Bedankt dames! Heb goed geslapen en gelukkig enkel wat spierpijn nu @caatje87 Veel plezier met je laatste werkdag vandaag!
@caatje87 veel plezier met je laatste werkdag Hierna lekker genieten van je verlof! @bulakgirl jeetje wat een schrik gisteren! Blij om te lezen dat het allemaal met een sisser is afgelopen En wat irritant die verschillende metingen van de placenta.. Maar linksom of rechtsom, de arts van gisteren had helemaal gelijk: Geen definitieve keuze maken nu nog. Die placenta gaat vast nog een stuk(je) omhoog groeien @nadine001 welkom
@bulakgirl jeuj, schrikken!!!!! Wel fijn dat t allemaal mee lijkt te vallen zeg! op naar n beter einde.. hier 40 weken dans! Vanmiddag weer check up..
Hier net een liggingsecho gehad. Kindje is al ingedaald wat mij erg verbaasd want het voelt nog zo hoog, en heb soms nog last van maagzuur. De laatste 3 afspraken zijn gemaakt. Het einde is nu echt in zicht!
Spannend zeg, dan zit je inderdaad echt tegen het einde aan. Fijn dat het kindje toch al is ingedaald. Hier intake gehad met de kraamzorg. Word ook wel steeds serieuzer hier
Fijn dat het meeviel @bulakgirl. Op naar de baby snel in je armen @roever. Gaat het allemaal nog? Fijn dat de baby al goed ligt en ingedaald is @miniVosje. Scheelt weer mochten je vliezen breken... Vandaag het bevallingsgesprek gehad. Echt fijn gesprek met goede adviezen rondom mijn wensen. Ik kijk al uit naar die bevalling. Nu hopen dat de baby spontaan komt voor de 41 weken. Langer wachten we niet hebben we afgesproken. En ik wil erg graag thuis bevallen. Baby is weer goedgekeurd en al een eindje ingedaald. Dat laatste verwachtte ik al want daar had ik flink last van.
Hier kijk ik enorm uit naar de bevalling. Zwanger zijn vind ik geen bal aan, maar bevallen vind ik zo bijzonder. Kijk ook enorm goed terug op mijn eerdere (ziekenhuis)bevallingen en tegen het einde denk ik ook altijd ‘kom maar op’. Hoe gaat het met jullie namen zoektocht? Staat het allemaal al vast?
Ik kijk ook met een goed gevoel terug op mijn bevallingen. Ook het "kom maar op"-gevoel dat overheerst. Ben er ook wel aan toe nu. Gelukkig nog maximaal 6 dagen te gaan. Naam staat hier al ruim voor de zwangerschap vast en is een blijvertje.
Kom net terug van controle en wat ik al dacht is gewoon weer eens keiharde waarheid... Kind ligt nog steeds boven m’n bellen te zweven.. en vind t allemaal wel prima! hebben afgesproken dat ze maandag hier thuis komen om evt te strippen... gewoon in m’n eigen veilige bubbel! Ik hij enorm tegen komende tijd aan.. niet perse tegen de bevalling thuis maar wel hoe ik uit de bevalling kom had een lichte verzakking schijnt en ben echt als de dood dat het mega verergerd hierna.. terwijl dit niet eens perse altijd hoeft. Maar die angst is killing!!! Ik merk ook dat alle spanning zich elke x weer uit in m’n nek etc.. dus in godsnaam kom maar op met die bevalling.. dan is t voorbij....
Namen... Ik heb een shortlist die steeds groter wordt... Haha vind het echt heel lastig nog... Gelukkig hebben we nog even Ik heb al jaren een 2e naam voor een meisje klaar liggen.. Een samenstelling van de namen van m'n man zijn zusjes.. (zijn als kind verongelukt ) en heel lang vond hij dat ook een goed idee... Maar nu het echt wordt wil hij het ineens niet meer... Ik snap hem wel, en hij heeft hier echt het laatste woord in, maar stiekem zou ik het zo zonde vinden als ze deze 2e naam niet zou mogen dragen... Voor mij voelt het nl wel als een soort eerbetoon dat zijn zusjes nooit zullen worden vergeten zeg maar Vervelend @roever sterkte!
@roever ik hoop echt dat je voor de bevalling de rust en het vertrouwen vindt. Juist bij te hoge spanning is de kans op nevenschade groter. Wellicht eens op een rustig moment een ademhalingsoefening doen of misschien toch nog snel een zwangerschapsmassage boeken?
Haha.. dat kan ik dus juist wel goed; ontspannen tijdens weeen en bevalling zelf. Dus ook daar niet bang voor.. Zolang ik maar in m’n thuisbubbel zit.. Bij laatste bevalling onverwachts in ziekenhuis kon ik mij dus wel een stuk slechter ontspannen...
@bulakgirl wat een mooi eerbetoon. Gelukkig heb je nog een paar weken. Hier zijn de tweede en derde namen ook vernoemingen naar zeer geliefde overleden familieleden
@roever hopelijk komt het snel op gang. Hier na de 20weken echo de knoop doorgehakt. Ik moest er even aan wennen, maar weet nu niet beter