Zo ik heb vandaag ook een in kak dag. Misschien omdat gisteren mn laatste werkdag was dat ik nu instort. Heb m'n bevalkoffer gepakt en speelgoed kids opgeruimd. De klusmannen zijn weg. De zolder is af! Van het weekend nog wat schilderen en schoonmaken. Dan maandag bed en zooi naar boven verhuizen. Dan kan ik dinsdagochtend en woensdag babykamer inruimen. Dinsdagmiddag alweer plannen staan. Donderdag keukenkastjes of trapkast en dan ben ik redelijk klaar. Al ken ik mezelf, dan verzin ik weer wat anders.
Oh heerlijk @Nina Sanders, zo'n gepland relax dagje. Geniet er van. Prachtige buik trouwens. Zijn jullie trouwens dat gezeur over die buik ook weleens zat? Ik krijg continue opmerkingen dat ik zo'n flinke buik heb en opmerkingen als: oh, moet je nog zo lang? Compleet met geschokt gezicht en een blik naar mijn buik. Pas kwam ik bij de verloskundige en had ik een vk die ik deze zwangerschap nog niet had gezien. (ze heeft de bevalling van de jongste gedaan dus ik 'ken' haar wel) En zij gaf me juist een compliment over mijn buik, dat ze hem prachtig vond. Ik flufte er gewoon helemaal van op, al is het misschien een beroepsopmerking. Wat een strakke planning @caatje87. En inderdaad, als zwangere heb je altijd weer nieuwe dingen die ineens gedaan moeten worden. Ik heb nog zo'n lijst dat ik me afvraag of ik die überhaupt wel gedaan krijg. En er komt ook telkens weer wat bij..
Dankje! Ik krijg niet zo veel opmerkingen gelukkig, maar ik kom ook op niet veel plekken nu. Mijn moeder gaat over 2 weken trouwen en dan zal iedereen wel kijken en opmerkingen maken. Vreselijk, voel ik me net een kermisattractie. Mijn meoder is dan ook altijd in staat om echt heel overdreven te gaan kijken. ZO VERSCHRIKKELIJK STOM.
De 1 vraagt goh loop je nu nog rond? Uhm ja moet nog 6 weken oh zijn het er geen twee. En de andere zegt mooi buikje voor dit termijn. Het is ook maar net wat ze gewend zijn denk ik
Ik zeg niks. Ik draag altijd watermeloenen. Mijn buiken zijn op het einde gewoon te groot v mijn postuur (158 cm). Bovendien zit al het gewicht altijd op mijn buik en draag ik naar voren. Letterlijk alsof ik een watermeloen heb verstopt.
Zal het aan het weer liggen. Hier ook een chagrijnige dag. Alles wat me zoontje doet is te veel. Hij is lekker in z'n nee fase en heeft veel te veel energie.
Oh die opmerkingen idd... "zo laatste loodjes zeker!" en als ik dan vertel dat ik nog een week of 9 moet komen idd de... "zijn het er geen 2?" etc Wij zijn vandaag bij de efteling geweest... Ik in een rolstoel en m'n man duwen de hele dag... was nog best druk
Ik word er zo gek van dat ik s avonds op de bank, wanneer ik lekker genesteld ben onder een kleedje, serieus om de 10 min moet plassen. Kom op hee. En dan ga ik zitten en komen er 6 druppels..
Heb je geen last van de 6x wakker worden, omdat je naar de wc moet? Dat heb ik de laatste tijd vaak... Durf haast geen thee meer te drinken... En vind het zo lekker on 's avonds met een bak thee op de bank bij te komen!
Hier ben ik ook bang om te veel te drinken 's avonds. Gelukkig red ik het met 2x per nacht naar de wc
Als ik s avonds veel drink dan plas ik het meestal nog wel uit. Ik val nl vaak in slaap op de bank en word dan rond 12/01u wakker. Dan moet ik super nodig en verkas ik naar boven.
Hier begint de dag vol drama. Mini O die auditeert voor het Zwanenmeer en zich gedraagt als een stervende zwaan (oftewel: vreselijk dramatisch doet en de boel bij elkaar brult, zoals hij een beetje de hele dag door doet om zijn Zin te krijgen) en broer O die een woede aanval krijgt omdat ik niet snel genoeg antwoord geef op zijn vraag. Man-up beiden. La la la het is een faaaaasseeeeeeee. Ik ben heel goed in het negeren: ze zoeken het maar even uit. ondertussen bedden afgehaald en aangezet en lenzen in gedaan. Nu even opmaken en aankleden! Nacht ging moaaaaaa. Hoest natuurlijk.
Het is te hopen overigens dat mini O maar 1 keer verschoond hoef te worden trouwens vanochtend want de maandbox Pampers komt tussen 11 en 13 Denk dat ik nog wel een pak (misschien nog wel een box) op de vliering heb liggen maar daar kan ik nu niet bij. Wat gebruiken jullie trouwens graag aan luiers en doekjes enzo? Ben echt een groot fan van multi verpakkingen inslaan. Ik durf bijna niet te zeggen wat ik aan vochtige washandjes (Zwitsal) en billendoekjes (ook Zwitsal) heb liggen aan voorraad. Verder hier altijd zodra het kon over op Pampers Pants (babydry). Enige product waar we nooit lekkage mee hebben (gehad). Wel duur maar ik koop ze altijd in, jawel: voordeelboxen. Als newborn starten ze hier altijd met maat 0 van Pampers premium protection (hoe klein zijn die bij maat 5+ die mini O nu heeft) en dan tot maat 3. Dan over op de pants (die starten bij maat 3). Geen zwiepende benen overal hier hoor. Ik word dan heel erg chagrijnig van de luiers verwisselen.
Oké ik zal het zeggen. Spoiler: Voorraad 2 dozen à 27 pakken billendoekjes.. 54 pakken dus. En 5 boxen à 6 pakken vochtige washandjes (dus 30 pakken van 20 doekje). Hehehe. Moet wel zeggen dat die al aangebroken zijn hoor. Elk kind krijgt er sowieso 1 per dag als opfrisbeurt