gauw een update. Woensdagmiddag is onze dochter geboren nouja gelanceerd, hihi zo zou je 't ook kunnen noemen! Om 12 u heeft de vk nog een keer gestript toen kreeg k weer pijnlikke harde buiken maar nog in de verste verte voelde 't niet als weeën, toen gevraagd wat te doen als 't weer afzakt. Kreeg dus keuze of je wacht af en 't zet door uit zichzelf of 't zakt af. Of we pakken door en breken je vliezen maar dat is dan je eigen keuze met risico dat als niet in 6 u weeën komen je naar ziekenhuis moet. Was er dusdanig klaar mee dat ik voor vliezen breken heb gekozen. Die brak ze 15. 45 ongeveer. Toen had ik 16 uur ongeveer eerste wee te pakken, toen volgde er nog 'n paar heel vlot en heeeel intens. M'n man gauw weggestuurd met de Kids naar opa en oma 5 min verderop. Toen kreeg k zo hard weeen dat ik 'm flink kneep, gauw de verloskundige gebeld of ze NU terugkomt want ik ben alleen en dat voelde niet zo chill, m'n man en zij kwamen even voor 16.30 om de beurt binnen rollen. 16.50 was onze dochter geboren dus het was echt n enorme vaart maar echt prachtige ervaring weer! Ze is zooo heerlijk lief. Eerste nacht zelf maar 1,5 u geslapen en vannacht 3 uurtjes dus ben wel wat vermoeid, en met 2 peuters is 't wel 'n drukte maar ben blij met de bezoekregeling, want zou 't er niet bij kunnen hebben. Lekker rustig aan zo met elkaar genieten en bikkelen! Ik hoop dat jullie me snel mogen volgen!!!
Yes daar is ze dan eindelijk! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en fijn dat het ondanks de placenta en het bloedverlies goed met jullie gaat!
Wauw dit was geen bevalling meer maar echt gewoon een lancering! Gefeliciteerd met jullie dochter, lekker genieten nu!
Haha hier ongeveer net zo + heerlijke zere ribben en schaambot. Nou de zon schijnt hier, het is in huis heerlijk warm en we hoeven echt niet naar buiten hoor dus baby, kom maar op!
Aaah kijk ik een keertje niet zijn er ineens twee babies geboren Gefeliciteerd !!! @Mempie en @Chitje
Pff, ik heb echt een baaldag... Ik haat dit zitten wachten. Het huis is ook een rommeltje, m'n man en de kindjes ruimen wel op, maar die stoppen al het speelgoed gewoon 'zomaar' ergens ipv op de juiste plek waardoor alles na een paar dagen helemaal door elkaar ligt. Maar ik kan echt niet alles van de grond beginnen halen, vooral niet omdat het na 5 minuten toch alweer dezelfde rommelboel is Nou werden we net ook nog gebeld dat m'n zoontje zich ziek voelde, konden we die ophalen op school. Nou, scheelt helemaal niks met dat kind, super druk door het huis aan het rennen wat mij dan weer ergert, dus heb hem met z'n vader naar buiten gestuurd, maar nu verveel ik me weer alleen binnen Ben gewoon een beetje hormonaal denk ik...