De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.217
    6.757
    113
    Vrouw
    Ik dacht gisteren dat je misschien wel aan het bevallen was @Spectre, want dit topic was zo stil. Maar bij jou nog niets aan de gang dus. Bijzondere dag wel, je UD!

    En wat worden er hier veel meisjes geboren. Vind ik toch bijzonder, aangezien mijn man en ik blijkbaar alleen maar jongens kunnen maken :p
     
    spannendetijden, Mama to B en Spectre vinden dit leuk.
  2. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.040
    3.122
    113
    Haha oh dan zou ik m gewoon parkeren hoor.. heb overigens de vorige bevalling zelf gereden en m zelf geparkeerd op een normale plek..
     
    JupitR vindt dit leuk.
  3. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Wauw!!!!!!! Van harte !
     
    Vaasje vindt dit leuk.
  4. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.217
    6.757
    113
    Vrouw
    oooh, dat bedoel je nu! Nee, ik bedoel dan inderdaad waar je de auto parkeert op moment van de bevalling.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  5. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ik kijk voor de 100ste keer Friends! Vind ik heerlijk wegkijken
    Verder zijn we alle marvel films aan het bekijken
    En we kijken de walkin dead maar das “eng”
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  6. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ik denk dat dat verschild van moment maar ook zh.
    Wij hebben een klein streek ziekenhuis en afstand parkeerplaats ingang is paar meter. Bij mn “spontane” bevalling was t zondag en erg vroeg in de ochtend toen heeft mn man hem eerst op een taxi/invaliden plek gezet bij de hoofdingang en gemeld bij de receptie (just in case)
    Toen heeft hij mij eerst op de kraam afgeleverd en toen t even kon is hij de auto gaan verplaatsen en koffer + maxicosi eruit gehaald.
    Bij mn zoon was t savonds laat en had hij mij “gelost” met knipperlicht bij ingang, in de rolstoel op de gang geparkeerd en de auto op de dichtstbijzijnde parkeerplek
    Bij mn dochter werd ik ingeleid, hij zette mij binnen op een bankje met mn spullen en heeft toen rustig de auto op zn plek gezet , maar goed ook want hij vertrok pas na 48uur ofzo
     
  7. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.040
    3.122
    113
    Hahaha Naja zolang je kan lopen en het niet zo ver is lijkt me gewone parkeerplaats prima. Lijkt me best verrot om bij de ingang in een rolstoel gedropt te worden en dan nog 5min te moeten wachten tot mn vriend de auto heeft weggezet:roflmao:
     
    spannendetijden en JupitR vinden dit leuk.
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.155
    17.156
    113
    Vrouw
    Je hebt bij ons ziekenhuis wel zo'n speciale plek om even iemand af te zetten. Maar vorige keer gewoon gelijk op een normale plek geparkeerd en lopend ziekenhuis binnen gegaan. Geen idee of we dat nu weer zo doen.. ligt er een beetje aan of ik nog fatsoenlijk kan lopen enz, anders zet mijn man ons eerst af, haalt een rolstoel en brengt mij op de afdeling en dan daarna de auto verzetten naar een normale plek.
     
    JupitR vindt dit leuk.
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.155
    17.156
    113
    Vrouw
    Lijkt me ook ongemakkelijk ja haha, ik vond het bij de 1e al ongemakkelijk om ziekenhuis binnen te wandelen. Leuk van die mensen die je bij de ingang tegen komt, en die dan nog even succes moeten wensen. 'Hou je bek' dacht ik bij mezelf:roflmao::o:
     
    Visje79 en JupitR vinden dit leuk.
  10. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.217
    6.757
    113
    Vrouw
    Duidelijk, meteen in parkeergarage dus :p Ga ik daar morgen zelf ook met de auto naartoe om te verkennen, haha. We hebben nog maar een 1.5 jaar een auto tot onze beschikking, heb niet heel veel parkeergarage ervaring, en ik ben graag goed voorbereid :p
     
    Spectre vindt dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.155
    17.156
    113
    Vrouw
    Haha nee helaas nog niet. Verwacht er ook nog niet veel van. Hopelijk woensdag strippen en is dat net het laatste zetje voor de bevalling! Fingers crossed
     
    Yesera en JupitR vinden dit leuk.
  12. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Wow, toen stond ik ineens bijna bovenaan de lijst. :eek:

    Het zal me niks verbazen als @SJD1988 inmiddels al bevallen is.
     
    SJD1988, JupitR en Spectre vinden dit leuk.
  13. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Hier moesten we de vorige keer naar de spoedpost, want middernacht. Maar hier zal het sowieso minder uit maken. Mijn schoonvader zal ons naar het ziekenhuis rijden omdat mijn vriend geen rijbewijs heeft en ik zelf rijden niet verstandig vind bij weeën. Die zal ons dus toch afzetten en weer doorrijden dan.

    Deze keer is het een ander ziekenhuis voor ons dan de vorige keer. Maar ik ga er ergens wel vanuit dat de vk ook wel instructies geeft waar we moeten zijn en kunnen parkeren, mocht het zover zijn. Zal ongetwijfeld ook hier of de algemene parkeerplaats zijn, of bij de spoedpost. Heel veel opties zijn er niet want het is een simpel streekziekenhuis.
     
    Mama to B en JupitR vinden dit leuk.
  14. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd. Veel plezier elkaar te leren kennen.
     
  15. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.529
    4.975
    113
    Vrouw
    @Vaasje van harte gefeliciteerd!! Lekker genieten nu :)

    @Spectre spannend de uitgerekende datum!!

    Hier mag je tijdens de bevalling volgens mij de auto eerst bij spoed zetten en je man de auto later weg zet!
     
    Spectre vindt dit leuk.
  16. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.040
    3.122
    113
    Ja maar echt. Ik kan sowieso niet zo goed tegen de bemoeienis van vreemden en al helemaal niet als ik zwanger ben:oops:
    Fuck off
     
    Spectre vindt dit leuk.
  17. Dogpaw

    Dogpaw Actief lid

    4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Vaasje !! Geniet!

    Wat worden er veel meisjes geboren hier! Maakt mij extra benieuwd :D

    Hier bij het ziekenhuis hebben ze 2 parkeerplaatsen speciaal voor Verloskunde Spoed. Heb ze al even aangewezen aan mijn man, haha. Tot nu toe moeten wij gelijk heen zodra ik ook maar 1 wee voel ivm de streptokokken. Dan moet ik dus gelijk aan antibiotica infuus.
     
    JupitR en Spectre vinden dit leuk.
  18. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Hier auto in de parkeergarage gezet, rolstoelen stonden paar meter verder. Maar was 21.30u dus garage was leeg en we stonden op de begane grond bij de deur naar buiten.

    @Vaasje van harte!
     
    JupitR vindt dit leuk.
  19. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd geweldig nieuws!
    Zo te horen ook alles goed verlopen ?
    Lekker genieten samen
     
  20. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Vaasje gefeliciteerd met de geboorte van P. Op naar een spoedig herstel.

    Betreffende het parkeren, hier waren bij het oude zkh speciale parkeerplaatsen voor de verloskamers, bij het nieuwe mag je hem op de kiss en ride zetten en verplaatsen is pas na de bevalling.
     
    spannendetijden en JupitR vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina