Vandaag alweer 28 weken!!! Laatste trimester. Gaat echt zo ontzettend hard! Vanmiddag 3D pretecho, ben echt heel benieuwd en zo leuk om hem weer even te zien!
Hier vanmorgen alweer de boodschappen gedaan en nog even snel de stad in voor een witte romper voor onder geboortepakje. De was hangt alweer en spullen inpakken voor nachtje richting het strand. @Mimus lekker een rustig dagje! Toch wel even lekker dan met de airco aan. Als het maar een goede nachtrust geeft. @caatje87 hier in de avond een vaatdoek. Dan doe ik erg weinig nog. Balen als het dan al zo begint zon dag! Hopelijk veranderd het iets en word het iets gezelliger. @bulakgirl wat leuk een feestje! Veel plezier. Lekker samen doen en af en toe wat rustiger aan! @wiedeltje morgen word het geloof ik nog wat koeler qua weer. Vind het hier nog behoorlijk warm vandaag.
Hier ook nog geen zonnestraal gezien... Voor nu heerlijk, maar hoop voor die Kids vanmiddag wel een beetje zon
Hier ook woonachtig in het westen. Momenteel erg bewolkt en precies vandaag gaat mijn oudste met haar klas zwemmen. Bij de zwemvijver. Ze hadden het beter kunnen schuiven naar maandag. Urine vanmorgen weg gebracht. Die is niet goed en niet slecht. Maar even afwachten wat er uitkomt.
Hier beetje bewolkt en een beetje zon. Klein briesje, heerlijk! Ik zit lekker buiten terwijl de was aan staat, de robotstofzuiger binnen zn werk doet en A. slaapt vanochtend lekker even op terrasje gezeten samen, taartje gegeten (A wilde liever zijn banaan, hahaha) en even bij de Action geweest, klein badje gehaald en een emmer met speeldingen van Paw Patrol, A helemaal blij. Ben benieuwd hoe lang ie slaapt, want in de auto terug viel ie ook in slaap. Na een kwartier huilend wakker, dat heeft hij eigenlijk altijd in de auto, wel sneu. Toen lekker even geknuffeld en broodjes gegeten en dus op bed gelegd. Ben benieuwd. Ikga verder niet veel meer doen vandaag, keuken opruimen en wat was vouwen/ophangen/opruimen. Lekker weekend
Was begonnen in een jurk; maar voordat ik de kids naar school bracht snel een lange broek aangetrokken. En nog niet uitgedaan. De zon gaat het nu pas proberen... .. we hadden eigenlijk het plan in vanmiddag naar een strandje te gaan en daar vanavond patat te eten. Maar ik ga daar niet zitten blauwbekken. Even kijken wat de zon doet als de jongste zo wakker is. Anders zoeken we een leuke speeltuin op!
Vandaag is een speciale dag! Me zoontje wordt 2 jaar. En ik heb hem het mooiste cadeautje kunnen geven. Zijn zus is namelijk om 12.15 geboren. We maken het goed en mogen al bijna naar huis. Naam L.uana