Hier vandaag 37 weken aangetikt, jaaa je mag nu komen! Voor de mama’s met al meerdere kindjes, leven jullie ook zo toe naar het termijn dat je de vorige keer bent bevallen?
Dankjewel! Wat ik probeerde te zeggen is dat iedereen zo z'n dingen heeft. Ik ben in iedergeval blij dat ik uiteindelijk spontaan zwanger nog ben geraakt en tot nu toe de 31 weken hebt bereikt
Ik de 27 weken. Deze zwangerschap gaat zo snel! Ik ben 2 keer overtijd gegaan (10 en 5 dagen), en bij de jongste 3 dagen voor de uitgerekende datum ingeleid. Dus.. ik draag echt tot 40 weken of er voorbij; daar kijk ik niet echt naar uit.. de laatste weken zijn zwaar en de zomerse temperaturen gaan daar echt niet aan bij dragen.
Even een ego klaag post. Vannacht geslapen van 3 tot 7 ongeveer. Mega last van mijn ribben ondertussen. Denk van het hoesten. Gekneusd door langdurig hoesten? Groeiende baby helpt ook niet mee. Hoesten doet gewoon pijn. Verder mag ik niet klagen hoor. Zeg ik als een boerin met kiespijn. Morgen 8.30 de kinkhoestvaccinatie (ja, die haal ik zeker). En verder kan ik wel janken. Verder met de baby gelukkig alles in orde. Beweegt goed en geen bijzonderheden. *klaagmodus uit*
Owww de 37 weken, dat lijkt hier nog heel ver! Echt een mega mijlpaal is dat. Ik ben heel benieuwd met welke termijn ik uiteindelijk ga bevallen. Baby moet nog minstens 6 weken blijven zitten.
Ja eerste x ingeleid dus die telt niet mee, maar laatste keer met 38+6 bevallen dus alles langer als dat is teveel hahaha
Ah sterkte @Nina Sanders. Donderdag de uitslag van bloedonderzoek? En ga je morgen nog de ha bellen? Morgen in ieder geval een dagje relaxen toch? Het ligt eraan welk kind @Mimus. De termijn van de derde (39.6) zou mij wel een goed idee lijken. Of precies de uitgerekende datum. Maar de termijn van de tweede absoluut niet (41.5). Ik hoop echt rond de uitgerekende datum te bevallen hoor! Heerlijk om die 37 weken aan te tikken.. En @roever, vk nog geweest en nog een strippoging gedaan?
Vervelend @Nina Sanders sterkte! Ik heb dit weekend de verjaardag van de jongste vast gevierd... Hij wordt woensdag 5, maar vrijdag wordt hij besneden... Dus gekozen voor het nu vieren van zijn verjaardag ipv erna. Zaterdag gewerkt en opa en oma op viste geweest... Gisteren kwamen een oom en tante en hadden de jongens 's middags nog een kinderfeestje en vandaag kwamen mijn broers en nichtje. Ben blij dat het er weer op zit... Kost een hoop energie... Merk wel dat ik steeds meer ga waggelen nu... Voel me net een oud omaatje met opstaan en daarna een eend met 't gewaggel xD
absoluut niet!!!!!!! 1ste 41.5 2de 40.1 3de 42.2 en geloof me, ben een jankend wrak! Heb de hoop op spontaan al opgegeven en ben er eigenlijk gewoon wel klaar mee... zo erg dat t kind al niet mee hoef te komen!!!! (Pintje bij paaltje hartstikke welkom uiteraard! Maar zo voelt het nu eenmaal..... @wiedeltje Heb t afgezegd, ben vandaag echt een enorm emotioneel wrak ! Heb vd week afspraak in ziekenhuis om plan te maken... Wil absoluut niet in ziekenhuis bevallen als niet nodig is.. Dus ben benieuwd! hoop uiteraard nog steeds op spontane bevalling.. en anders hoop ik thuis de vliezen te kunnen laten prikken eind vd week......
@wiedeltje zeker ga ik morgen de huisarts nog bellen voor een hogere dosis codeine. Eerst 8.30 de kinkhoest prik en voor de rest ga ik gewoon lekker relaxen idd. Ik heb vandaag alle was al weggewerkt en maak vanavond nog een toilet schoon, zodat ik dat morgen ook niet meer hoef te doen. Hoogstens een beetje opruimen of de vaatwasser ofzo maar morgen ga ik écht gewoon doen waar ik zin in heb. Misschien ga ik nog wat lavendelplantjes kopen (wilde ik vandaag doen maar telkens regende het zo hard), maar dat ligt ook een beetje hoe het gaat met de hoest enzo. Is dat weer drama dan ga ik lekker met een serie op de bank hangen. Qua eten maak ik het mezelf morgen ook makkelijk: easy wraps met gehakt en een zak wokgroente. Geen uren in de keuken staan dus
@roever 42.2 hier 1e keer 38.2 (spontaan) en 2e keer 38.5 (inleiding). Prima termijnen. Mijn postuur is gewoon echt niet gemaakt voor een langere zit
@Nina Sanders lijkt mij ook dat je knetter word van die hoest. Ik had het met de kerst en oud en nieuw. Vakantie afgezegd alles. Alleen maar aan het hoesten geweest. @roever meid ik durf het niet eens meer te vragen hoe het met je gaat Ik straal nog steeds weeen naar je toe
Zette er paar berichten terug net wat op... Maar kak dus... :/ ben op zo’n punt dat we deze baby maar gewoon gaan overslaan... en gewoon weer doorgaan met ons huidige gezin
hahaha nee, denk t ook niet... En uiteraard meen ik t uiteindelijk ook niet!! maar dat gevoel... oef! Wat frustraties wel niet met je kunnen doen! Had exact dit gevoel ook bij de jongste, die zo lang bleef zitten. echt; als je niet komen wilt joh, blijf je toch lekker weg! Dahaaag!!!!
Ik denk dat je lichaam wel degelijk in staat is om aan te geven of het nog gaat of niet. Ik was gewoon óp, kon niet meer eten, sliep niet meer en mijn hele buik lag open van het krabben in mijn slaap. Dat zijn wel degelijk signalen
@roever sorry ik vind je reacties als humor zijnde hilarisch. Al zal er nu voor je gevoel ook echt waarheid in zitten dan is het weer heel vervelend dat je zo lang moet. Hang in there elke dag die je gehad hebt is er weer een. Ik vond de ochtend frustrerend. Dat je wakker wordt en denkt, weer helemaal niks gebeurd. 1e 42+1 2e 41+4 Ik heb grote placenta beide keren gehad dus denk dat dit er voor zorgt dat ik lang draag. Nu is alles voor 41 weken vroeg. Vandaag bed omhoog gegaan. Na verplichte midagrust bedje opgemaakt. Baby als je komt, dan zijn we er klaar voor.