Gister een fysiek hele zware dag gehad, was er zoooo klaar mee vannacht gelukkig goed geslapen en nu lekker in de kappersstoel en vanavond mn nagels weer laten doen. Even een mama-dagje! Zo nodig @3musketierseneengirl gefeliciteerd, fijne kraamweek!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje @3musketierseneengirl, wat een mooie datum heeft ze uitgekozen om geboren te worden!
Zo blij dat achter de rug is. Helaas wat langer over gedaan als bij haar broers. begon gisteravond half 9 maar zette niet door. Dus vanmorgen vliezen gebroken en toen ging snel. Om iets over 10 is toen geboren. Doordat hevige beenweeen had wel met pijnstilling en uiteindelijk mochten we vanmiddag om half 4 naar huis.
@RLSD , fijn dat bij jullie alles goed gaat @3musketierseneengirl , gefeliciteerd met jullie dochter ! Prachtige bevaldatum wel raar zo’n andere bevalling.. @roever , hoe was het bij de fysio ?
Wat naar dat je een zware dag had ! Maar fijn een verwendagje erachteraan. Dat heeft je vast goed gedaan
Ahhh lief dat je er naar vraagt! Heb een erg fijn gesprek gehad! Ga nu wekelijks heen voor wat spieroefeningen etc. En na de bevalling gaan we echt gericht aan het werk ! Ze kunnen nu niets definitiefs vertellen gezien ik zwanger ben maar het klikte iig dus dat is al fijn én ben er met een zo goed als fijn gevoel weggegaan . we zullen het gaan mee maken
Normaal houdt de baby de gehele dag een danceparty maar vond ‘m bij de kapper al erg rustig, gisteravond, vannacht en tot op heden nog maar weinig krachtige bewegingen (tov normaal) dus toch net maar de vk gebeld, belt me straks terug voor een controle echo een mogelijk ctg in zh.
AH heel fijn om te horen ! @roever een goede klik is belangrijk @RM1996 , he wat naar zeg. Goed dat je meteen gebeld hebt, hopelijk kan je snel terecht ! En blijkt er niks aan de hand. Hier juist een enorm drukke baby vanochtend İs pas net weer rustiger.
Net bij de vk geweest, gelukkig wel een mooie hartslag gehoord maar toch even naar t ziekenhuis voor een ctg, puur ter zekerheid. Gezien de termijn is het niet gek dat hij rustiger is maar omdat ik dit niet gewend ben, ben ik blij dat ze me even doorsturen
Wij zijn gisteren ook in het ziekenhuis geweest omdat ik de baby vrijwel niet voelde. Tijdens de echo bleek dat ze van ligging veranderd is en de placenta tot aan de zijkant van mijn buik zit. Ze lag eerst met haar rug bij de placenta en nu juist andersom met haar benen bij de placenta. Dus niet gek dat ik haar minder voelde. Na een half uurtje aan de CTG mochten we weer naar huis. Fijn dat de controle bij de vk alvast goed was @RM1996
Ben weer thuis, CTG was goed gelukkig. Morgenochtend weer een nieuw CTG en dan een groeiecho, lukte qua planning in t zh vandaag niet meer. Afhankelijk daarvan kijken ze verder, hopelijk gaat t boefje straks weer meer bewegen. Maar ctg en echo zijn wel al een geruststelling