Haha fijn dat ik toch als eerste mag bevallen van jullie, wordt gewaardeerd! @Loveischocola fijn dat de uitslag van je man negatief is! @Dubbeltje82 welkom! @Nahlatje balen van je slechte nacht.. De laatste loodjes voor jou, is ook pittig als er al andere kids rondlopen. @RM1996 hopelijk gaat je zoon snel weer doorslapen. Fijn dat het weer wat beter met hem gaat! @Esila hoe gaat het bij jou? Zijn je voorweeën weer helemaal verdwenen inmiddels?
Lief dat je het vraagt ! Ja zo goed als. Nog wel meerdere keren per dag maar dat zal wel normaal zijn op deze termijn. Niet meer zo constant als twee dagen terug.
Ik had dit beter niet kunnen zeggen nu ineens weer ontzettend last maar ik heb vast teveel gedaan vandaag voelde me overdag nml hartstikke goed.
Ah arme jij Cobon hier helaas hetzelfde. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen / slaap je nog. Bij jullie is het nog maar 05:31 uur natuurlijk.
@Cobon en @Nahlatje ah, naar zo zeg Hopelijk hebben jullie nog wat uurtjes kunnen maken. Hier gedroomd dat ik afgelopen maandag al bevallen was van een dochter (zoon zat nog in de buik). Ik ging haar naam op de verjaarskalender schrijven: Yesley Bedacht me toen dat ik toch liever een andere naam voor haar wilde
Yessss weer n rib uit mn lijf minder maar hij ziet/zag er nog zoo goed uit en met haast alle accessoires, kunnen we dalijk goed mee vooruit ☺️
Ohhh vannacht weer eens een goede nacht voor zowel mezelf als N! Hij sliep om 20u, heb ‘m om 00u een slaapfles gegeven en werd nu net om 07:30u pas wakker dat is alweer even geleden! Zelf werd ik natuurlijk rond 5u wakker om te plassen en om 06u dacht ik huh waarom is N nog niet wakker geweest?! Was het doorslapen niet meer gewend