Ah lief dat je het vraagt ! Het valt mee. Maar moet zeggen dat ik ook wel veel gerust heb. Vandaag weer actiever en dan krijg ik wel sneller last.
De tijd vliegt zo snel voorbij, dat ik helemaal niet er bij stil heb gestaan dat de laatste 100 dagen zijn in gegaan! Ik klets weer gezellig mee
Net weer bij de vk geweest maar gewoon voor controle. Alles prima, ijzer controle ook goed. Hebben maar meteen voor 3 weken afspraken gemaakt, afzeggen kan altijd nog Ben zo benieuwd of ik toch weer overtijd ga of niet. Gisteren was ik het weer kotsbeu, zo’n zware dag fysiek gezien, veel harde buiken. En nu denk ik oh blijf nog maar even zitten wel gek besef dat binnen nu en 4 weken hij zéker geboren is
@PlainJane , welkom @RM1996 , fijn dat alles goed was ! En spannend idd wanneer je kleine zich gaat aandienen En dat wisselende gevoel komt me bekend voor Pfff enorm maagzuur hier , doet pijn wat zal ik blij zijn daar vanaf te zijn zeg na de bevalling..
@PlainJane welkom! @Esila wat vervelend die maagzuur. Hier komt het ook steeds vaker. En volgens mij is het ook eerder begonnen dan bij me eerste zwangerschap @RM1996 fijn dat alles goed was. Optimistisch alvast 3 weken afspraken plannen. Hopelijk heb je de laatste niet meer nodig.
Hier vandaag bevallen van onze zoon! Uitgebreider bevallingsverhaal en reacties komen later. Iedereen maakt het goed
Jaaaaa Gefeliciteerd !!! @Tuttebelleke , eindelijk genieten Spannend ! @Nahlatje , veel succes en plezier