Ohh @Cobon wat onwijs vervelend! Gelukkig duurt het niet lang meer, maar denk dat zo iedere dag 1 teveel is Hier voel ik me wel redelijk, gevoelsmatig lijkt de baby erg laag te liggen en dat voel ik wel. De vaatwasser in én uitruimen is me nu ook echt teveel aan t worden. Onze zoon is verkouden dus zijn 2 gebroken nachten geweest, gisterennacht sliep hij niet langer dan 2.5u aan een gesloten. Afgelopen nacht nadat we wisten dat hij verkouden was en de nodige maatregelen genomen hadden sliep hij van 19:45u-03:30u hierna wakker mer 39.6 koorts, sliep na zetpil en fles om 04:45u tot 08:45u. Mn man heeft vroege diensten dus daar had ik niet zoveel aan vannacht en morgen/overmorgen heeft hij nachtdienst dus er komt veel zorg bij mij
Ik ben vandaag veel in de tuin geweest. Met mijn zoontje gespeeld en flink wat planten gesnoeid. Heb ik nu een beetje spijt van maar blij dat het gedaan is. Vandaag hebben mijn man en ik jubileum, 5 jaar samen en 3 jaar partnerschap. Maar er valt weinig te vieren in deze tijd . Ik vind de weken echt super langzaam gaan nu. Laatste weekje werken en dan eindelijk verlof!
Ik opende deze topic en zag als eerste ‘gefeliciteerd’, dacht dat er iemand bevallen was Maar toch gefeliciteerd ! @Salvatore Ik heb weer teveel in huis gedaan vandaag ook spijt nu, pijn in mn rug Maar die nesteldrang wil maar niet over gaan Ik herken dit niet van mn vorige zwangerschappen hoor. Volgens mij nooit echt gehad was juist liever lui dan moe de laatste weken En ik vind het echt heerlijk om mn huis opgeruimd en schoon te hebben maar als dit nog weken doorgaat ben ik al kapot voor de bevalling heb vanmiddag maar een half uurtje in de tuin gezeten omdat ik niet kon stoppen met huishouden
Haha herkenbaar, maar misschien toch een beetje inperken naar 2 uurtjes per dag? Dan hoef je het niet te bezuren. Ik wou dat ik snachts wat anders kon doen dan tv kijken zonder iedereen hier wakker te maken.. dat ik niet slaap is één ding maar ik verveel me!
Ja ik moet echt gaan minderen. Mn rugpijn is nml niet overgegaan door te slapen. Ik zou Snachts veel nuttige dingen kunnen doen als ik opstond keukenkastjes uitsoppen ofzo maar ben dan echt te lui, lig eigenlijk altijd op mn tel te kijken
Wat een ijverige dames allemaal! Ik heb echt geen last van poetsdrift gelukkig Ik heb wel last van mijn eigen gesnurk Zodra ik bijna in slaap val, komt er echt zo'n reusachtig gegrom uit mijn strot, waar ik dan weer wakker van schrik @Cobon en @Loveischocola nog een weekje voor jullie!
Sorry, ik moest even hard op lachen om het stukje over het in slaap vallen. Maar lijkt mij heel vervelend. Hier ook geen poetsdriften. Ben inderdaad vrij lui momenteel zoals Esila had in eerdere zwangerschappen. Laatste weekje werken en dan eindelijk verlof!
Ik vind het wel weer eens tijd voor babynieuws hier @Cobon @Nahlatje @Tuttebelleke en wie er nog meer mogen hihi. Vandaag over een week heb ik weer controle. En krijg dan mn datum voor de keizersnee te horen. Ben zo benieuwd dan word het echt aftellen.
Ik krijg dit keer ook een geplande keizersnede. Lijkt mij zo apart om dan een datum te weten waar je naartoe kunt gaan leven. Volgende week donderdag heb ik controle en hoop dan ook een datum te horen.