Vannacht waren de voorweeen weg maar nu weer last van pijn in mn rug ook. Zo maar even lekker warm douchen
@Cobon Jaaaaaa! Gefeliciteerd! Fijn dat ze er is @Esila toch nog wel wat kunnen slapen dus? Oh, 12-3-21 is inderdaad een hele leuke datum! Dochter is ook op de 12e geboren, dus dat is dan helemaal makkelijk onthouden. Ga ik daar op mikken @Nahlatje hoe gaat het met jou?
Hahaha! Zodra je de kans krijgt om naar bed te gaan, al helemaal na zo’n dag met voorweeën lekker naar bed gaan
@Cobon jaaa gefeliciteerd! Fijn dat het een mooie bevalling is geworden! Nu lekker genieten samen, fijne kraamweek gewenst! ❤️ hier is de kans op 01-04 wel iets groter aangezien ik 02-04 ben uitgerekend. Mn man vind 23-03-21 erg leuk, is nog net niet 100% overtuigd dat hij dan geboren wordt De oudste is van 21-01-20
Ja gelukkig wel ! Hihi morgen is jouw dag Ik heb twee kids op de 6e geboren, de een op 6-10 en de ander op 6-11.
@Cobon Gefeliciteerd!!! Ga nu maar heerlijk genieten! @Tuttebelleke Hier sinds maandag geen voorweeën meer gehad en vannacht echt supergoed geslapen zelfs Straks weer CTG en eventueel opnieuw strippen... Morgen uitgerekend en bedacht me ineens dat het inderdaad wel een mooie datum is 12/03/21 Maar je gaat zien, die blijft nog mooi zitten waarschijnlijk Hoe is het met jou?
@Nahlatje hopelijk doet het strippen wat! Hier gaat het wel; ook lekker geslapen en dochter is al de hele ochtend suuuuper lief aan het spelen. Morgen gaan ze bij mij ook weer kijken of er gestript kan worden. We doen ons best om ze er morgen uit te werken al zal het me ook niets verbazen als meneer er straks met 41 weken ofzo gewoon uit gesleurd moet worden
Vanochtend gedoucht en de weeen waren toen een half uurtje over. Daarna kwam het terug en is niet meer over gegaan pfff ben er moe van.
Het blijft een beetje komen en gaan. Maar denk niet dat ik al ga bevallen hoor. Maar ze houden het niet tegen vanaf 36 weken. Tevens is de kleine goed op gewicht dus kwaad zou het niet kunnen denk ik.