Spannend!!! Maar wel heel fijn! succes meis! Nog ff flink proberen te rusten en alles op orde en dan morgen knallen !
Ik zou niet te dicht bij mn ouders of schoonouders willen wonen. Zelfde wijk is prima maar idd niet in mn gezichtsveld ofzo Vind de 3km naar mn moeder en vader perfect! (Wel jammer dat t nog net tever is voor de oudste om zelf te gaan) mn schoonmoeder woont op zo’n 1km maar hebben we geen contact mee. Zij zijn gescheiden en mn schoonpa (waar ik heel goed mee kan, ook zijn nieuwe vrouw) is geëmigreerd naar zuid amerika Daar zou ik wel dichterbij willen wonen hoor
Dat is dus zo leuk voor onze jongens van 6 en 9 jaar en de 500 meter, die gaan dus met regelmaat zelf even naar opa en oma Als ze zich vervelen of naar hun mening opa en oma te lang niet gezien hebben, dan pakken ze de fiets en waaien ze daar even aan. Vinden ze allemaal erg leuk, dus iedereen blij @Starfire vandaag is je uitgerekende datum! Hoe gaat het ermee, al tekenen van de baby?
@Dogpaw wow spannend! Hoe ver ben je?? Zet m op! Ik vond het erg meevallen en zag er als een berg tegenop..
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Bij mijn dochter was ik ook ingeleid op 38 weken en dat was een enorm zware bevalling. Vandaag ben ik 39 weken en kijk er naar uit. Ben wel toe aan dat kleintje in mijn armen. Zal ik jullie nog een goede grap vertellen? Mijn man is nog steeds niet uit over de naam. Ik al lang dus dat wordt nog lachen
@Dogpaw Fijn dat je wordt ingeleid. Ik hoop voor je dat het deze keer een wat minder zware bevalling wordt. Succes alvast!
Ja! Mn dochter is met 40 weken geboren dus best een gek idee. Ben vanmorgen half gestript, ze kon er niet zo goed bij. Deed wel echt pijn. Heb nu 1 cm maar niet echt veel verweekt. Dus ik verwacht er niks van. En we wachten het af.
Hoe is het nu starfire? Jupiter gefeliciteerd!! Dogpaw succes morgen komt vast goed. Inleiden kan elke keer heel anders zijn. Hier wonen ouders in dezelfde stad, voor kids (nog) niets te fietsen en mijn schoonouders wonen op Curaçao. Mijn zus komt in huis als ik ga bevallen om op de kids te letten. En misschien mijn moeder. De laatste tijd echt de naarste dromen wat slapen minder leuk maakt. Maar slaap verder wel goed gelukkig.
Pfff lijst gaat veel te hard/snel! Mevrouw spannendetijden na @Dogpaw en @Starfire zijn er nog 2 wachten voor u! Dus.. sta dan in de top 3! Hier hopelijk weer goede nacht want man moet wéér (24uur) werken morgen en die stoffeerder komt ook weer dus kids weer heel de dag beneden en voor mij! en ben onwijs moe!! op dit moment ook weer harde buiken en kleine denkt dan hij me ipv 1.67cm wel ff 1.70cm kan maken volgens mij! Voel voeten tegen mn ribben en zn koppie tegen de onderkant ennnn strekken maar ! Lig meestal met mn benen krom (voeten plat op de bank) maar dat vind hij niet zo lekker volgens mij want begint dan enorm tegen te duwen!
@spannendetijden oh pfoe.. dat zijn dan pittige, lange dagen! Zijn ze wel bijna klaar met de trap? En een beetje kunnen slapen vannacht? @Dogpaw heel veel succes! Hoelaat mag je? Hier eindelijk weer een x een nacht doorgeslapen en kids ook 'pas' 7.15 wakker. Goed begin van het weekend. Man is nu met de jongste alvast boodschappen halen voor volgende week en dochtertje haar verjaardag in de hoop dat we de drukte een beetje voor zijn.
Om 18:00 u moet ik er zijn. Vanmorgen slijmprop verloren en nu heb ik weer krampen. Zou mooi zijn als er al iets begint, scheelt weer in het ZH! Wel een slechte nacht gehad en vandaag nog te druk om even te slapen maar alles voor het goede doel