Hier ook niet zo veel vocht vast houden. Wel uit voorzorg mijn ringen af gedaan. Daar houd ik niet zo van, vooral mijn trouwring niet. Maar beter als straks 1 die kapot geknipt moet worden. Ik ben echt kapot met dit weer. Zo moe van de warmte. Echt totaal geen energie om ook maar uit de stoel te komen.
@Mimus jij bent ook wel weer weekje verder dan ik. En bij de anderen niet zo lang zwanger geweest toch? En ja ook vocht vasthouden. Mn ringen week of 3 niet meer om kunnen hebben. Mn sandalen staan in m'n voeten dus ik loop lekker op blote voeten. Hou ik sowieso al van, maar dan valt het vocht ook minder op. @bulakgirl teveel vocht vasthouden is als je wonden krijgt op je benen door verstoorde bloedsomloop tgv vele vocht. Nee hoor dan ben je al een brug te ver. Als je in de ochtend na een nacht voeten omhoog al meteen dikke voeten hebt. Dan zou ik toch eens kijken naar steunkousen of de pantykousjes van de Hema. Ik denk vooral alle andere tekenen en desnoods de bloeddruk extra laten opmeten.
Klopt, denk idd dat het daar ook wel mee te maken heeft, ben nog nooit zo zwanger geweest.. Hier ook lekker op blote voeten, wanneer mogelijk!
Vocht is hier rijkelijk aanwezig. Heb nog nooit zulke dikke enkels gehad Fijn is dat soms even minder rennen achter de kinderen aan. Was gister bij mn schoonouders ook zo fijn. Even geen omkijken naar ze.
Hier echt een baal dag. Afgelopen maandag kwam ik er achter dat de airco van mijn auto kapot is. Gelijk dinsdag weg kunnen brengen naar de garage en was gelijk gemaakt. Eenmaal opgehaald bleek de airco het weer niet te doen, vandaag weer terug en weer gemaakt net willen we naar mijn schoonouders gaan, doet de airco het weer niet. Ben zo boos en verdrietig erom, voel me echt een enorme kleuter. (Zal wel hormonen zijn maar wat k*t allemaal)
Wat irritant!! Ik snap dat je hier boos om bent! Morgen weer bellen en niet weg gaan voor je zeker weet dat ie 't weer doet hoor! Heeft de airco 't eerst wel gedaan? Ik heb 't idee dat onze airco ook stuk is, maar kan me niet Herinneren dat ie 't ooit beter gedaan heeft waardoor ik twijfel of die gewoon niet koud kan worden
Ja heeft het eerst gedaan! En dacht dat de vloeistof op was, dus bij het vullen kwamen we erachter dat die kapot was Dus de airco laten repareren, was iets van 600 euro. (Maand geleden nog voor 1200 euro aan onderhoud gehad van de auto dus weer een hoop geld) Mijn vriend lacht me gewoon uit, hij begrijpt niet waarom ik mij er zo druk om maakt..
Ik begrijp je irritatie volkomen, het is én gewoon stikvervelend om in deze hitte, hoogzwanger, in een auto zonder airco te rijden én het is een hap geld dat je graag aan leuke dingen had uitgegeven ipv aan de auto. Grr..
Nou geef je vriend maar een draai om z'n oren! Tis met deze temperaturen echt ontzettend naar om zonder goed werkende airco te moeten rijden!! En dat bedrijf moet ook maar eens z'n best gaan doen, voor die bedragen die je betaald hebt zeg pffff Wat een oelewappers!
Ja morgen gaan we weer gelijk bellen, mijn vriend belt die heeft er meer verstand van dan ik en ik ben er letterlijk klaar mee. Ben benieuwd of het dan eindelijk is opgelost, ben bang dat er meer aan de hand is. Maargoed, we zullen zien.
Ronduit klote joh. Vorige zwangerschap had ik een keer op een kantoordag tijdens de hittegolf (40 graden) mijn auto met leren bekleding in de volle zon geparkeerd. Kon echt bijna niet zitten. Ik reed een uur in de spits en had geen drinken bij me. En zelfs ik had wel climate control (maar zelfs dat was warm). Werd er gewoon half beroerd van. Ik weet dus hoe je je voelt. En vraag je vriend of hij je soms nog iets te zeggen heeft. Een excuus bijvoorbeeld en meer begrip. Ik zou in de negeer modus gaan. Lekker kinderachtig he!
Gisteren druk bezig geweest met schoonmaken van het stukje huis, heb voor elkaar gekregen dat ze nog een klein gedeelte moeten doen, nu heb ik daardoor m'n huis weer lekker terug. (Hallo privacy) Verder werd ik wakker door een nachtelijke plaspauze.
Goedemorgen! Wat is het rustig hier. Hier heb ik dus mooi wel beneden even de keukendeur helemaal open staan nu en het is echt heerlijk. Veel lekkerder dan boven. Op onze slaapkamer is het behoorlijk heet. Volgens mij worden za en zo wat minder hete dagen. Nou, fine by me. Hier gaat O vanochtend weer even naar school. Vind dit nog steeds een beetje emo hoor. Dan is hij opeens zo'n klein en verlegen ding. 2 weken geleden dus voor het eerst en papa bracht hem weg, ik haalde hem op. Kon echt wel janken van trots (later ook gedaan haha, stiekem bij man). Ik zag nl dat ie het heel spannend vond maar zich ook echt wel groot hield. Vanmiddag is mijn man weg want die heeft wat voor werk. Ik ben dus alleen met de jongens. Hopelijk werken ze mee want woe was drama. Ze hebben enkel bonje gemaakt. Ik vind sowieso het eten/bedritueel in mn eentje zwaarder worden met de jongens (ze weten dondersgoed dat mama wat minder mobiel is en gaan dan echt wel klieren, sowieso is vrijdag een dag waarop ze altijd moe zijn). Maargoed we zien wel. Misschien dat de jongste nog een paar uurtjes naar opa en oma gaat. Ik ga het mezelf niet te lastig maken. Morgen gaan we een nachtje weg hier in ons favo hotel in de buurt. Is een onwijs mooi terras en restaurant waar we sowieso regelmatig komen. Maar er zit ook een hotel bij waar we zelf eens in de zoveel tijd verblijven. Dat het dichtbij is maakt ons niets uit. Het gaat erom even in een andere omgeving te zijn dan thuis. Er zit een prachtig arboretum bij en het bos is ook nabij. En de verloskundige zit er tegenover (ik ga vaak voor of na controles een kop koffie doen daar op het terraz) haha. Ik heb een familiekamer geboekt (met aparte kamer dus voor de jongens) en we gaan gewoon heerlijk genieten. Blij dat het geen 30 graden wordt dan. Ik word erg chagrijnig van die hitte merk ik en dan kan ik echt weinig hebben. Verder alvast 2 momenten voor de Appie vastgelegd voor onze vakantie want die bezorgen ook aan zee op ons vakantieadres. Vorig jaar september zijn we naar dezelfde camping geweest (ook in een luxe duinlodge) en hebben we zoveel tassen aan producten mee lopen sjouwen. Denk aan luiers, doekjes, toiletpapier.. gewoon alle dagelijkse dingen die je gebruikt. Dat gaan we dus mooi niet doen. Bestel lekker alle grote dingen online 2 keer zodat we enkel voor de eerste dag maar spullen hoeven mee te nemen! Wat zijn jullie plannen vandaag? Zit trouwens net mijn afspraken voor volgende week te bekijken. Woe groeiecho en do 30 weken check bij de vk. Volgens mij is het dan nog 1 check bij 33 wk en een liggingsecho bij 35 wk. Het is niet veel meer..
Goedemorgen! Hier lekker geslapen tot de wekker, heel fijn! Had de airco maar aangelaten vannacht, houd daar niet echt van normaal, maar was anders te warm, en nu dus wel heerlijk doorgeslapen! Verder kindjes zo klaarmaken voor de gastouder, dus denk verder een heerlijk rustig dagje vandaag!
Heerlijke dagen in het vooruitzicht @Nina Sanders @Mimus fijn dat je een goede nacht hebt gehad en ff kindjes bij de gastouder. Ik heb blegh ochtend. S avonds voel ik mij vol energie. Gisteren dus na twaalven pas gaan slapen. Nu betaal ik daar de prijs voor. Moe, hoofdpijn en chagrijnig. Straks bezoek en nu een huilerig kind. Geweldige dag, zo'n zin in. Strijd om alles, ontbijt, tandenpoetsen, druppels, aankleden. Is hey al half 9 s avonds? Ik wil weer naar bed. Vanmiddag de oudste uit school halen die heeft dan tennis in de middag en in avond volleybal. Vanmiddag dus ook rennen en vliegen. Blegh dag
@Nina Sanders en @caatje87 Succes vandaag met de Kids! Jullie kunnen het! @Mimus Geniet van je dag vandaag! Wij vieren vandaag het kinderfeestje van de jongste. Dus zo ff het huis stofzuigen en versieren. Daarna nog even taart halen en dan vanmiddag feestje! Gelukkig is m'n man ook thuis, dus die kan helpen en 't meeste van 't feestje doen Ik merk wel dat ik echt snel last heb van een harde buik. Dus veel tussendoor even zitten en rustig doen. Gisteravond werd m'n man een beetje bang dat 't misschien weeën waren haha maar waren gewoon harde buiken omdat die kleine zo veel beweegt 's avonds!
@bulakgirl goed geregeld vandaag! Lekker je rust pakken met de harde buiken. Kan ook zomaar weer een groeispurtje zijn.
@Nina Sanders heerlijk vooruitzicht zeg! @Mimus klinkt als een perfect relaxte dag om te bevallen. Of vandaag ff lekker relaxen en morgen bevallen. @caatje87 hier precies hetzelfde. In de avond als het een beetje afkoelt heb ik meer energie. Maar dan heb ik dus een te korte nacht. En de kinderen kunnen vreselijk slecht in slaap komen en zijn 's ochtends niet te genieten. Vreselijk. Fijn dat je man kan helpen bij het feestje @bulakgirl. Doe lekker rustig aan, want harde buiken zijn niet echt prettig. Ik hoop dat vandaag de temperatuur iets prettiger is. Nu in ieder geval nog wel. Ik wil graag een hoop doen zodat ik morgen weer iets rustiger kan doen en alles toch aan kant is.