Hahaha ja de zwangeren kunnen door kwaaltjes niet slapen en de net bevallen dames zijn wakker voor de nachtvoedingen . En ja, wat moet je tijdens het voeden anders dan even struinen op ZP
@Spectre van harte gefeliciteerd!! Weer meisje met een prachtige naam !! geniet lekker van én met elkaar! Fijn dat je zo prettig terugkijkt op de bevalling ik was gister ff lekker offline! Had een rotnacht gehad qua bekken en maagzuur en zou lekker chillen maar toen stonden mn besties op de stoep voor een “babyshower” (lees: gezellige hightea bij mij thuis! Verzorgd door mn favoriete restaurant) daarna met mn vriendin mee naar huis waar mn man en kids waren en daar tot 21:00 gebleven! En mn haar eindelijk lekker gedaan heerlijk verwendagje gehad dus! Maar was wel gebroken (mn bekken letterlijk volgens mij ) en lag op half 10 in coma in bed!
@Dogpaw, hoe is het nu met je dochter? En met jouw pijn? Wij hadden eigenlijk wel een topnacht. Jongste wel weer vroeg wakker, maar man ging bij hem liggen en toen werden we allemaal pas rond 730 wakker. Dat is ongehoord Ben vandaag precies 35 weken zwanger en mijn oudste kwam met 35+6. Daar ga ik nu niet vanuit, maar heel vreemd dat ik toen met deze termijn over een week dus bevallen was. Oh ja, man is as we speak aan het rijden met rij instructeur. Hopelijk durft hij later deze week ook nog eens met mij te oefenen
zaaaaalig zo’n nacht! Oh jeetje, 35+6 de vorige keer. Was dat spontaan? wat goed van je man, misschien krijgt hij weer de smaak te pakken! Hier een vrij goede nacht gehad. Dochter heeft geen koorts meer maar soms nog wel een steek pijn in het oor. Verder is ze de hele ochtend al lekker aan het spelen dus dat is heel erg fijn! Hier wel pijn met opstaan en lopen maar is te overzien.. Bij mijn dochter was ik met 37 weken opgenomen, dat zou voor mij morgen over 1,5 week zijn. Voor mijn gevoel ben ik nog lang niet zo ver, haha
De gewone klossen pasten niet onder ons bed door de bed poten in L-vorm. mijn man was al hele aparte dingen aan het bedenken en uittekenen om zelf op maat gemaakte klossen te maken etc etc. Moeilijk moeilijk. Ik kom er net bij staan; maar wat dacht je van gewoon wat stenen eronder?? man kijkt me aan, zegt niks en loopt de schuur in. Half uur later staat het bed op stenen
Slim van de stenen @Dogpaw Wij hebben in overleg met de kraamzorg geen klossen. Heel blij mee. Ben toch niet van plan merendeel van de kraamtijd daar door te brengen en beval sowieso in het ziekenhuis. @Lies1611, dat was toen inderdaad spontaan en zeker schrikken, want we waren juist een weekendje weg. Ik ging in het hotelbed liggen en pats, toen braken plots mijn vliezen Oudste is dan dus ook relatief ver van huis geboren, wel in Nederland. Maar ik herinner me wel dat ik er heel rustig onder was. Gewoon doen wat moest gebeuren.
Had je wel je vluchtkoffer mee voor de zekerheid? Dat lijkt me sowieso raar, dat daar je vliezen breken
Nee, gewoon spullen voor een weekendje weg. Dus wel spullen voor mijzelf, maar eerste pakje van oudste was een lelijk geel rompertje van het ziekenhuis Ik had echt geen rekening gehouden met een vroeggeboorte. We waren ook met het openbaar vervoer, want we hadden geen auto. Dus het was heel interessant allemaal. Dag na geboorte met ambulance naar woonplaats vervoerd. Toen ik zwanger was van jongste hadden we ook geen auto en ging ik voor de zekerheid vanaf 34 weken nergens meer ver heen. Nu sta ik er wat losser in, want nu wel een auto. En we kunnen door corona natuurlijk niet heel veel.
Wat een verhaal @JupitR Hoe ben je er dit keer onder? Ik merk aan mezelf dat ik niet verwacht overtijd te lopen, zelfs zo erg dat ik me geen datum na 10dec kan voorstellen en ik al plannen maak voor kerst