Je reageerde op de post van Mimus waar Eevie82 in stond, zonder een verwijzing naar Lief en leed... Dus neem me niet kwalijk als ik dat verkeerd interpreteer als ik de voorafgaande posts niet helemaal heb gelezen...
Ja klopt, 4 mei is De Datum! Gisteren controle gehad, de gyn zag meteen aan mijn buik dat het vruchtwater weer is toegenomen. Zo voelt het voor mij ook, en de meting bevestigde dat. Ze hebben ook een cervixmeting gedaan. Die was nog mooi lang en gesloten. Als dat niet meer zo was geweest, dan hadden ze me willen opnemen Voor mijn gemoedsrust nog 1x controle aanstaande vrijdag, en nog naar acupunctuur om te proberen de baby uit haar stuitligging te krijgen. En dan is het volgende week ineens zo ver! Dus sowieso ergens volgende week hier babynieuws! En ik neem aan (of hoop) bij @Kikkertjekwak tegen die tijd ook wel
Spannend een datum! Lijkt me ook wel fijn ergens te weten! Ik hoop wel serieus op een aprilnkindje zeg
Dat lijkt me echt bijzonder om al een datum te hebben waarop je uiterlijk je baby krijgt. Wordt het een keizersnede @Eevie82? Ook geen koningsdagkindje dus @Kikkertjekwak? Bij mij zei de vk dat de meeste kindjes tussen 40 en 41 weken geboren worden. Ik duim mee voor een April kindje. Morgen strippoging toch?
Neeeeee geen koningsdag kindje weeehhh. Nouja! Inderdaad morgen strippen! 1500. Ik hoop dat 't helpt. Het is echt een psychisch dingetje. Dat tussen de 40 en 41 weken geeft me een beetje moed! Bedankt
Spannend @Kikkertjekwak.. hopelijk mag je snel babynieuws komen brengen @Eevie82 4 mei komt er ook al hard aan! Lijkt mij ook erg bijzonder, om al uiterlijke datum te weten @bluedrake jij had nachtmerries schreef je, geloof ik? Ik moet zeggen dat ik wel ook wat heftiger kan dromen, maar gelukkig geen nachtmerries. Kan het zijn dat je je overdag misschien veel zorgen maakt om het een en ander? Wellicht heeft dat een uitwerking op je dromen/nachtrust..
Hier mag de baby nog lekker een tijdje blijven zitten Overmorgen ga ik ook officieel het derde trimester in Dus ik ga langzaam al een beetje meedansen met @nijntje87 .. Merk wel dat ik echt begin af te tellen en toe te leven naar het zwangerschapsverlof Hoofd begint wat meer toe te zijn aan rust (en vooral alles in het thema 'baby' en 'nestelen' te willen). Nog zo'n 7 weken en dan is het gelukkig zo ver
Het is heel raar, ik kan soms een prima dag hebben en dan ineens toch zo ontzettend raar dromen.... Misschien toch proberen dingen eerst op papier te zetten voordat ik ga slapen. Dat geeft denk ik wat meer rust.
Ja lastig hè, is ook zo moeilijk om controle op te hebben.. Misschien voor het slapen gaan iets van ontspanning te doen, wandelen of je hebt wel van die meditatie apps. Kreeg onderstaande apps eens als advies van de huisarts toen ik stress had. Wieweet helpt zoiets ook om ontspannen in slaap te komen?
Fijn dat het toch allemaal zo goed gaat.. En hopelijk draait ze nog voor de tijd. Heb je ook al voetreflextherapie geprobeerd? Iig spannend allemaal zo de laatste dagen voor de bevalling en dan alles wat erna gaat komen!
@Kikkertjekwak ik duim voor je dat het nog een april kindje wordt. Je hebt nog een paar dagen. Hier ook de balen dat ik het zo rustig aan moet doen. En het vooruitzicht dat ik nog 2 maanden zo thuis zit. Ik wil nog zo veel leuke dingen doen voordat de kleine komt. Gisteren wilde ik naar een speeltuin, maar het was super druk, dus maar door gereden naar huis. Wat was ik chagrijnig daarna.
Haha die heb jij er al op zitten. Ik ben ook nog niet aan het wachten op de bevalling. Maar meer aan het kijken hoe ik me tijd door kom
Haha ik ben nu 5 weken met verlof maar heb het wel goed druk gehad gelukkig en pas sinds 4 a 5 dgn voel ik me te moe. Kleine van 1 Jr en 4 mndn gaat ook 2 dagen per week naar oma zodat ik een beetje kan slapen
@Kikkertjekwak succes zometeen! Na het strippen begon het bij mij te rommelen en is hij 6uurtjes later geboren! Was je bij je dochter ook overtijd?
Spannend zeg @Kikkertjekwak vandaag! Succes! @Mimus dank voor je tips! Wandelen doe ik sowieso al voordat ik naar bed ga, heerlijk. Anders is het vaak nog lastiger om in slaap te vallen, zeker met die bekkeninstabiliteit.
Ik duim dat strippen lukt en dat er daarna wat op gang komt @Kikkertjekwak! Pff, ik ben zo moe vandaag. Vannacht slecht geslapen want ik werd wakker van de pijn. Dat ging na goed gaan liggen gelukkig wel beter. Vandaag 30 weken. vanaf nu vind ik me geoorloofd aan het aftellen. Ik was telkens best positief, maar ik begin het echt pittig te vinden. De pijn en het rustig aan doen icm 4 kids is eigenlijk geen goede combinatie. Ik loop continue tegen mijn grenzen aan.
Strippen was zooooo weird. Eerst was t: Oo nog geen ontsluiting... Toen.. Oja wel iets.. 2 cm En toen: Ik kan een soort van strippen. Of het gelukt is? Geen idee. Heb 0 bloedverlies dus lijkt me stug