De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Man en ik houden elkaar wakker met hoesten. Dus vannacht slaap ik lekker beneden. Heerlijk! Onze kat ligt op het voeteneinde te snurken. Ik word daar zo zenn van hihi
     
  2. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden

    Dat zou ik ook best willen. Het hoeft niet zo zeer tot de bevalling. Want dat duurt waarsch. Nog wel ff. Maar ook al zou ik aankomende nachten even lekker slapen. Zodat ik ff goed kan bijtanken.. ik teken er voor
     
    Starfire vindt dit leuk.
  3. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    Zenn? Er is weinig waar ik agressiever van wordt dan van gesnurk:roflmao:
     
    JupitR vindt dit leuk.
  4. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Zolang het t zacht knorren van onze kat is.. (spinnen)

    ik word wel gek van gesnurk van mijn man hoor hahahah
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.444
    4.876
    113
    Vrouw
    @Starfire Vervelend dat je je zo voelt, hopelijk duurt het niet al te lang meer!

    @Friezin87 en een beetje geslapen?

    @Mama to B succes vandaag, hoelaat mag je?:)
     
    Mama to B en Starfire vinden dit leuk.
  6. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    9.45 :rolleyes: vannacht echt superveel en ook best hevige krampen/weeen gehad om de 5/10 min. Ik dacht echt dat het ging beginnen. Nu vanmorgen weer wat afgezakt. Word er moedeloos van :( hoop echt dat er vandaag iets doet
     
    JupitR, Mammavantwee en Spectre vinden dit leuk.
  7. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.444
    4.876
    113
    Vrouw
    Dat is al lekker op tijd! Hoop het ook voor je!!
     
    Mama to B vindt dit leuk.
  8. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Nee totaal niet. Waren buiten steeds 2 katten debiel aan het janken blazen en vechten. Normaal ben ik niet zo maar ben naar buiten gegaan en heb een bak water over ze heen gegooid. En daarna kwamen de zuurbranden weer. Jeej. Straks maar ff bijslapen in zoverre dat gaat lukken
     
  9. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ik weet niet wat me overkomen is maar ik heb gewoon heerlijk geslapen vannacht :D rustige baby in de buik en maar een keertje eruit om te plassen, ik wist gewoon niet meer dat het kon en bestond :roflmao: erg fijn in ieder geval!

    @Mama to B succes bij de VK zo. Duim voor je dat het strippen nu wel wat uithaalt en dat het door gaat zetten!

    @Friezin87 ai dat klinkt als een vervelende nacht.. Groot gelijk dat je een bak water over die katten hebt gegooid, ga maar ergens anders ruzie maken :p hopelijk kan je wat bijtanken vandaag. Verwacht je vandaag de uitslag van jullie corona test?
     
    Friezin87, JupitR en Mama to B vinden dit leuk.
  10. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Dankjullie wel! Hoe ziet jullie dag er vandaag uit?
     
  11. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    De uutslag is er binnen 48 uur. Hoop indd dat ie eerder is. Morgen om 9.45 moet ik bij de verloskundige zijn. Hooo zo dat ik er naar toe kan.
    Mijn verkoudheid is eigenlijk al weer zo goed als verdwenen. Hoest een stuk minder heb alleen nog wat last van een loopneus. Mijn man daarintegen is gister avond met koorts naar bed gegaan.

    Dus ben erg benieuwd naar de uitslagen
     
  12. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Hoop voor je dat de uitslag er dan vandaag is, zou wel balen zijn als je morgenochtend niet naar de VK kunt..

    Hier niks bijzonders op de planning vandaag. Straks even koffie drinken bij een vriendin en vanmiddag zijn de kids vrij van school dus maar eens zien wat ze van plan zijn ;)
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  13. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    nou dat klinkt hoopvol!!
    Voor t zelfde geldt kom je straks en zeggen ze “mevrouw u bent al lekker opweg” en geven ze t laatste zetje :rolleyes:
    Succes iig!!

    friezin ik snap je!! Op een gegeven moment is de maat gewoon vol!

    hier ook niet heel goed geslapen. eerste paar uur wel maar word steeds wakker om naar lucht te happen. Denk dat ik dan op mn rug ben gerold ofzo :(
    Dood eng vind ik dat!
    En als ik eenmaal wakker ben denk ik weer dit moet ik nog, dat nog enz.
    En omdraaien ging ff mis en deed flink pijn

    Vandaag lekker thuis werk dagje! en ook beetje in huis rommelen.
    manlief had gister erg last van hoest en zijn keel en heeft dus nog niet geschilderd dus kan helaas niets aan de babykamer doen nog (moet wachten met leeghalen van de jongste haar spullen tot ze naar haar nieuwe kamer kan)
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  14. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.704
    113
    Vrouw
    Dat gerommel klinkt toch wel positief @Mama to B! Inmiddels ben je denk ik alweer bij de verloskundige geweest. Wat is de stand van zaken nu? Al meer ontsluiting?

    Het zit jou ook niet mee @Friezin87, stomme katten. Vandaag maar rustig aan doen dan? Of moet er nog weer het een en ander genesteld worden? ;)

    @RLSD, wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! Hier helaas niet bijzonder goed, denk dat ik minstens 5 keer ben gaan plassen. Maar jongste slaapt eindelijk tot iig 6uur en dat is een stuk beter dan 5. Hoe oud zijn jouw andere kinderen?

    @spannendetijden, dat naar lucht happen klinkt inderdaad eng. Misschien moet je met een tennisbal op je rug slapen:p Heb je daar vaker last van Of alleen vannacht?

    Hier vandaag weinig plannen. Mijn zus past normaliter altijd op op woensdag, dus die neemt zo jongste mee naar de bieb. Oudste is tot 1230 op school en ga ik daarna mee naar de fysio. Ik kan zowaar een beetje lummelen, al hou ik wel een soort takenlijstje bij op mijn telefoon voor wat ik nog moet/kan doen In mijn verlof. Misschien zo de kolfspullen eens uitkoken.

    Wat doen jullie verder ter voorbereiding voor de bevalling? Lezen jullie nog een boek oid? Aan de ene kant wil ik het gewoon maar over me heen laten komen, en aan de andere kant wil ik goed voorbereid zijn. Maar meer dan een aantal eisen/wensen voor in het ziekenhuis heb ik eigenlijk niet. En de opvang tijdens de bevalling zal wel lukken op 1 of andere manier. Verder doe ik al een tijdje yoga, zodat ik hopelijk niet in paniek raak omdat ik niet meer weet hoe Ik moet ademen (dat had ik bij de bevalling van mijn jongste). Maar echt voorbereiden op de pijn kan ook niet volgens mij, behalve misschien wat houdingen opzoeken waarin je weeën kunt opvangen?
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  15. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    @JupitR ik doe vrij weinig aan voorbereiden.. heel hard hopen dat het allemaal mee gaat vallen:rolleyes: het loopt toch nooit zoals in het boekje/gepland..

    @Mama to B hier ook een rustig dagje vandaag! Ben thuis met de jongste tot we de oudste uit school gaan halen. Misschien doen we zo nog wat in huis maar zijn eerst druk met koffie drinken:D
     
    RLSD en JupitR vinden dit leuk.
  16. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.704
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk @Lies1611, jouw jongste is een half jaar ouder dan de mijne. We geven hem ook vaak "kinderkoffie" oid. Blijft leuk hoe graag ze alles mee willen doen. Wanneer wordt ie 3? Kans op gelijktijdige verjaardag met baby?
     
  17. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    Haha ja, er zit 4 dagen tussen mn uitgerekende datum en dr verjaardag.. hoop het niet, lijkt me niet heel leuk voor ze.
    Vind dr leeftijd nu wel heel leuk!
     
    JupitR vindt dit leuk.
  18. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    #358 Friezin87, 25 nov 2020
    Laatst bewerkt: 25 nov 2020
    Het zit jou ook niet mee
    @Friezin87, stomme katten. Vandaag maar rustig aan doen dan? Of moet er nog weer het een en ander genesteld worden vandaag?



    Eigenlijk moet er wel genesteld worden vandaag... maar heb er gewoon totaal geen energie voor
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  19. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ook mijn tactiek. :roflmao:

    Mijn bevalplan in een korte samenvatting is dit:
    Vraag me waar ik behoefte aan heb als het moment daar is.

    Daarnaast heb ik bij R. ervaren dat mijn lichaam dit kan. Dus daar vertrouwen we nu ook maar weer op.
     
    Lies1611 en RLSD vinden dit leuk.
  20. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Op bed liggen, duimen op een negatieve uitslag en heel fout kerstfilms kijken.

    Inmiddels vandaag al 3 gezien :roflmao:
     
    Mama to B en spannendetijden vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina