De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    #4941 Orchid24, 7 jun 2021
    Laatst bewerkt: 7 jun 2021
    @tulp123 van harte gefeliciteerd! ❤️ Fijn dat je er goed op terugkijkt!

Hier wil ik heel graag borstvoeding proberen, maar wel wat horror verhalen gehoord dus ga nog naar een informatie avond die heel fijn lijkt te zijn in de regio ofja nu online en bij kraamzorg ook aangegeven dat ik dat belangrijk vind. Mocht het echt niet gaan, gaat het niet dan kv ook prima maar het lijkt me zo mooi en bijzonder als het goed gaat

Ik hoef ook nooit op de weegschaal, misschien nu wel vanwege diabetes geen idee.. maar ik sta zelf al 1x in de 2 weken op weegschaal dus dat is ook voldoende lijkt me haha

Mimus en miniVosje vinden dit leuk.
  2. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Ben trouwens 15 kg aangekomen en 33 weken zwanger, door bekkeninstabiliteit loop ik een stuk minder en ik houd sinds een paar weken ook vocht vast. Slechte excuses maarja ik was al te zwaar. Baby ligt nog steeds met hoofdje naar beneden dat is dan weer een meevaller.

Lily94, Mimus, caatje87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Borstvoeding weer. M'n zoon heeft tot 1 jaar gehad. Dat hoop ik nu weer te halen.

Mimus vindt dit leuk.
  4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja ik denk er ook zo over. Al kolfde ik met 10 maanden niet meer op t werk. Toen kreeg hij 1 voeding kunst bij en dat is ook prima.

Mimus vindt dit leuk.
  5. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje wat ben jij lekker bezig. Als de verbouwing straks klaar is, moet er boven dan nog veel? Anders klink jij helemaal klaar

bluedrake vindt dit leuk.
  6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @tulp123 gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn genieten nu!

7. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.857
    113
    Nou, ik heb nog een waslijst aan klusjes liggen. Dus als iemand zich verveeld heel erg hartelijk welkom!

Dat wegen vond ik de vorige keer bij de vk zo vreselijk! Bij de vorige vk mocht ik het thuis doen en dan doorgeven. Hier moest ik me altijd wegen en ik schrok me telkens rot. Nu aangegeven dat ik het echt niet leuk vind en liever niet weeg. Dat was prima. Thuis weeg ik overigens wel en ik ben deze zwangerschap best tevreden. Ik sta al een week of 6 stil op + 12. Bij de vorige 2 zwangerschappen ben ik bij +25 gestopt met wegen. Vreselijk gewoon. Na de derde trouwens wel zoveel afgevallen dat ik nog lichter was als voor al mijn zwangerschappen. Na de 4e was ik het nog niet allemaal kwijt. En na deze wil ik weer alles eraf hebben.

miniVosje en Mimus vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oef wegen bij de vk vind ik ook rot. Daar weeg ik standaard meer.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mooooorning. Gaaaaaaap.
    Het was weer vroeg.. 5u werd ik zelf wakker. Plassen (alweer!) en klaarwakker. Volgens hoorde ik ook al een kind een geluidje maken dus ik ben mega zachtjes naar beneden gesneakt.
    Oh my..

MamaDiamantje, bluedrake en Mimus vinden dit leuk.
  10. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Ik ook niet haha, maar ga wel even vragen denk ik:)

11. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Morgen!
    Hier ook sinds 5u wakker, maar gelukkig wel aan een stuk door kunnen slapen de rest van de nacht!

miniVosje vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook. Heb me op de bank genesteld met een heerlijk fleece dekentje, kopje thee en een kom chocoladevla met noten, kokos en pure vlokken! :o::D

Mimus en caatje87 vinden dit leuk.
  13. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Kan niet zo goed stilzitten... Boven word straks veel opruimen en schoonmaken, dus dat houd mij wel even zoet hoor! :rolleyes: Buiten dat, dit is wel gedaan in een periode van een paar weken met hulp van mijn man :roflmao:

miniVosje en caatje87 vinden dit leuk.
  14. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Goedemorgen... Vannacht weer uren wakker gelegen na de plaspauze. Daarna weer rare dromen gehad.

15. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.165
    2.544
    113
    Kan ik mijn kids niet bij jullie die zo vroeg wakker zijn brengen?? :p
    Hier om 6 uur allebei de Kids wakker "ik kan niet meer slapen" :( en terwijl ik slaap schaap wet had geïntroduceerd... Om 6:30 wakker, dan mag je eruit en naar beneden... Zegt m'n man dood leuk om 6:10 "ga maar vast naar beneden" :rolleyes: dus nu ben ik ook wakker.. En hebben we vanmiddag 2 chagrijnige jongens omdat ze moe zijn:confused: zo gaat het al een tijdje en ik wilde nu eindelijk die cyclus een beetje gaan doorbreken, want zeker de oudste ligt wakker tot 20:30/21:00 dus 6:00 wakker is echt te vroeg voor hem :(

16. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Goedemorgen vroege vogels. Hier was het 6 uur. Standaard dat dan me zoontje wakker wordt. Maar hij speelt nu even op z'n kamer en ik lig dus nog even lekker in bed

caatje87, Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  17. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Jeetje lekker vroeg zeg!! Mijn zoontje hoorde ik net ook al. Normaal is hij om 8 uur half 9 pas wakker maar mijn man gooide het traphekje te hard dicht dus om 7 uur hoorde ik hem al. Maar ik heb de luxe dat mijn zoontje via de babyfoon luistert als ik vraag of hij nog even wil liggen slaapt hij rustig weer verder hahaha.

RoseMurphy, caatje87, Mimus en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Lastig zeg. Ze kunnen dus echt niet meer verder slapen? Hoe laat gaan ze dan naar bed ?

19. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.165
    2.544
    113
    Nou ja die oudste kan nog wel slapen als hij vroeg wakker is, maar als z'n broertje dan naar beneden mag gaat hij niet eens mee proberen natuurlijk ;)
    Dus ik ga er nu echt m'n best voor doen dat m'n man ook snapt dat hij ze niet voor half 7 al naar beneden moet laten gaan... Want dan zitten ze als zombies achter de tv en natuurlijk is dat veel leuker dan proberen nog even een halfuurtje uit te rusten ;)

Ze gaan 's avonds om 19:30 naar bed.

MamaDiamantje en miniVosje vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zoooo heb er al een halve dag op zitten voor mijn gevoel joh ;)
    O was zéér dramatisch vanochtend. Ik mocht helemaal niets doen, hij claimde papa echt (oftewel: jaloers omdat die zijn broertje ging klaar maken). Aangezien mijn man er eigenlijk amper wat van zei, het daardoor later werd en ik al een aantal keren de opmerking richting hem maakte dat hij eens wat strenger moest zijn dacht ik: oké prima, zoek het dan maar uit.

Dus ik ben heerlijk zelf gaan douchen, schoon haar, heb tanrevel gedaan (dus als het goed is krijg ik de komende uren weer een mooie glow) en daarna kwam O slijmen bij mij.. o_O.

Verder zojuist de bijkeukenvloer gestoomreinigd, de was staat aan en nu zit ik met een kop koffie even bij te komen. Daarna een snel make-upje en aan het werk! :thumup:

caatje87 en bulakgirl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina