nog nooit meegemaakt. Misschien dat ik wel een gesprek zou willen als ik minder ver was maar ik heb geen zin om energie in zo iemand te steken. wie gaat er morgen ook pakjesavond vieren? En hebben jullie daar leuke tradities in? wij vieren het morgen bij mijn ouders! Mijn moeder maakt altijd warme chocolade melk en zet allemaal hapjes op tafel. De kinderen spelen dan een poosje en dan klopt de Piet op het raam! Super veel zin in
Snap ik helemaal en dan zou ik er ook zeker geen energie insteken! Had in dit geval dan ook absoluut vanuit de gyn zelf moet komen, een gesprek met excuses. Wij vieren morgen ook pakjesavond, mijn ouders en broertje komen. We gaan eerst gezellig samen eten en daarna de cadeautjes. De oudste van 9 gelooft niet meer, die van 6 wel. De afgelopen week zijn het ook echt twee stuiterballen zeg, ze zijn zo ontzettend druk. Hopelijk vanaf volgende week weer wat rust in huis
Wij doen het denk ik morgenmiddag, alleen met de kids. Ze hebben gister een cadeautje van m'n ouders gehad en die zijn toen ook gezellig blijven eten. Morgen zetten we ook allemaal gezellige kleine hapjes neer, Sint filmpje erbij. Kunnen ze daarna lekker spelen
Haha nee niks hoor! Het compromis was vrijdag en zondag terug voor controle.. Goed! Bloeddruk was prima dus de medicijnen lijken voorlopig hun werk te doen Wij hebben vanavond pakjesavond gedaan. De kinderen liggen nu te stuiteren in bed. Aangezien de jongste zondag jarig is, wilde ik er graag een rustdag tussen Normaal vieren we het bij mn schoonfamilie maar door Corona kon dat dit jaar niet helaas. Dus geen eigen tradities in deze. Zelfde geldt zo voor kerst.. we zitten nog te twijfelen wat we gaan doen.
Morgen gaan we pakjeavond vieren. Dit doen we bij ons thuis samen met mijn ouders. Normaal doen mijn oom en oma ook nog mee maar vanwege de corona blijven die thuis. Normaliter met de volwassenen loodjes. Maar omdat de stellen elkaar niet moegen trekken heeft dat dit jaar niet heel veel zin. Onzedochter en ik hebben nu een groot pieten(ganzen)bord gemaakt met opdrachten met betrekking tot cadeautjes pakken gemaakt Ik heb soms wel eens het idee dat ik het nog het allerleukste vind hihi
Wij vieren t ook morgen avond Mn ouders komen pannenkoeken eten en als verrassing komt piet cadeautjes brengen! Vorig jr ook zo gedaan maar toen hadden we zelf de zak met pakjes verstopt. Nu wordt t gebracht (laatste jaar dat de oudste geloof dus wou toch beetje speciaal maken)
Wij hebben gisteren pakjesavond gevierd, dan hebben ze nu mooi het weekend nog om met alles te spelen. Onze oudste is bijna 11 maar zit nog net op het randje van geloven, heel leuk. M'n man had een appje ontvangen van de Sint met een video boodschap. Ze waren helemaal gelukkig
Goeiemorgen lady's allemaal een beetje een goede nacht kunnen draaien? Ik eindelijk na 3 rotnachten weer een goede nacht. 1x wakker om de blaas even te legen. En werd nu net om kwart over 7 wakker. Ik zeg prima nachtje ook wel fijn als ik bedenk dat mn dochter vandaag wel eens heel erg hyper kan gaan worden door alle pakjes
Wat een leuke tijd zitten we nu in met al die blije koppies van onze kinderen! Ik ben benieuwd hoe onze dochter reageert. Kijken of ze ook hyper wordt @Friezin87 fijn zo’n nacht! dames, Veel plezier vandaag!
Zo wat een boel geschreven weer. Grappig al die bevallingsverhalen. Ik ben geloof ik de enige voor wie het m'n eerste kindje is... Maar eh, je hoeft toch niet op alle vragen te reageren als je daar geen zin in hebt en je man ook niet? Zou daar heel duidelijk eigen grens in trekken. Boeiend dat anderen dat verwachten, het is jouw bevalling... @Dogpaw: huh, wat bizar van die gyn. Dat kan echt niet. Heel onprofessioneel. Je staat volledig in je recht om om een ander te vragen hoor. Zou alleen wel even bedenken wat je gaat doen als hij toevallig dienst heeft als je moet bevallen. Ik ben een week bezig geweest met het regelen van een simpele doorverwijzing voor een second opinion. Jemig wat een bureaucratisch gedoe. Uiteindelijk met spoedverwijzing via de huisarts. Echt bizar. Kan maandag terecht. Dat is gelukkig wel snel. Wil heel graag dat ze kijken waar die placenta nou echt ligt en goed advies geven over wat er in welk scenario moet gebeuren. Misschien stap ik wel over, daar twijfel ik nog over. HA was niet erg positief over gynaecologie van het ziekenhuis waar ik nu onder controle ben. Daar worden domme fouten gemaakt. Zijn woorden. Laat ik dat gevoel nou zelf afgelopen weekend ook gehad hebben... Ondanks dat ik echt nul zwangerschapsklachten heb vind ik er weinig aan zo met deze stress.
Fijne pakjesavond alvast allemaal! Hier een is het de laatste dagen weer ruk met slapen, omdraaien wordt steeds lastiger en eigenlijk lig ik alleen lekker op m'n rug omdat mevrouw een vreselijke zij-trapper is Ik moet vaak plassen en ik ben echt zo ontzettend misselijk weer steeds.. Ook overdag trouwens en jankerig, blegh. Kan niks hebben en alles is even teveel. Herken mezelf zo niet, zo naar @Chitje jeetje wat bizar dat je een week bezig bent geweest met het regelen van een doorverwijzing voor een second opinion.. Fijn dat het inmiddels gelukt is via je huisarts. Hopelijk krijg je maandag antwoorden op je vragen en goed advies!
@RLSD he bah! Ik herken het wel. Niet dat je daar iets aan hebt slecht slapen, daar word ik sowieso wel emotioneel van.. mn oudste ook echt vèt vermoeiend. Had t vandeweek ook na mn eerste zkh bezoek. Nu ik meer weet waar ik aan toe ben is het wel weer ok.
@RLSD en @Lies1611, hier ook herkenbaar Ik voel me gewoon een slechte moeder, zo moe ben ik dat ik niets kan hebben, van met name oudste. Die heeft gisteren zijn sociaal-wenselijk-gedrag potje opgemaakt en huilt vandaag om álles. Ik huil bijna mee. Ben heel blij dat sinterklaas na vandaag klaar is en er hopelijk wat rust in huis terug keert.
Ik reageer me ook altijd af op de oudste wel heel sneu en probeer dr altijd wel te vertellen dat ik gewoon moe ben (pijn, blabla) en het lijkt dr verder ook weinig te doen..of ze snapt t gewoon heel goed
Gefeliciteerd!! Hopelijk was het een fijne en voorspoedige bevalling. Nu lekker bijkomen en geniet met elkaar!