De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fraser

Fraser Niet meer actief

@Nahlatje Gefeliciteerd! Fijn dat het zo voorspoedig ging.

Nahlatje vindt dit leuk.
  2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nahlatje vindt dit leuk.
  3. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Wat snel, gefeliciteerd!

Nahlatje vindt dit leuk.
  4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Nahlatje en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  5. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.615
    4.029
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Nahlatje ! Fijn dat je eigenlijk alleen het eerste zetje nodig had :)

Nahlatje vindt dit leuk.
  6. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Sinds een paar dagen heeft N een favoriete knuffel waar hij snel mee in slaap valt. Dus hij sliep van 19.30 tot 7u :) al werd ikzelf natuurlijk geregeld wakker haha!

ik vind het trouwens bloed irritant dat mensen (schoonmoeder)met deze termijn onaangekondigd binnen vallen :mad: is al de 3e x deze week, er is nog niets gaande maar app even of het uitkomt

Salvatore, miniVosje en Esila vinden dit leuk.
  7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Fijn dat ie daarmee goed slaapt.

Idd vervelend. Ik zou het gewoon aangeven bij haar hoor. Dat je nu graag wat meer rust bij de deur hebt. Moet ze maar begrip voor hebben hoor.

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    @RM1996 , he wat vervelend van je schoonmoeder. Ik ben daarom blij dat de mijne iets verder weg woont. Nouja tis maar 20 min met de auto maar ze kan geen autorijden :D

roever vindt dit leuk.
  9. RLSD

RLSD Niet meer actief

Hoe gaat het met jou @Esila, houd je het nog een beetje vol? Je kunt af gaan tellen joh, over een week heb je gewoon jullie kleine man in je armen! :D

10. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Heerlijk he, als ze een favo knuffel hebben? Kan zo veel troost bieden aan zo’n kleintje.
    Onaangekondigd bezoek is zeker irritant! En moet er daarnaast niet aan denken mn schoonmoeder drie keer per week over de vloer te hebben :p

11. roever

roever Niet meer actief

Ohhhw gadverdarre!!!
    Sowieso al allergie op ouders/schoonouders ivm kleinkids...
    Maar idd, maak het bespreekbaar... weet niet hoe t er eerder altijd aan toe ging met visites???

12. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Normaal gesproken komt ze niet zo vaak, ze woont een straat verderop maar nu de laatste 2 weken komt ze vaker en dus ook onaangekondigd. Heeft me weliswaar 1x een appje gestuurd of het uitkwam.
    & het is ook niet dat ze de “bevalling” zal missen want zij let op N zodra wij naar het zh gaan.

ik heb al tegen mn man gezegd (licht mama’s kindje) dat als dit aankomende week wederom zo verloopt dat ik dr aanspreek, ze kan een appje sturen of het uitkomt ik wil zodra ik de mogelijkheid heb samen met N een “middagdutje” doen om alle energie te sparen die ik nodig zal hebben en dan heeft het geen zin als zij even binnenvalt voor koffie. & de garagedeur gaat weer dicht ipv continue open.

maar ik snap het sowieso niet wat iemand bezielt om onaangekondigd binnen te vallen, ik zou maar net gezellig met dr zoon bezig zijn (nee grapje) :p:p is ze wel meteen genezen.
    Mijn ouders wonen op 5/10min rijden af maar die appe of bellen altijd van te voren :|

miniVosje, PlainJane en roever vinden dit leuk.
  13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Je zou het BİJNA hopen :eek: :D

RM1996 vindt dit leuk.
  14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Lief dat je het vraagt !!! Jaaa echt zooo snel. Ik ben er echt klaar mee gewoon , maar de gedachte dat het de laatste daagjes zijn houd me goed :thumup:
    Nog steeds of weer eigenlijk nesteldrang :roflmao: dus de dagen vliegen echt wel voorbij :cool:

Maan84, miniVosje, Cobon en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik lees af en toe nog mee!

Heel veel succes met de laatste loodjes!!!

Esila vindt dit leuk.
  16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Aaah dankje wel :rolleyes::rolleyes:

Mammavantwee vindt dit leuk.
  17. RLSD

RLSD Niet meer actief

Aaah die laatste loodjes zijn ook gewoon zwaar, snap dat je er klaar mee bent! Nog maar even een paar dagen lekker toegeven aan je nesteldrang en dan is het tijd om te relaxen en baby te knuffelen :D

Esila vindt dit leuk.
  18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Praat jij nog ergens mee in een groepje nu na de bevalling? :) Lijkt me wel leuk, alleen is er volgens mij nog geen februari groepje

19. roever

roever Niet meer actief

hahaha enerzijds heb je gelijk!
    Maar anderzijds....
    Ik weet nog wel de eerste jaren dat ik uit huis was en later, liep ik altijd onaangekondigd het huis van mijn ouders binnen!!! Haha

maar nu ik daar zelf absoluut niet van houdt dat het andersom gebeurt hebben we dat eigenlijk pas aangepast haha...
    Weet niet of je man bij hun ook altijd onaangekondigd naar binnen loopt?

RM1996 vindt dit leuk.
  20. RLSD

RLSD Niet meer actief

Nee, is er volgens mij inderdaad niet.. Anders eentje aanmaken? Lijkt mij ook wel leuk! :)

Mammavantwee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina