Thanks dames! Alle uitslagen waren gelukkig goed, blij mee, had alleen gehoopt dat ze iets verklaarbaars zouden vinden.. Maarja.. Komende dagen rustig aan en dan voor de zekerheid over twee dagen weer een controle in het zh
Bij de jongste ben ik ook ingeleid vanwege de grootte. Hij zat op P99 en zijn broer woog 4400 bij geboorte. Bij de 20-weken werd bij de jongste al gezegd de groei in de gaten te houden; toen liep hij al voor qua groei. Deze baby was bij de 20weken meting heel gemiddeld. Er zijn nu ook antistoffen in mn bloed ontdekt, wat de groei zou kunnen belemmeren.
Fijn dat alles goed lijkt te gaan @Mimus. Hopelijk is de volgende controle ook weer goed. Even iets gelezen over dat spul, dat ga ik ook eens proberen. Wie weet helpt het. Als het alleen al helpt tegen bloedverlies en ik geen spuit met oxytocine hoef ben ik al blij. (bij de jongste 2 gehad en daar een nare reactie op gekregen) Zal ook eens over frambozenblad nalezen. Wat raar zo'n vk die telkens iets te miepen heeft. @Krisjee Daar word je toch super onzeker van? Is ze wel zeker van zichzelf? De verloskundigen kunnen mijn angst over grote baby/schouderdystocie etc. goed wegnemen hoor, ik ben niet echt bang voor de bevalling. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Eindelijk ons kleintje in onze armen ipv alleen in mijn buik. Kinkhoest duurt inderdaad best lang voor de uitslag ervan is @Nina Sanders. Hier hebben de meisjes het gehad vlak voor onze derde geboren is. In de kraamtijd zat dus het hele gezin aan de ab. Gelukkig heeft de baby het toen niet gekregen.
@wiedeltje oh joh! Wat een ellende, die kinkhoest. Ik heb vandaag gelukkig wel de vaccinatie gehaald en het scheelt dat als ik het heb (als ik het niet heb dan vraag ik me wel echt af wat ik wel heb, de hoest komt echt van zo diep dat ik gewoon druppels urine verlies, serieus. Ben er helemaal klaar mee), dat ik het nu heb en niet vlak voor de bevalling. Dat kan toch niet. Met kinkhoest kan je echt niet gewoon bevallen hoor
En dat was weer een slechte nacht, nachtmerrie gehad oef... Baby vrolijk aan het bouncen in de buik. Goedemorgen allemaal.
Vanavond wordt de ballon geplaatst, morgen verdere inleiding. Dat ik elk uur van de wekker zie is omdat ik zo veel moet plassen. Is al weken zo, helaas... Ben nu wel echt moe aan het worden...
Ow, nog even geduld dan. Van dat plassen is wel enorm vervelend zeg.. begrijp het dat je daar moe van wordt. Ik moet 1x per nacht nu.
@Dubbeltje82 spannend, bijna babynieuws! Tenzij @roever nog nieuws heeft. Vervelend van die nachten maar die reden waarom je s nachts wakker bent ik bijna voorbij.
Spannend @Dubbeltje82. Mag je na het plaatsen van de ballon weer naar huis en de volgende ochtend dan terugkomen of moet je blijven? Hier ook niet zo lekker geslapen. Heel licht, naar gedroomd, toen ik bijna sliep werd ik wakker door mijn man en kon ik opnieuw proberen in slaap te komen. Dat lukte helemaal niet, dus eerst nog maar even onder de douche gegaan. Daarna lukte het wel. Maar ook al veel te vroeg weer wakker. En het is woensdag dus helaas ook geen middagslaapje.
@wiedeltje sinds de 24e van deze week hebben ze nieuw beleid dat ik lekker naar huis mag en me de volgende dag weer mag melden. Tenzij het in de nacht al op gang komt, dan natuurlijk eerder die kant op.