Ahww haha fijn dat er toch nog wel mensen zijn die zelf een beetje aan anderen denken hè?! Ik was laatst bij de welkoop en vroeg met t rood op m’n kaken of er misschien iemand was die me zou willen helpen auto in tillen... (zakken voer) Had me nog nooit zo lullig gevoeld als toen zo onderhand haha maar ze op t karretje tillen was gewoon al te veel!
22 weken prik 3x eerder verzet. Nu heb ik heb niet verzet en staat ie gepland voor komende di. Die ga ik gewoon doen. Kinkhoest kan, maar dan heb ik het al wel langer. Want hoest al 10 weken. vanochtend rond 7 maar terug gegaan naar bed even en nu net ontbeten. Maagzuur en daar heb ik ook wat tegen genomen. God wat ben ik chagrijnig. Dit is toch niet leuk meer zo. Ik spring zo even lekker onder de douche. Ze hebben gisteren op van alles geprikt. Kinkhoest, algemeen bloedbeeld, ook andere luchtweginfecties. We gaan het wel zien
Ik heb vandaag een katergevoel. Denk gisteren te weinig gedronken en teveel gedaan. Ff op half gas vandaag. Merk dat ik door de onrust van alles wat nog moet gebeuren in de ochtend wakker wordt en er meteen mee bezig ben. Dan lukt slapen niet meer. Maar zo extreem als bij anderen is @ninasanders ik hoop dat er iets uit het onderzoek komt, dat simpel te verhelpen is. @roever wat goed dat je om hulp hebt gevraagd. @bulakgirl wat heerlijk zo'n reactie. Vooral ook fijn dat ze het zachtjes vraagt. Keurige manieren. Ondanks met dit termijn best zichtbaar. Ik checkte gisteren nog bij mn man of ik er in m'n klusoutfit in de Hema nou zwanger uit zag of gewoon erg dik. @ alle anderen iets met zwangerschapsdementie.... topic gaat zo hard. Lastig bijhouden
Hahaha zwangerschap dementie ja... Kom gewoon niet op de meest makkelijke woorden @roever Oh ja herkenbaar... Zeker nu met corona zijn mensen toch wat afstandelijker... Zo van "ik blijf zo ver mogelijk bij je vandaan... Stel je voor dat je me aansteekt" ergens snap ik 't wel, maar 't maakt in je eentje ff gauw ergens iets halen zoveel lastiger Sterkte met je "kater" @caatje87 !
Pff wat ruk zeg die hoest! Ik hoop dat er iets uit het bloedonderzoek komt waar makkelijk wat aan gedaan kan worden Maagzuur heb ik ook op en af nog best last van.. tot nu toe red ik het door wat hoger te gaan liggen of even rustig aan te doen Maar het is soms echt wel intens.. Verder ben ik denk ik 1 van die mensen die tot nu toe best easypeasy door de zwangerschap heen walst. Als ik de berichtjes van een aantal hier zo lees snap ik wel dat dit absoluut niet vanzelfsprekend is.. Ik hoop dat het allemaal snel wat beter gaat, lieve dames!♡
Het stomme is dat ik me verder echt prima voel en fluitend door de zwangerschap ga - op spataderen na, dat geef ik direct toe. Maar die hoest telt natuurlijk ook mee. Maagzuur heb ik maar heel af en toe. Daar neem ik dan een omeprazol tegen en dat helpt goed. Tot nu toe nog maar 4 keer hoeven doen en altijd icm iets waar tomatenpuree in zit Ik weet dus heel goed waardoor het komt. Vanwege beperkte ruimte verwacht ik komende weken wel vaker maagzuur te hebben maar ach. Daar kun je gewoon wat tegen doen. Die ellendige hoest daarentegen En spataderen maar dat heb ik gewoon geaccepteerd
Ik hoop dus ook dat er gewoon uit het bloed blijkt wat die hoest veroorzaakt en dat ik gewoon een AB kuur krijg en er vanaf raak. Zit nu nog niet vlak voor de bevalling dus dan kan het nog prima!
Uitgerekend 30-05 - Dubbeltje82 - 3e kindje 09-06 - PlainJane - 3e kindje 14-06 - Mimus - 4e kindje* 19-06 - Tulp123 - 4e kindje 19-06- Caatje87 - 3e kindje 22-06 - MiniVosje - 2e kindje 03-07 - Flowertje36 - 3e kindje 07-07 - Wiedeltje - 5e kindje 10-07 - Slowly - 2e kindje 19-07 - Nijntje87 - 2e kindje 20-07 bulakgirl - 3e kindje 22-07 - Secret Promise - 1e kindje 24-07 - Haileybaby - 3e kindje 25-07 - Bluedrake - 1e kindje 09-08 mxm - 2e + 3e kindje 12-08 - Nadine001 - 2e kindje 26-08 - Nina Sanders - 3e kindje meisje (8) Jongen (6) weet/zeg ik niet (3) Bevallen: Datum - moeder - kind - termijn ❤️ 02-02-2021 - Cala - jongen - 38+4 ❤️ 04-02-2021 - Mammavantwee - meisje - 41+3 ❤️ 10-02-2021 - Tabbey - jongen - 38+6 ❤️ 10-02-2021 - Mempie - meisje - 41 ❤️ 12-02-2021 - Chitje - meisje - 37+4 ❤️ 16-02-2021 - Kaaat - meisje - 40+3 ❤️ 16-02-2021 - Pinkie88 - meisje - 40+1 ❤️ 19-02-2021 - RLSD - meisje - 40+6 ❤ 22-02-2021 - Wensje2014 - meisje - 40+6 ❤️ 04-03- 2021 - 3musketierseneengirl - meisje - ❤️ 06-03-2021 - Loveischocola - jongen - 37+2 ❤️ 10-03-2021 - Cobon - meisje - 39+1 ❤️ 14-03-2021 - Fraser - meisje - 39+2 ❤️ ..........2021 - twoflowers - jongen - ❤️ 17-03-2021 - Tuttebelleke - jongen - 40+6 ❤️ 18-03-2021 - Nahlatje - jongen - 40+6 ❤️ 26-03-2021 - Esila - jongen - 38+6 ❤️ 30-03-2021 - Salvatore - jongen - ❤️ ...........2021 - Mooncalf - jongen - ❤️ 01-04-2021 - Michele25 - meisje - 38+1 ❤️ 10-04-2021 - RM1996 - jongen - 41+1 ❤️ 15-04-2021 - Aagje90 - meisje - 41+1 ❤️ 01-05-2021 - kikkertjekwak - jongen - 40 + 6 ❤️ ...........2021 - LiefenLeed - jongen - ❤️ 06-05-2021 - Eevie82 - meisje - 38+4 ❤️ 12-05-2021 - Maan84 - meisje - 39+1 ******
Oke, ik heb mezelf er maar even in gezet. Ookal verwachten we onze twee meisjes in de week van 12 Juli, tussen 36 en 37 weken.
Hier nu dag 3 op bed, voel me ook echt niet fit.. Zal dus vast een griepje oid zijn.. En dan het idee dat ik nog van alles wil en moet..
Ondanks het 3e trimester, gaat het hier goed! Vanmorgen naar zee geweest, over de boulevard en het strand gelopen. Heeeerlijk uitgewaaid. Stramme wind, maar volop zon. Mn tempo ligt wat lager dan 'normaal', maar wandelen gaat echt nog goed! Deze -lage- tempraturen, is voor mn zwangerschap ideaal. Zodra de warmte doordringt; word ik echt een olifant. Sla ik overal vocht op. Zo lekker koken; verse kippensoep, kaasbroodjes en gevuld borrelbrood!
Tot mijn verlof de beste zwangerschap die ik ooit heb gehad. Daarna ging het snel bergaf. Ik mag om die paar weekjes ook eigenlijk niet klagen.
Ik voel me wel een beetje aangesproken. Ik heb immers (al) 4 kinderen, zwanger van de vijfde. Ik denk niet dat ik makkelijker door mijn zwangerschappen fiets als iemand anders. Maar toch vind ik het best goed gaan, al kan ik amper bukken, grol ik soms van de maagzuur, weet ik me regelmatig geen raad van de bekkenpijn en kan ik dan niks meer, lig ik vaak uren wakker omdat ik veel last van jeuk heb en geen fijne houding kan vinden omdat ik een buikslaper ben en noem alle kwaaltjes maar op. En hoe ik het dan doe? 1x in de week heb ik een ochtendje hulp en ik ben dolblij met lieve mensen die spontaan aanbieden om iets te komen doen en neem die hulp dan ook aan. (maar dat scheelt misschien een ochtend werk in de maand) De kinderen moeten hun eigen zooi opruimen. Dat scheelt al heel erg veel. Mijn man werkt trouwens ook erg veel, is bijv regelmatig 6 dagen in de week van 6-6 aan het werk en op vrijdagavond nooit thuis voor een uur of 9. O ja, de jongste zit trouwens in een fase van zelf doen (duurt uren en gaat vaak mis) en NEE en ik wil dit en als je dit doet moest het toch dat zijn. Nouja, die fase van een 2,5 jarige. Zeer vermoeiend. Naar mijn idee maakte het niet zoveel uit toen ik 2 kinderen had en zwanger was, of nu. Misschien is het zelfs iets makkelijker omdat de kinderen nu hun eigen zooi opruimen en ik het toen kon doen. Zo, dit is niet om te klagen, maar om een beeld te schetsen van een groter gezin, waarvan de moeder zwanger is en het allemaal makkelijk lijkt te gaan. Dat is dus zeker niet altijd zo. Wel probeer ik positief te blijven en relaxed met dingen om te gaan. En ben ik (zijn we) gewoon ontzettend blij met het kindje wat we mogen krijgen. Daar hebben we graag het 1 en ander voor over. Dat houden we maar voor ogen. Sterkte iedereen met kwalen. Zwanger zijn is gewoon best pittig. Soms heerlijk om je hart even te luchten, zeker tegen mede-zwangeren die precies weten wat je doormaakt. Ik vind eigenlijk dat er standaard iemand zo vriendelijk zou moeten zijn om (een zwangere) te helpen inladen bij een winkel waar je een stapel zware spullen koopt. Pas stond ik met de moed der wanhoop naar de zware tassen en kratten boodschappen te kijken die mijn auto in moesten. Er stonden *#!/#:! een hele rij mensen naast mijn auto te wachten op een karretje, waarvan zeker 70% man was. Echt niemand bood aan om mijn boodschappen even in de auto te zetten, terwijl ze allemaal stonden te azen op mijn karretje. Te bizar voor woorden eigenlijk ook.
Ik ga totaal niet makkelijk door de zwangerschap heen, zwanger worden duurde ook al heel lang. Fantastisch toch als je er door heen gaat en alles nog lang kan doen ? Lijkt mij heerlijk. Dat het hier niet het geval is, is pech. En heb ik te accepteren. Zolang de kleine het goed doet, vind ik het prima. Hopelijk na de bevalling kan ik weer meer dingen doen.