Ik zou het helemaal top vinden als deze gewoon met 37 weken al geboren wordt Mijn jongste is van 38 weken en ik kan me dus niet voorstellen dat ik daar overheen ga. Dus voor mij voelt 15 december als een goed eindpunt
Hey ladies. Hier vandaag gestript geworden. Ben benieuwd.. tot nu toe wel wat gerommel, maar nog niet dat ik denk dat er iets gaat beginnen. Woensdag-vrijdag-zondag word ik gestript en anders volgende week ingeleid!
Spannend! Succes alvast! Volgens mij ben ik t even kwijt maar waarom zo vroeg al gestript? Ik merk dat ik bij ieder krampje denk.. oeh is dit het begin?!
Ik word volgende week een ingeleid, ivm flinke knul in me buik. Om toch nog eventueel spontaan te kunnen bevallen, en ik al weken met voorweeen loop, word ik gestript!
Spannend!! Ik voelde bij mn zoontje niets alleen vlak na t strippen wat gerommel. Ging smiddags slapen met het idee van je weet maar nooit, nu nog ff energie opbouwen! Smiddags met manlief maar gaan winkelen en ineens zat ik helemaal in mn eigen bubbel en uur later (rond 17:00 geloof ik) begonnen de weeën. dus t kan maar zo ineens toch omslaan! succes iig en hopelijk begint t alsnog vanzelf
Heb zelf enorm last van mn bekken en weet op dit moment gewoon niet meer hoe ik moet zitten of liggen! En als ik denk dit is een fijne houding houd ik t maar even vol of tis een houding die voor de onderkant fijn is maar voor de rest van mn lichaam (buik) niet Heel frustrerend nu t net zo goed ging! en merk ook dat ik heel erg benieuwd ben naar de controle met 35wk Hopelijk is de kleine dan alsnog gedraaid. Merk dat ik gewoon wil weten wat t plan van aanpak is en hoe we ervoor staan! De ontwetendheid vind ik maar niets.
@Mama to B spannend hoor! Ik ben nu ook benieuwd hoe zwaar hij zal zijn. vanavond maar Sinterklaas inkopen gedaan. Heb me zelfs aan mijn budget gehouden! Nou, dat mag wel in de krant. De gynaecoloog belde vanmiddag nog hoe het met me ging en of ik het wel zag zitten de eerste controle weer volgende week vrijdag ipv komende vrijdag. Fijn dat hij even meedenkt en me nog opbelde!
spnnend ! Hier rommelt het wel iets meer als normaal, maar nog niet dat ik denk dat er iets gaat beginnen!
oefff bekken is niet fijn! Loop je al bij een fysio of osteopaat? Heeft hier veel geholpen! frustrerend hè dat je nu niet weet. Kan je kleine zelf nog niet voelen hoe hij zit? Spnnend zeg!
hihihi hier ook alles al in huis voor Sinterklaas en kerst . Past dat ook onder dr noemer nesteldrang
Vannacht weer een rotnacht gehad. Weer heerlijk last van het maagzuur. Kwam door mn neus naar buiten. En heb er door moeten overgeven. De rest van de dag veel hoesten. Had echt zoiets van dit is door iritatie maagzuur.. maar nu.. heel zwaar hoofd. Niezen en een loopneus.. en blaf als een hond zulke hoestbuien.. morgen maar bellen om te testen. Al ga ik er vanuit dat het een gewone verkoudheid is
Spannend @Mama to B !! Wel fijn dat ze al zo vroeg strippen, hopelijk helpt het en is een inleiding niet nodig! @spannendetijden Vervelend van je bekken, kan je s nachts wel een beetje slapen? @Friezin87 Balen!! Hopelijk gewoon verkouden, zou toch wat zijn als je nu positief test
Hoop ook dat het gewoon verkouden is. Mijn man ligt nu ook steeds te hoesten rond half 12 vandaag samen testen.