De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.856
    113
    Hmm, gek. Spannend. Wie weet wat het doet. Je hoeft niet perse bloedverlies te hebben bij strippen toch? Ik blijf gewoon duimen voor je @Kikkertjekwak

2. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Klopt geloof ik! Maar vorige x bloede ik best wel erg... Dus heb nu 't idee dat 't niets gedaan heeft. Nog steeds geen 1 harde buik erbij...

3. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.856
    113
    Wat niet is kan nog komen. Heb je met de vk ook vervolgstappen afgesproken voor als het nu niet op gang komt?

4. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Jaaa morgen word ik gebeld of ik vrijdag of 't weekend ingeleid kan worden :)

5. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Spannend!! Hopelijk niet nodig!

6. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Spannend, hopelijk is de inleiding niet nodig.

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Spannend @Kikkertjekwak !
    Hopelijk is het niet nodig en begint het vanzelf.
    Hier was ik bij de tweede ook een soort van te strippen, maar was eigenlijk gewoon een je bent niet te strippen maar draai even wat rondjes.

Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  8. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Haha ja dit was het inderdaad. Niks teweeg gebracht. Geen 1 harde buik

9. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Jammer zeg!

10. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
  11. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Vandaag kun je bellen toch voor inleiding?

12. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.856
    113
    Ben je nog gebeld voor afspraak om ingeleid te worden @Kikkertjekwak?
    Stiekem hoop ik dat het niet meer nodig is en je aan het bevallen bent.

Kikkertjekwak en Mimus vinden dit leuk.
  13. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Jazeker en ik was erna helemaal overstuur :D

Ze hadden gezegd (qua datum) . Vrijdag als er plek is... En anders dit weekend.
    Dus ik ongeduldig wachten op telefoon of ik morgen ingeleid kan worden..
    En het is 5 mei geworden.

Dat is dan zoon domper. Had ik niet verwacht. Ook gene nieuwe afspraak met de vk, dus ik kreeg de assistente en hoorde alleen nou het kan niet eerder dus het wordr 5 mei...

Uhmmmm okeee en moet ik nog een afspraak met de vk? Neee die had geen plek. (de assistent is overigens een lieve vrouw, maar zo bot als ik het nu schrijf kwam het even bij me binnen).

Heb toen de telefoon opgehangen en moest oppeeens heel hard huilen (voor het eerst deze zwangerschap). Dus Ik dacht... Oké even teleurgesteld zijn en mezelf herpakken... Kom op! Beter dan een prematuur kindje met problemen. Maar het gevoel ging jiet weg. Bleef zo boos en teleurgesteld.

Toen een vriendin gebeld en de situatie uitgelegd. Zij gaf aan dat ik de vk moest bellen. Maarja ik wist niet goed wat ik daarmee zou bereiken of zou willen bereiken. Maar toch gedaan.

Zo blij... Kreeg meteen de vk en die heeft afgesproken dat we morgen nog een x strippen, zondag nog een x strippen en als er genoeg ontsluiting is, en er is plek in het zkh (ik heb 8 uur antibiotica nodig ivm gbs) ze me eerst 4 uur infuus geven en daarna me vliezen gaat breken.

Zoveel beter voelde ik me erna! Tenminste een plan tot woensdag! Dinsdag wordt indien nodig ballon geplaatst

roever, Dubbeltje82 en Mimus vinden dit leuk.
  14. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Wat rot zeg in eerste instantie, dat zou ik ook hebben als er eerst toezeggingen zijn gedaan voor vandaag / dit weekend.

Gelukkig uiteindelijk toch nog een plan! Ik hoop voor je dat het uiteindelijk eerder komt dan 5 mei :)

15. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Nou heel begrijpelijk dat je je eerst zo rot voelde.. is niet een hele begripvolle reactie, ze zal het vast niet door hebben gehad, maar toch..
    goed dat je alsnog de vk hebt gebeld en je Iig een plan hebt tot de inleiding!
    En hopelijk is die niet nodig!
    Succes meis!

16. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik hoop ook eerder dan 5 mei inderdaad! Maar so far alles rustig! Voelde me inderdaad onbegrepen, en als je dan wacht of er morgen plek is en ze zeggen volgende week... Pfff!

Ik ben nu wel blij met het plannetje en de vk ook wel dankbaar dat ze even meedacht. Ik hoop sowieso op een spontane bevalling inderdaad! Logisch

miniVosje, bluedrake en Mimus vinden dit leuk.
  17. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Ik zal wat weeën naar je sturen, als ze hier voorlopig maar wegblijven :|

18. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik vang ze graag voor je op hahaha!

bluedrake vindt dit leuk.
  19. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.856
    113
    Nou, die huilbui snap ik heel erg goed @Kikkertjekwak. Dat was even een flinke domper. Fijn dat de verloskundige wel met je mee dacht en een plan van aanpak heeft gemaakt. Hopelijk kan ze vandaag goed strippen en begint het gewoon.

Ik hoop dat ik straks een flink portie energie krijg. Ik ben gewoon zo verschrikkelijk moe.

20. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Wat zuur dat je dacht dit weekend al je kindje vast te kunnen houden en dat plan vervliegt opeens naar bijna een week verder. Fijn dat de verloskundige gewoon weer wil strippen en dat dat plan er ligt. Toen ik de hoop had opgegeven op spontane bevalling begon het toch nog (41 +4). Hopelijk krijg je rust en geweldig goede weeën dat alle bedachte acties niet nodig zijn!

Deel Deze Pagina