Heb trouwens nog nooit natte vlekken in mn shirt gehad. Geloof ik. En anders heeft het niet veel indruk gemaakt en ben ik het vergeten
Hier ook geen streep tot nu toe en nog geen striae maar dat verwacht ik nog wel. Heb al veel striae door de puberteit gekregen dus is denk ik kwestie van wachten haha! Net na het diner helaas toch echt net een waarde te hoog, dus moet komende 3 weken 2x in de week een dagcurve bijhouden. Vind ik allemaal niet zo erg, het dieet ook niet want het dieet vind ik eigenlijk gewoon een normaal eetpatroon. Heb ik zelfs nog strenger gedaan dan op het formulier. Het lastige vind ik alleen dat ik het idee heb dat een keer cheaten er dus ook gewoon niet in zit als het van karig eten al te hoog zit.. en dan te bedenken dat het voor zwangere lichaam vaak alleen nog maar moeilijker word in de zwangerschap. Vind dus wel spannend hoe de weken eruit gaan zien en of het onder controle te houden is. Alles voor die kleine, hoop alleen gewoon echt dat ik bij de vk kan blijven. Vond de gynaecologen in fertiliteitstraject allemaal botte harken en het was allemaal zo onpersoonlijk.
Hier begint de streep langzaam te komen. Maar heel lichtjes. De warmte ow ik ben echt een zonaanbidder. En ben al lekker een kleurtje aan het opbouwen. Maar vandaag kon ik er echt even niet meer tegen. De komende dagen niet meer de zon in pas het weekend denk ik weer. Morgen mag ik voor de laatste keer naar mijn mannetje kijken. En dan is het echt nog maximaal 5 weken en dan gaan we hem ontmoeten. Wie weet misschien eerder. Met 38 weken mag ik naar de gyn en ga haar als hij er nog niet is vragen hoe het ervoor staat down there.
Bedoelen jullie die bruine streep in t midden?? Zo grappig die had ik bij m'n 1e wel. En nu helemaal nikw
Hier was het vandaag 23 graden heerlijk!! Alleen binnen 24. Dat vind ik wel warm. Gelukkig nu lekker afgekoeld sinds de zon onder is.
Ja we hebben net heerlijk even bij de kachel buiten gezeten. Zo fijn als het is afgekoeld! Nu maar weer op bed, lekker slapen dames!
Morning! Hier zit ik al een dik half uur lekker beneden. Wik eigenlijk de rolluiken omhoog doen en alles open zetten, alleen dat maakt echt te veel lawaai en doe ik wel als de jongens mogen opstaan langzaamaan, rond 6.30
Goedemorgen! Vandaag weer vroeg uit de veren, hopelijk schiet de verbouwing op want ben er nogal klaar mee... @Nina Sanders ik kan het soms ook nog niet eens geloven dat er een baby komt. Vorig jaar rond deze tijd was ik zo somber, zou het ons ooit gegeven worden. En nu... Nu komt het gewoon al bijna! Ik show even een paar tijgerstrepen trouwens.
Goedemorgen, hier ook net weer wakker, beetje onrustige nacht, warm en veel zweten! Oudste heeft vannacht bij ons op bed geslapen en mijn man op z’n bed.. We hebben wat rotte kozijnen op zijn kamertje die nu vervangen worden dus zit geen raam in. En gezien hij allergische bulten van muggen krijgt toch maar even een bedden switch. @Nina Sanders haha dat besef van “ooh er komt een baby” kreeg ik ook ineens rond de 29/30.. Voor die tijd bleef het toch ergens een stukje onwerkelijk ofzo.. En dat gevoel overvalt me nog steeds wel een beetje! Misschien ook wel omdat het de derde word en je minder tijd hebt er bij te stil te staan? @bluedrake mooi buikje hoor! Strepen vallen ontzettend mee! Maarja kan die laatste weken soms snel gaan. Hopelijk valt het mee!
Ik lig al wakker vanaf 5:45, dat gebeurt me nooit.. man en dochter slapen nog. Ik kon gewoon echt niet meer in slaap komen. Hopelijk is dit geen nieuwe gewoonte. Fijne dag vandaag dames!
Oh ik vind dit juist heerlijk. Iedereen op 1 oor en ik tijd en ruimte voor mezelf! Sta het liefst tussen 5 en 5.30 op! Meestal zet ik een wekker om 5 en dan snooze ik tot 5.15 ofzo
@Mimus haha van de voorkant is het wel iets meer Ach heb er verder toch weinig invloed op, ik smeer wel van de Kruidvat mama care en die olie. Fijn spul! Vooral tegen de jeuk... Heb ook ontzettende hooikoorts trouwens. Als mensen vragen wat ik mis zijn het m'n hooikoorts pillen Ik gebruik liever zo min mogelijk medicijnen nu als het even kan Morgen heb ik weer een groeiecho staan, en heb er eigenlijk weinig zin in. De vorige keer werd ik er heel onzeker door! @haileybaby hopelijk snel voor jou een oplossing wat betreft je pijn. En de laatste keer kijken is toch ook wel heel bijzonder.
Komt goed. Ik heb met de gynaecoloog een afspraak staan om niet langer te lopen dan 39 weken. Dus dat is nog 5 weken en 2 dagen dat mijn mannetje bij mij in mijn buik zit. En wie weet wilt hij zelf wel eerder komen. Ja ik heb er echt onwijs veel zin in. En ben benieuwd wat hij weegt❤
Ben ik echt de enige die totaal geen moeite heeft met medicatie tijdens de zwangerschap en de arts blindelings vertrouwt als hij wat voorschrijft?