@Lies1611 ah van je dochter! Excuses Maar fijn dat je het goed bent doorgekomen, zoals je had gehoopt! Heel veel succes morgen, hopelijk wordt het een prachtige bevalling
Ik had rond jouw termijn zó het zuur van ALLES dat ik heel weinig at! Viel niet af (aan de ene kant helaas ) maar bleef wel hangen. nu is de kleine eindelijk wat gedaald (en gedraaid) dat ik eindelijk weer beetje normaler kan eten! Al is t nu al 3 dagen weer drama ik dacht vd wk in bed dat ik alles onder zou spugen gewoon van t zuur
whahahha tuttebelleke die tip is er vast niet!! Ik kreeg op een gegeven moment t enorm maagzuur van echt alles ! En de kleine zat zo hoog dat ik na half broodje vol zat! Dat was mn redding anders was t deze zwsp zeker een record geworden! nu evengoed t zwaarst van alle 4 maar het is nog binnen de grenzen.
spannend!!! en fijn dat je t weekend hebt kunnen overbruggen! Ps: wat is er met je tekst bovenin gebeurd? Mis een deel
Ja bizar he.. Bij mijn zoon was ik met dit termijn al 12 kilo aangekomen, dat is dan weer het andere uiterste Ik ben veel misselijk geweest en wat kilo's afgevallen het eerste trimester en die kilo's moesten er eerst natuurlijk weer bij maar dat schoot niet zo op. Gaan ze je morgen inleiden? Hopelijk een goede uitslag woensdag! Ik ben ook wel flink beroerd geweest van dat suikerdrankje inderdaad, denk dat het gewoon de reactie van je lichaam is op die veel te zoete zooi op nuchtere maag.. Ik heb gelukkig geen maagzuur, daar heb ik medicijnen voor (heb een middenrifbreuk) maar wel dus die vreselijke misselijkheid. Hopen dan maar dat mevrouw snel wat gaat indalen/juist gaat liggen.. Vervelend zeg dat je de afgelopen dagen zoveel last hebt van maagzuur, ik weet wat het is. Als ik mijn medicijnen vergeet sta ik ook op m'n kop van het brandende maagzuur. Hopelijk wordt het snel weer wat makkelijker voor je!
@spannendetijden oh dat klinkt als een natuurlijke maagverkleining. Zou hier ook misschien wel handig zijn Ach ja, vorige zwangerschap ben ik 20kg aangekomen, met sporten en normaal eten ook uiteindelijk alles er weer af. Daar gaan we nu ook maar weer van uit. @RLSD gek dat dat zo kan verschillen per zwangerschap!
Nou @Dogpaw lekker dan zo'n incompetent iemand. @Lies1611 heel veel succes!! @Soturi nog gefeliciteerd met jullie dochter!! @Cobon en @Loveischocola, en @Tabbey welkom! @JupitR hahaha, in die UD groep zitten de meesten in een whatsappgroep waar de bevallingen je momenteel ook om de oren vliegen! Vind dat altijd zo'n groot contrast, de een zit met een baby in de armen, de ander zit ongeduldig de uren weg te kijken. Hier nog geen baby (duh) maar wel gerommel. Alleen ja, dat zegt ook niks helaas. Zo langzamerhand begint het ongeduld zich op te stapelen haha. @slapen... ja, dramatisch. Mn heupen doen zo'n enorme pijn. Slapen met een kussen tussen mn benen is gewoon een nachtelijk gevecht dus ja f*** it, we zitten het wel uit.
Zijn hier meer dames die zwangerschap diabetes hebben? Nou staat er namelijk dat ik smorgens nuchter moet prikken (van die vingerprikjes). Maar in hoeverre nuchter is dat. Mag je bijv. Rennies of gaviscon snachts nemen vanwege de maagzuur. Heb namelijk geen zin om nachten wakker te liggen van het maagzuur
Ik weet het niet, maar mijn boerenverstand zegt dat dat best kan als je de suikervrije variant neemt. Maar zou het navragen...
Oef lastig, ik zou het niet weten! Zou het indd even navragen en de rennies sowieso de suikervrije nemen indd!
Nou ben de nacht doorgekomen hoor haha. Gelukkig niet al te veel last van maagzuur gehad. 2x wakker geweest met volle blaas. Valt mee. Afgelopen drie nachten was dat wel anders. Bijna elk uur wakker door het maagzuur. Hoe dat kan.. niet echt anders dan Anders gegeten. Net geprikt voor nuchtere waarde. 4.5 erg netjes.. hoezo zwangerschapsuiker.