Mijn lijf is ook niet geschikt om zwanger te zijn. Ik zit al weken thuis door bekkeninstabiliteit en vandaag stonden ze gewoon allebei weer geblokkeerd.. echt niet fijn. Qua namen zijn we er helemaal uit. Alleen iemand in m'n omgeving gaat eerder bevallen dan ik. Dus ik hoop echt dat het een andere naam word. Anders word ik gek mocht ik hetzelfde geslacht dragen (weet ik niet)
Ook geen shortlist oid? Bij ons staat de naam 'vast' sinds week 8 ofzo, maar begin enorm te twijfelen. Maar iets mooiers verzinnen/bedenken kunnen we niet..
Tot nu toe hebben de Kids hun naam pas echt gekregen na de geboorte... Toen wisten we zeker dat een bepaalde naam bij het kind pastte! Ik vind het dan ook echt zo knap als je het al eerder zeker weet! Lijkt me ook echt rust geven...
Ohja.. daar moet je echt niet over na denken.. je gekozen naam is van jullie, terwijl je weet dat je geen 'alleen recht' hebt op die naam... Hoe dichterbij staan die mensen?
Dat is wel vervelend inderdaad al die spanning @roever. Ik hoop voor je dat je kind toch snel bedenkt dat hij/zij papa en mama wil ontmoeten en er gauw uit komt. Ja, de naam staat vast hier. Al een tijdje gelukkig. Eerst hadden we een andere naam maar daar kon ik niet genoeg aan wennen. Deze ben ik hoe langer hoe blijer mee. Hebben jullie niet dat je tijdens je zwangerschap al voelt hoe je kindje zal zijn ongeveer? Ik heb het bij allemaal gehad en ook bij allemaal klopt het. Bij sommigen dan ook gehad dat ik een prachtige naam had verzonnen, maar al tijdens de zwangerschap voelde dat het niet bij het kind zou passen. En ook andersom. Een naam bedacht en voelde dat mijn kind ook een echte .... zou zijn.
@roever Probeer een beetje de humor er voor je in te houden, dat verzacht de pijn.. @Isabella2020 redelijk dichtbij. Snap wat je bedoeld. Ik ga maar duimen dat ze wat anders hebben dan wij.
Aah wat balen @roever, ik hoop nog steeds voor je dat de bevalling snel zelf opgang komt! En dat het weer een mooie ervaring mag zijn! Hier kijk ik ook super goed terug op de vorige bevallingen, met name de laatste! Zie er ook niet tegenop.. Ben alleen bang dat het dan kan gaan tegenvallen haha Maargoed we gaan het ergens in de komende weken beleven! Naam zijn we nu wel over uit.. Ook pas sinds twee weken ofzo. Wat was het enorm moeilijk
@roever spannend nog geen naam. Ik zou er niet mee kunnen leven. En me man is in dat opzicht een control freak en wou het met de 20weken echo de knoop door hakken. @bluedrake spannend. Maar hoe groot is de kans dat je dezelfde naam hebt uiteindelijk. Of je moet een erg populaire naam in gedachten hebben
Nu word ik wel nieuwsgierig naar de namen. Zijn er mensen die 'm willen delen (hetzij achterstevoren gespeld of in een spoiler oid i.v.m. vindbaarheid)?
Ik eigenlijk ook niet maar... t kan me momenteel ook gewoon niets interesseren ofzo, heel raar! Ik denk (hoop!) dat we een mooie passende naam vinden als t godzijdank in onze armen ligt!
Mijn shortlist is Kiki - Cato - Suzie - Mara - Roos - Kiera Maar iets zegt me dat dr naam er nog niet tussen zit zo lastig
Gereageerd! Hoe gaat het hier? Hier een beroerde nacht gehad ivm hoest. Te lang verhaal, zie mijn topic 'hoest hoest hoest' voor het verhaal. Na 10 weken af en aan hoesten naar de huisarts geweest. Verder prima dagje. Mn nieuwe positiejeans aan, helemaal blij mee. Foto gepost in het buiktopic. Verder rustig weekendje gepland. Tot en met di vrij. Ik ga dus maandag al alle was wegwerken, toiletten schoonmaken etc etc en zorgen dat iedereen dinsdag rond 7.30 de deur uit is (opvang) of aan het werk is, want deze moeke gaat die dag lekker chillen en liggen netflixen. En iedereen die daarover zeurt kan een dikke vinger krijgen want ik krijg ervoor betaald