De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Jaaa van hetzelfde ! Bijzonder en fijn.
    Ik ben zo blij dat het dit keer sowieso eerder word dan de laatste. Bij haar werd ik nml ingeleid met 41 weken. Na 40 wk is het echt niet leuk meer :|
     
  2. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Nee dat lijkt mij ook niet. Ik heb er dan geen ervaring mee aangezien mijn eerste met 37 weken is gehaald.
     
    Esila vindt dit leuk.
  3. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Uhhhh ik besefte me gisteren dat dit de laatste maand zal zijn waarin ik zwanger ben :eek:
    Wat is deze zwangerschap (grotendeels) voorbij gevlogen.
    Gisteren natuurlijk zo labiel als de pest dat N nu nog alleen zal zijn en er volgende maand een broertje bij komt & dat dit de laatste zwangerschap zal zijn voor me kwam ook even binnen.
    Jeeeeeetje :cry::roflmao:
    Zal vast komen omdat we gisteren nacht zo weinig geslapen hebben, ligt echt niet aan de hormonen :rolleyes:
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.332
    113
    Vrouw
    Het ligt noooooit aan de hormonen hahaha!
     
    Cobon, Dubbeltje82, Esila en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik zei gisteravond tegen mijn man, over 4 weken is ons meisje er gewoon. Het voelt nog zo onwerkelijk! Dat labiele is heel herkenbaar :roflmao:
     
    Cobon en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Esila goed plan dat baby-nieuws! Ik kan je er alleen nog niet aan helpen ;)
    En ik ga ook echt huilen als ik de 40-weken aantik vrees ik, dus ik snap dat je blij bent dat hij eerder komt!

    @RM1996 haha ik ga echt huilen van blijdschap als deze, laatste zwangerschap voorbij is. Grappig dat dat zo veel kan verschillen :)
    Maar ik ben ook vrij labiel op het moment hoor; vorige week heb ik Belle en het Beest meegekeken met dochter. Ik ben 3 keer in dikke tranen uitgebarsten :rolleyes: 3 (!!!!) keer hè mensen? Bij een film die je al minstens 100x hebt gezien :confused:

    Bij de zwangerschap van mijn dochter braken met dit termijn 's avonds m'n vliezen. Duimen jullie mee? :)
     
    Bollebelle, Cobon, Salvatore en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Hier ook nog geen babynieuws helaas... Ik hoop dit keer ook voor de 40 weken te bevallen en niet weer daar voorbij te gaan. Vorige 2 keren bevallen met 40+2, maar deze zwangerschap lijkt in niets op de vorige 2, dus ik hoop dat die bevalling dan ook maar eerder komt :roflmao:
    Ik ga ook echt wel blij zijn als deze zwangerschap er op zit en dit is ook wel echt de laatste... Was absoluut geen prettige zwangerschap met die bekkeninstabiliteit
     
    Salvatore en Esila vinden dit leuk.
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.332
    113
    Vrouw
    Hier was de controle eventjes enorm spannend. Doormetingen van hoofdje waren niet goed, heb 45 min met een druk kind die daardoor hogere hartslag gehad aan de ctg gelegen. Toen was ie wat rustiger. En weer doormetingen die waren gelukkig goed. Kwam puur door de hogere hartslag.
    We mogen morgen voor geruststelling weer een ctg en doormetingen.
    Pfff zo spannend was dat.. al die angsten kwamen weer boven het is al enorm spannend zo laatste week.
     
  9. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.011
    7.333
    113
    Vrouw
    Pfff wat k*t! :(
    Gelukkig was alles goed!!
     
  10. BoysMom4

    BoysMom4 Lid

    2 mrt 2021
    8
    4
    3
    Vrouw
    Hoi hoi! Mag ik er ook bij? Op 23 april wordt ons vierde zoontje geboren! :D
     
    Dubbeltje82, Salvatore en Cobon vinden dit leuk.
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    BoysMom4 vindt dit leuk.
  12. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.011
    7.333
    113
    Vrouw
    Echt hè! Hier over een week pak 'm beet maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen nog steeds..
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  13. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Wat naar voor jullie :(
    Ik kan me er alleen maar een voorstelling van maken van de hoeveelheid spanning welke jullie ervaren! Fijn dat alles goed was!
     
  14. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    BoysMom4 vindt dit leuk.
  15. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een schrik! Gelukkig was het uiteindelijk toch allemaal goed en checken ze het morgen nog een keer voor de zekerheid..

    Succes deze laatste week met afwachten, dat het maar snel 8 maart voor jullie mag zijn!
     
  16. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Gistermiddag dachten mn man en ik gezellig even met de kinderen naar de sneeuw te gaan (in de bergen hier). Bleek dat het behoorlijk ver rijden was, de sneeuw meer naar beneden was namelijk allemaal gesmolten . Maar vooruit. Op een gegeven moment kwamen we eindelijk bij de sneeuw en het begon ook te sneeuwen !
    We dachten steeds nog ietsje verder waar iets meer sneeuw ligt.. maar op een gegeven moment ging de weg naar beneden, lag al best wat sneeuw. Mn man stopte de auto aan de zijkant van de weg want was bang dat we er anders niet meer uit zouden kunnen komen, (als we verder zouden gaan) maar wat bleek, we zaten al vast ! Nouja kinderen toch maar gaan spelen. Bleek dat we geen telefoon bereik hadden. Dus mn man ging teruglopen om hulp in te schakelen. Kwam na ruim een uur terug met hulp. Meerdere auto’s kwamen, maar die kwamen ook vast te zitten , een reed er bijna de afgrond in dus mijn man hem gered ipv andersom. Uiteindelijk de derde auto, de chef van de wegenwacht wist van aanpakken, keerde onze auto en trok ons omhoog.
    Nou heel avontuur geworden dus en heel wat spanning. Man en ik zeiden tegen elkaar de bevalling zou maar begonnen zijn zeg !
     
    Salvatore en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  17. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    @BoysMom4 , welkom hier !!

    @Loveischocola jeetje wat erg ! Wat moeten jullie geschrokken zijn. Gelukkig dat het ok bleek. Hopelijk de metingen vandaag verder ook.
     
    BoysMom4 vindt dit leuk.
  18. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dat je kleintje maar snel mag komen !
     
    Nahlatje vindt dit leuk.
  19. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    En en en ? ;)
     
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Esila niks helaas! Wel een buik die voelt alsof hij elk moment open kan scheuren en super gevoelige borsten :| jippie....
    En wat een avontuur zeg! Fijn dat iedereen er goed van af is gekomen, maar je moet er inderdaad maar niet aan denken wat allemaal had kunnen gebeuren!
     
    Esila vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina