De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @Dubbeltje82
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Lekker genieten nu!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @nijntje87 ja idd! Prachtig peuterbed van Hola BB. En volgens mij zit ie in de standaard collectie, hoop hem straks voor mini O ook nog te kunnen scoren!

nijntje87 vindt dit leuk.
  3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Dubbeltje82 gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker genieten met zn allen!

@bulakgirl volgens mij zei jij over het speentje. Mijn advies is meenemen!! Dochter had zo'n zuigbehoefte na de bevalling dat ze een hele blaar op d'r hand had van het zuigen erop.

Vluchttas hier ook nog niet ingepakt. Maar wel mee beginnen. Vandaag met de groei-echo gezien dat mevrouw namelijk al op 40 weken loopt qua groei. Dus krijg verwijzing naar gyn en moet tweede keer suikertest doen.
    Vk verwacht dat de gyn gaat beslissen om inleiding te doen rondom de 38 weken.

bulakgirl vindt dit leuk.
  4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.165
    2.544
    113
    @Dubbeltje82
    Gefeliciteerd met de geboorte! :) fijn zeg geniet ervan!!

@Nina Sanders
    Het ziet er heel gaaf uit! Lijkt wel zo'n interieur uit zo'n mode blaadje :)

@haileybaby
    De luiertas! Das slim! Ga ik morgen even ompakken ;p het zit nu in zo'n lelijke big shopper :roflmao:

@roever
    Geniet van je avond! Ik duim voor je morgen!

De jongste wordt morgen geopereerd (besneden) volgens mij vindt hij het wel spannend... Waar hij normaal binnen 10 minuten vertrokken is, is hij nu al 3 kwartier wakker en al 2x beneden gekomen dat ie 't koud heeft o_O(kind draagt gewoon een lange pyama en ligt gewoon onder een deken hoor :thumup:) hoop dat ie gauw lekker slaapt!

nijntje87, Nina Sanders en haileybaby vinden dit leuk.
  5. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Dubbeltje82 ja gefeliciteerd! Fijn om te horen dat het goed is gegaan. Mogen jullie al meteen naar huis?

@Nina Sanders mooie combinatie de kleur op de muur met de meubels. Mooi naturel en rustig.

@bulakgirl ach arm mannetje. Duimen dat hij snel de slaap te pakken krijgt en dat het snel achter de rug is.

Zo vandaag m'n waslijst afgekregen. Leuning mocht 2keer voor het mooie effect. Zelfs de bijkeuken nog aan toe gekomen en boodschapje gedaan. Morgen weer een dag.

bulakgirl en bluedrake vinden dit leuk.
  6. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Was ik net 2 dagen best wel goed in m'n humeur, ondanks dat m'n lijf niet doet wat ik wil.. schiet het vanmiddag weer zo ontzettend in m'n rug en ik doe helemaal niet zoveel :$ Zo worden het nog een paar lange weken :cry:

Klaagmodus weer uit :oops:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.165
    2.544
    113
    Het zit je ook niet mee he :( sterkte

bluedrake vindt dit leuk.
  8. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    @bulakgirl Het is maar tijdelijk (hoop ik zo)
    Succes met je zoontje morgen! Hopelijk stuitert hij niet te lang door :)

9. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Succes met je zoontje❤ hopelijk kan hij snel zijn slaap vatten.

10. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ahhh nee dat is echt wel shit. Eventueel een paracetamol als de pijn te hevig is of wordt. Sterkte❤

11. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.856
    113
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje @Dubbeltje82. Fijn dat ze er is. Geniet van haar en van elkaar!

Prachtig wordt het @Nina Sanders.

Goed gedaan @caatje87. Neem je ook wel je rust? Ik wordt gewoon jaloers op de energie die jij hebt zo hoogzwanger. Als ik dat allemaal doe kan ik een dag niet meer lopen:(.

Dubbeltje82 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  13. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @bluedrake kak, nou ja het zal zeker over gaan. Alles is een fase is;)

@wiedeltje ik neem zeker mn rust. Heb vanmiddag 1,5 uur geslapen en na uurtje rommelen ga ik ook zeker bankhangen. Ik merk dat het mij meer rust geeft om nu ff te knallen dan er tegenaan te hikken dat het zogenaamd nog moet. Ik ben mij ook compleet ervan bewust dat het hormonaal is en onnodig, maar beter voor mn rust om eraan toe te geven. Zelfs de hydrofiele vandaag weer gevonden.

Mimus, miniVosje en bluedrake vinden dit leuk.
  14. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Stomme nesteldrang. Ik heb weer veel teveel gedaan vandaag en nu rugpijn en bekkenpijn.
    Van de nesteldrang moest ik vandaag de koelkast uitsoppen, keuken en badkamer schrobben, hele woning opgeruimd en gezogen. 4 broden gebakken. Boodschappen voor 2 weken in huis gehaald. Gekookt en alles weer opgeruimd. En tussendoor gewoon alle kleine dingen die in een groot gezin almaar doorgaan. Peuters met driftbuien managen, knutselen met de kids want opa is dit weekend jarig, voorlezen en proberen mijn geduld te bewaren bij de zoveelste ruzie :roflmao:.
    Zit nu eindelijk even rustig op de bank en in plaats van onderuit gezakt tv kijken ben ik recepten voor ijsjes aan het zoeken want ik heb in mijn hoofd gehaald morgen zelf allerlei soorten ijsjes te gaan maken. En ik wil morgen rondom het huis alles gaan opruimen en de tuin vegen. En misschien ook nog ramen lappen.
    Vorige paar keren niet zoveel last gehad van de nesteldrang. Dit keer is het echt idioot :rolleyes: . En het helpt niet dat mijn man ook nesteldrang heeft en net zo hard meedoet :roflmao:

Mimus, miniVosje, bluedrake en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Oh my @Gruffalo123 ik word al moe als ik je activiteiten van vandaag lees. Dan is beetje schilderen op een trap peace of cake. Klinkt ook alsof als er iets af is, het volgende bedacht wordt

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    +1. Mij niet gezien. Maar ja, ik heb het interieur om gegooid :rolleyes:
    Heb maar bij alles optie achteraf betalen gekozen zodat man het eerst allemaal ziet alvorens de kosten hehe. Niet dat het wat uitmaakt maar we hebben een gezamenlijke rekening waar alles in en uit gaat :roflmao:

Mimus, caatje87, miniVosje en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    @Gruffalo123 ik herken dit helemaal, alleen krijg dus echt bijna niks voor elkaar door die bekkenpijn.. merk nu echt dat als ik in de middag niet m'n rust pak ik echt het kan ontgelden.

Na een goede nacht komt uiteraard een slechte nacht...

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Morning. Ook hier al wakker. Vind het niet zo erg (sta altijd graag vroeg op, alleen ook, om in alle rust lekker op te starten met een bakkie, nieuws en stukje serie enzo) maar dit is wel erg vroeg voor koffie en gerommel in huis. Ik nestel me nog even lekker op de bank met een kop thee.

19. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Hier de vaatwasser uitgeruimd, even wat eten, wasmachine staat te draaien en heb het geluk dat ik straks nog even kan liggen.

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat doe ik vaak 's avonds, die vaatwasser. Scheelt me enorm tijd in de ochtend :p

Deel Deze Pagina