@wiedeltje van mij mag hij morgen komen hoor! Ik vind het wel apart 2 op dezelfde dag. Ongeacht welke dag ze geboren wordt. Het word toch verjaardagen samen vieren denk ik. 2x in een maand mensen over de vloer, hoeft niet perse van mij. Fijn dat de pilletjes werken! Nu even goed bijslapen voordat de bevalling begint. @bluedrake hopelijk kan snel de wasmachine terug zodat je tenminste weer kunt wassen. @caatje87 het beste is om te relaxen. Maar ik denk dat een beetje spanning heel normaal is, en er gewoon bij hoort. Dat dat echt niet de bevalling meteen stopt.
Trouwens. Ik moet nu niet aan verbouwingen denken. Bij de eerste zijn we met 32 weken nog verhuisd en moesten we nog wat klussen en alles inrichtingen. Wel heftig, hartje zomer. Bij de tweede hadden we net een huis gekocht en gingen we verbouwen, maar tegen de tijd dat ik er achter kwam dat ik net zwanger was, konden we er al in. Dat was fijn, maar ik zat ook met een nieuwe baan die erg zwaar was dus ook niet optimaal. (dat was die baan die ik dus ook weer kwijt raakte en dus moest solliciteren, al met al ook niet per se een stressvrije zwangerschap). Nu kwamen we er net voor Kerst achter en heb ik eindelijk geen verbouw- of verhuisstress. Alleen heeft man een nieuwe baan die hem behoorlijk zwaar valt (anders dan verwacht, en niet per se in positieve zin). Maargoed, we komen er wel uit. Na alle hormoonbehandelingen, verbouwingen en verhuizingen, 2x zwanger moeten solliciteren (en een baan vinden) heb ik niet het idee dat er iets is wat we niet aan kunnen. Enige verschil wat ik wel merk: elke zwangerschap gaat gepaard met meer vermoeidheid. En ja, daar spelen de jongens een grote rol in
Zo weer bijgelezen! Was gister even lekker een dagje zonder telefoon. Moest eerst gister naar de gynaecoloog en die liep gigantisch uit. Daarna snel door naar schoonouders die op de camping staan en daar lekker een dagje geweest. Samen met de gynaecoloog besloten om inleiding te starten rondom 38.3 Dus het is echt aftellen nu! Hier lekker het zwembad in de tuin gezet. Gingen elke keer met vrienden naar strand, maar waren zo laat thuis gister dat we nu maar eens een dagje thuis doen. @bluedrake zo heftig die verbouwing! Hier is het nog niet helemaal klaar moeten nog wat dingetjes aflfgewerkt worden dus dat gaan we volgende week maar even oppakken. Dit weekend eerst ontspannen aan zee! En geen wasmachine vreselijk! Heb 4 weken lang de was gedaan bij mijn ouders dat gesleep met die was. Enige voordeel was dat het gevouwen terug kwam @wiedeltje wat fijn dat het wat heeft gewerkt tegen de onrustigheid in de benen. Ik herken die onrust heel erg! Maar hier werkt een koude douche vaak wel even.
Hier mijn groeiecho gehad. Mijn binkie is helemaal goed gekeurd❤ meneer lag helemaal dubbel gevouwen kont omhoog bijna ingedaald. Voetje naast zijn gezicht. Hij weegt al 2500 gram. Hij heeft ook laten zien dat hij nog steeds een manneke is. En is goed geschapen
Mijn oudste 40+4 3470 gram Mijn jongste 38+4 3390 gram En deze kleine wordt geschat met 40 weken op 3500 gram.
Oudste met 38.2 woog 2925 gram Jongste met 38.5 woog 2986 gram ze werden beiden met 40 wk geschat op 3,5 kg ongeveer
Fijn dat alles weer goed gekeurd is @flowertje36 en @haileybaby Ik heb vandaag echt zo'n heerlijke relax dag dat ik me er bijna voor schaam... Ben al 2x op de bank in slaap gevallen met een serie aan hahaha Bedacht me ook ineens dat ik van de jurk die ik nu draag een buik foto moest hebben, dus heb een vergelijking gemaakt haha vind m'n buik nu wel al lager zitten als 5 jaar geleden, en toen was ik 2 weken verder haha
Leuk die vergelijkingsfoto. Ik heb het ook van de week gemaakt. Vooral me gezicht is anders. (maar die heb ik hier eraf geknipt) (beide foto's 38 weken)
Klinkt als een lekker relaxed dagje! Enne wat jij nu noemt heb ik mij ook wel afgevraagd.. Vooral ook de laatste keer dat ik dacht het echt begonnen was.. Maarja probeer maar geduldig af te wachten!
Hier vanmorgen alle was weer weg gevouwen en nog twee wasjes gedraaid. Oudste had vandaag afscheid op de peuter en verder lekker in de tuin gezeten, kinderen hebben heerlijk in badje gespeeld. En mijn schoonmoeder was veel bij ons vandaag dus wel fijn niet de heletijd overal achteraan te hoeven rennen. Houden jullie ook vocht vast? Het is hier niet gigantische veel (wat ik soms wel eens bij anderen zie) Maar het is er wel, en behoorlijk vervelend!!
Heerlijk! Ja ook veel vocht hier hoor... Ben regelmatig m'n enkels kwijt merk ook wel dat m'n vingers wat sneller zwellen Mooie vind ik dan dat de vk in 't ziekenhuis de laatste keer zei dat ik maar goed moest gaan letten op de vergiftiging signalen... dus veel vocht vasthouden, sterretjes zien, bovenbuik pijn, hoofdpijn... toen dacht ik echt... Eh wat is teveel vocht vasthouden dan? ik let wel op de andere signalen
Nee ik andere keren ook nooit echt vocht vast gehouden.. Maarja zal vast bij de laatste loodjes horen