Welkom @Ellen1989! Haha snap dat je het fijn zou vinden als ze wat eerder komt, anders heb je mooi 3 verjaardagen op rij en dan ook nog kerst erbij.. @Lies1611 succes in het ziekenhuis!
@Ellen1989 wat toevallig dat ze dan net achter elkaar jarig zijn en dan ook nog jouw uitgerekende datum erbij! Ach.. wie weet beval je wel 3 dagen eerder! @Lies1611 hoe waren je waardes? M.a.w. gaan ze inleiden of mag je nog even afwachten?
Lief dat je het vraagt! Waardes waren prima! Vruchtwater was op t randje van te weinig dus mag het weekend afwachten (dat wilde ik graag ivm de verjaardag van de jongste en sinterklaas )
Fijn dat je waardes prima zijn @Lies1611 en dat je het weekend af mag wachten! Wanneer moet je weer heen voor controle?
Als mensen dingen gaan verwachten haak ik ook af ja. Maar zo zit de familie gelukkig (iig in de situatie van een bevalling) niet in elkaar. Allemaal werkzaam in de zorg dus snappen dat je als het hard gaat niet blijft appen
Fijn dat ze het goed in de gaten houden! Weten ze ook hoe het komt dat je weinig vruchtwater hebt? Spannend!
Spannend allemaal @Lies1611 Ik slaap vanaf nu echt beneden. Mikte net weer bijna door de pijn van mn bekkem van de trap. Ik kom dus niet meer boven! Ben er helemaal klaar mee. Gelukkig ligt dit bed ook lekker. Is mijn aller eigenste 1 pers. Bed waar ik vroeger altijd op sliep toen ik nog thuis woonde
Spannend @Lies1611, wel fijn dat je het weekend nog af mag wachten en ze je goed in de gaten houden! @Friezin87 vervelend!! Wel fijn dat je een bed beneden heb staan! Ik moet vandaag 3x bloed laten prikken om te kijken of ik geen suiker heb. 1e x keer moet nuchter en ik heb nu al trek .
@RLSD nee geen idee. Geen verklaring voor. Heb bij een eerdere echo ook heel weinig vruchtwater gehad en daarom extra echo's gehad. Daarna was het weer prima maar icm minder leven, hige bloeddruk en het termijn wilde ze liever niet wachten en rekken.. @Friezin87 oh balen! Wel fijn dat je überhaupt een bed beneden hebt! @Mammavantwee oh joepie.. heb je klachten?? Succes!
Nee geen klachten . De oudste was wat groter en heb nu weer wat meer vruchtwater. Dus ze wilde het zekere voor het onzekere
@Mammavantwee hopelijk hoef je niet al te lang te wachten en mag je gauw weer eten Krijg je snel de uitslag? @Friezin87 goed om dan die keuze te maken. Wel fijn dat je nog een bed over had dat je kan gebruiken.
@Friezin87 verstandig dat je de trap niet meer opklautert. Gelukkig ligt dat bed beneden ook lekker, dat scheelt @Mammavantwee succes met de test! Ik had ook smorgens al trek maar na dat drankje gelukkig niet meer. Wie weet geldt dat ook voor jou. ik heb straks controle. Voel me zo belabberd. Moet me echt ertoe zetten om de hond uit te laten en even stofzuigen. Ik heb ook het idee dat de afgelopen twee weken de baby gigantisch is geworden. Mijn buik doet zeer en jeukt ontzettend. Allemaal kwaaltjes die ik bij de eerste niet had. Daar liep ik vrolijk door tot 37+5 alsof ik niet zwanger was
Vervelend van je bekken @Friezin87 en dat je daardoor nu beneden moet slapen! Ik herken het van de zwangerschap bij m'n zoon, ook vreselijk last van BI gehad toen en zakte ook met regelmaat gewoon door m'n benen heen.. Nu wonderbaarlijk genoeg geen last van mijn bekken, heel bijzonder! @Lies1611 fijn dat ze het in ieder geval goed in de gaten houden en begrijpelijk dat ze niet onnodig gaan wachten en rekken. @Mammavantwee oei hopelijk heb je geen diabetes, succes met prikken vandaag! @Dogpaw wat naar dat je je zo belabberd voelt.. Succes met de controle straks!
Ik moet echt 3x prikken, geen drankje! Na de 1e x prikken mag ik ontbijten gewoon thuis en dan 2 uur na ontbijt weer prikken en vanmiddag 2 uur na de lunch ! M'n nuchtere waarde was 4.7 is netjes volgens mij, mag zo half 11 weer