Succes morgen. Grootste tip ivm herstel: neem de pijnstilling die je mag nemen (dus niet de pijn afwachten) en doe rustig aan. Kussen tegen de wonde als je wil rechtstaan of moet niezen ofzo. Heb drie keer keizersnede gehad. 1e en 3e was een vlot herstel. 2e was heftig maar zoontje lag op de NICU dus mezelf geforceerd. Dus echt luisteren naar je lichaam. Komt helemaal goed.
Succes morgen @Eevie82! Hopelijk verloopt alles super en heb je een goed herstel. Nog eventjes en je mag je kindje vasthouden!!❤
Dankjulliewel allemaal! Inmiddels een volgende plottwist ik werd woensdagavond laat gebeld, dat vrijdag helemaal vol zat. En dat ik daarom vervroegd was en mij donderdag om 7.00 uur moest melden voor de keizersnede op donderdag! Dat was dus even schakelen, maar daardoor ook geen tijd meer om te piekeren haha. Gisteren iets voor het middaguur is mijn dochter M.eja geboren Ze doet het naar omstandigheden goed, al zijn we zeker nog niet uit de gevarenzone. Maar die kleine is een vechter, met bijna 3800 gram schoon aan de haak! Ik ben supertrots
@Eevie82 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Dat ze maar snel uit de gevarenzone mag zijn en jullie samen straks kunnen genieten ♥️
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @Eevie82. Fijn dat ze het naar omstandigheden goed met haar gaat. Hopelijk gaat het alleen maar de goede kant op. Moet ze nog lang in het ziekenhuis blijven? Gaat het met jou ook goed?
Ooh wauw wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @Eevie82! Fijn dat ze het al zo goed doet, en een prachtig gewicht heeft! Al zal het natuurlijk allemaal een beetje spannend blijven, hoop ik dat alles goed blijft gaan! Heel veel succes voor jullie! Houd je ons op de hoogte?
@Eevie82 gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat ze het zo goed doet. Hopelijk gaat alles snel goed en mogen jullie naar huis
Wat fijn dat ze al geboren is en het nu zo goed doet! Hopelijk is ze snel uit de gevarenzone en is ze snel bij jullie thuis! Staat er nog snel een operatie gepland voor haar ?
@Eevie82 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter❤ hopelijk is ze snel uit de gevarenzone. En dat het genieten nog meer kan beginnen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje❤ Super fijn dat het naar omstandigheden goed gaat.. en hopelijk is ze snel uit de gevarenzone! Hoe gaat het met jou zo na de keizersnede??