Zeker wel een goed teken, probleem is dat als ik moe ben ik ook weer onzeker word en bepaalde angsten krijg. Begin nu echt wel te beseffen dat dit de laatste weken zijn en dan ga je daar teveel over nadenken o
Wat grappig dat ze allemaal van juli zijn. @haileybaby. Ik vind het best spannend een kindje in juli. Het kan snikheet zijn, maar het kan ook een graad of 15 zijn. Ik heb nog steeds geen eerste pakje omdat ik het zo lastig vind. Hoe was dat bij je andere kinderen? Vervelend dat je zo slecht slaapt @flowertje36. Hoe komt dat? Ik slaap juist de laatste dagen heerlijk.
Voor mij is er plek maar om 9.00 uur overleg met de kinderarts of er ook plek is voor de baby. Ik word rond 9.30 uur teruggebeld dus ik ga nog maar even proberen te slapen haha.
@Secret Promise leuk een 3D/4D echo! Hier volgende week de groei echo. Vind het mega spannend... @flowertje36 dat is helaas herkenbaar!
Het eerste pakje ook van mijn andere kindjes is een pakje met romper korte mouw broekje mutsje vestje en sokjes. En deze keer ook nog een shirtje. Kleding heb ik voor namelijk allemaal lange mouw behalve de rompers. Het is echt een beetje aftasten. Vaak kan je ook als het echt warm is alleen een romper met broekje aan doen. Uiteraard zodra de babys de temperatuur vast kunnen houden❤
Ik heb trouwens heel veel rompers met lange mouw tshirt mouw en mouwloos. Zodat je een beetje kan aftasten
Nogmaals, heel veel succes vandaag @Eevie82 !! En toch ook dan heel veel plezier, je gaat vandaag je dochtertje ontmoeten! <3 Zet m op jullie beiden!
Hihi leuk! Wij hebben zoals het lijkt straks drie juni kindjes Oudste is van 15 juni, jongste van 12 juni en nu 14 juni uitgerekend! En mijn man is 2 juli jarig
Ik heb ook veel lange mouw Rompers... Weet dat ik met die jongens ook veel lange mouwen Rompers gebruikte in de zomer om de armen te beschermen tegen de zon Maar vind het ook wel lastig hoor, het kan 15 graden en 30 graden zijn...
Ja snap je wel, maar doordat de baby in het begin nog slecht de warmte vast kan houden, zal het snel iets met lange mouwen zijn.. En anders laagjes.. Hier doen we een boxpakje met lange mouwen en romper er onder aan. Kun je nog kiezen om romper met lange en korte mouwen mee te nemen
@Eevie82 oh dat is wel even balen dan is er plek voor jou moet je alsnog wachten voor de baby. Hopelijk krijg je straks gewoon goed bericht. @wiedeltje tis wel herkenbaar voor mezelf in zwangerschap slecht slapen, maar dat begon vaak wat later. Het is gelukkig nog niet elke nacht. Qua kleding heb ik eigenlijk nooit rompers met lange mouw vind dat echt vreselijke dingen. Met shirtjes heb ik wel allemaal lange mouw heb het eerste pakje nog niet gevonden, maar wordt ook gewoon met lange mouw. Ik heb wel wat leuke rompers met printjes en vlinder mouwtjes. Mocht het in aug heel erg warm worden dan kan ze zich al wel warm houden en dan gewoon alleen een romper aan.
Ga je naar de Fysio voor je bekken? Ik merk dat ik er wel echt baat bij heb, bij de oefeningen die ze gegeven heeft en af en toe een massage Slecht slapen... Zo vervelend en herkenbaar... Sinds deze week ben ik 's nachts echt gemiddeld 6x wakker waarvan ik vaak 2x naar de wc moet... Dan zijn die dutjes die je overdag kunt doen zo'n kado!
Ja kom er ongeveer elke 3 weken. Eerst dry needling gehad en nu vaak massage. En het is er echt beter van geworden, maar al dat klussen in huis werkt natuurlijk niet heel erg mee. Hier word overdag slapen wat lastig met twee kinderen die elkaar constant in de haren vliegen Maar het helpt al als die lekker even buiten spelen en ik even bank hangen
Hai! Ik was vorige zwangerschap ook aan t verhuizen/klussen tijdens zwangerschap.. maar ik denk dat het mijn lichaam wel wat schade heeft aangedaan. (Heb ook zwangerschappen snel op elkaar, dus zeker weten doe ik niet) Wil me ook helemaal nergens mee bemoeien eigenlijk, en toch doe ik t nu al... :s maar rust is toch echt wel mega belangrijk denk ik voor ene goed herstel!
Mijn kids hang ik met een spelcomputer of filmpje op de bank (als ze niet op school zijn) om even een halfuur/uurtje te powernappen dat gaat over het algemeen heel goed! En probeer idd rustig aan te doen met klussen hoor... Je lichaam werkt al hard genoeg!