De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RLSD

RLSD Niet meer actief

Ahh wat naar zeg.. :(

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Kinnnnnd daal in alsjeblieft! Ik kan niet zitten, niet eten en niet ademen :confused:

3. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    pff wat zwaar. Hopelijk komt de baby nou echt gauw.

4. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    oo zo herkenbaar. Ik lig bijna te eten. Snak naar adem soms. Hoop dat ze gauw indalen.

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ah wat naar !!

6. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Gaat hier nog niet beter, net nog een keer m'n maag volledig leeggespuugd. Ik hoop een voorteken van de bevalling en geen buikgriep in huis :|

7. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dat kan goed een voorteken zijn idd, hoop het zo voor je ! :oops:

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ah wat rot ! :confused:
    Hopelijk daalt ze snel in ! En de jouwe ook natuurlijk @3musketierseneengirl :confused:

9. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hier vooral heel MOE. Slaap eigenlijk al
    Slecht sinds ik zwanger ben o_O
    Kan wel goed inslapen maar in slaap blijven is een drama.

En word een beetje gefrustreerd dat ik steeds veel wil doen maar het gewoon lichamelijk niet meer gaat :confused:

En zooo klaar met het binnenzitten elk weekend. Niks leuks kunnen ondernemen bah bah.

Zo ik moest ook ff klagen :|

10. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oja en nog wat, de scholen beginnen hier maandag weer. Nu zou je denken fijn . Maar eigenlijk was het voor mij veel fijner de oudsten thuis te hebben, omdat zij veel helpen met de jongste :| nu moet ik het straks weer allemaal alleen doen:(

11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Hopelijk daalt ie snel in, hier wel een indalend kindje maar stuit kindje dus hoofd blijft tussen ribben of onder ribben zitten...haha! Soms kan ik idd ook niet zitten, of in bed draaien ecf

Esila vindt dit leuk.
  12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hier ligt de kleine man al 2 controles met hoofd (ver) naar beneden. Ik voel hem steeds hetzelfde eigenlijk. Geen idee of die al
    Vastligt eigenlijk. Wel nog steeds last van maagzuur hoor en ook soms weer van misselijkheid. Ik voel dat het krapper word van binnen dus als de kleine lekker aan het trappen is word ik er soms wel misselijk van. Hier ook vooral savonds en Snachts disco ;) overdag ben ik te druk natuurlijk, word ie steeds in slaap gewiegd :cool:

13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dat lijkt me ook niet relaxed :|

14. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ik krijg dinsdag weer een echo dan weet ik of ze met hoofd naar beneden ligt. In stuur lijkt me niet prettig idd.

15. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Cobon en @3musketierseneengirl hopelijk dalen ze snel in. Hier was de baby al wel begonnen met indalen. Maar geen idee of dat een blijvend iets is...volgens mij lag hij namelijk nog niet vast...

@RLSD Wat naar....daar zit je zo op het laatst helemaal niet op te wachten.

@Esila Ik dacht even hetzelfde als jij toen de oudste meisjes weer naar school gingen. Maar moet zeggen dat het mij wel veel meer rust heeft opgeleverd. De oudste had namelijk 3-4 uur per dag aan begeleiding nodig. En ik vind het nu echt wel lekker om even een op een aandacht voor mijn jongste te hebben :)

Esila vindt dit leuk.
  16. RLSD

RLSD Niet meer actief

@Cobon hopelijk gaat ze snel indalen, voelt zo rot inderdaad!

@3musketierseneengirl haha herkenbaar dat bijna liggend eten, hier net zo anders krijg ik geen hap naar binnen. Hopelijk gaat je baby binnenkort indalen!

@Pinkie88 gaat het inmiddels beter? Hoop dat het een teken van een naderende bevalling is ipv een buikgriep!

@Esila hopelijk lucht het "klagen" wat op ;) hoe lang duurt het nog voordat jullie in het weekend weer naar buiten mogen?

Hier een avond met veel harde buiken die soms wat ongemakkelijk aanvoelden en mijn darmen zijn zojuist begonnen aan een grote schoonmaak :cool: Misschien is het wel het begin van..

(Of niet :p)

Kaaat en Esila vinden dit leuk.
  17. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Geen bevalling, wel buikgriep... En hoe, gisterenavond zeker 5 keer heftig moeten spugen, heb me nog nooit zo ellendig gevoeld.

Rond middernacht begon m'n oudste ook te spugen, dit bleef tot nu toe gelukkig bij 1 keer en hij ligt nu rustig te slapen.
    Totale chaos hier natuurlijk, hij huilen, m'n man in de weer met de lakens, ik moest ondertussen ook weer spugen en kreeg zo'n krampen dat ik niet kon blijven rechtstaan.

De jongste heeft 2 dagen geleden ook 's nachts moeten overgeven, maar omdat het bij 1 keer bleef en hij 's ochtends de vrolijkheid zelve was, dachten we dat er gewoon iets verkeerd gevallen was.

Ik werd net wakker en voel me denk ik een beetje beter, maar ver van 100% en slapen wil niet meer lukken.

Mijn grootste schrik is nu dat m'n man ook zo ziek wordt als ik en dat net op dat moment de bevalling begint :|:|

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    @Pinkie88 , dat méén je niet :eek: mijn God zeg dat is wel het laatst waar je op zit te wachten:( hopelijk is het tegen morgen over en word idd ieg je man niet ziek :confused: veel beterschap voor allen. Wat een ellende !

@RLSD , oh spannend hoor. Hopelijk is er wat gaande ! Er is hier nog geen sprake van opheffing van de lockdown :(
    :( Nog geen idee dus.

@LiefenLeed , fijn dan dat het bij jouw juist relaxter is nu je oudsten weer naar school
    Gaan :)

Ik lig alweer een uur wakker :confused: ik ben misselijk maar denk dat ik vanavond te licht gegeten heb. Dus ff boterham eten nu en dan nogmaals proberen te slapen :$

19. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.615
    4.029
    113
    Vrouw
    @Pinkie88 aah wat naar zeg :( Hopelijk knapt iedereen snel weer op!

@RLSD ik hoop voor je dat het het begin is inderdaad!

@Loveischocola oh wauw, niet kunnen zitten! Daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Hopelijk draait hij nog

RLSD vindt dit leuk.
  20. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Pinkie88 Dit is toch wel echt een vreselijk scenario. Gelukkig lijk je zelf iets op te knappen. Hoe voelt je man zich nu? Heb je anders mensen om je heen die je vandaag en morgen kunnen helpen? Sterkte aan die kant...

Deel Deze Pagina