De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Heerlijk dat je man dat nu aandurft, en lekker dat hij de kids even mee heeft :)! Lekker genieten van de kleine;

JupitR vindt dit leuk.
  2. RLSD

RLSD Niet meer actief

Ah ja, dat zou een hoop verklaren! Nieuwe kamer + zolder + wind = zeker spannend. Hopelijk kan hij vanavond wel weer lekker slapen, en jij dus ook ;)

@JupitR ah wat fijn dat de grote broers al wel wat beginnen te wennen en wat schattig dat de peuter zo verliefd is op de baby! Hopelijk veranderd het draakje binnenkort in een engeltje, zal in ieder geval vast wat schelen als alle feestdagen weer achter de rug zijn..

Wat goed van je man, daar mag je zeker trots op zijn! Het leven is zoveel makkelijker als je kunt/durft auto te rijden (vind ik :p)

Mijn verlof gaat de eerste week van januari in maar ik zit natuurlijk al even in de ziektewet dus er zal niet zoveel veranderen denk ik.. Wel een gek idee, dan komt het einde van de zwangerschap wel ineens dichtbij :)

JupitR vindt dit leuk.
  3. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Nou alsjeblieft niet zeg :roflmao: Dat is alleen een laatste redmiddel.

JupitR vindt dit leuk.
  4. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik lees nog steeds half mee. :eek:

@Dogpaw wat naar dat je zo plat op bed moet. Wat is er gebeurd dan?
    @Friezin87 Wat ontzettend balen dat het je vliezen niet waren. En dan ook nog eens volop urine. Ik had me denk ik net zo gevoeld, ook al kan het erbij horen.
    @JupitR Wat goed van je man dat hij dat nu aandurft! Mag je echt trots op zijn.

Friezin87 en JupitR vinden dit leuk.
  5. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Even alles bij gelezen. Waarom ik plat moet is dat er na de bevalling meer naar buiten is gekomen dan alleen J en de placenta. Laat ik het niet te beeldend uitleggen maar het is de eerste nacht thuis gebeurd. Kon maar voor de helft weg gehaald worden de rest niet.

vandaag dag 4, stuwing, zere voor en achterkant en naweeën :confused:

maar J doet het zo super goed, zo blij mee. En vanaf nu kan het alleen maar beter gaan! Heb nog extra pijnstillers gekregen dus hopelijk werkt dat een beetje!

Lies1611 vindt dit leuk.
  6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.800
    7.436
    113
    Vrouw
    Jemig @Dogpaw, dat klinkt niet fijn! Sterkte met dat herstel.

Die naweeën waren hier ook zo naar! Nog even en dan ben je daar vanaf.

7. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Ohhh wat rot voor je @Dogpaw hopelijk heb je snel minder pijn!!
    En sterkte met de naweeën dames. Ik heb ze destijds niet gehad maar kan me voorstellen dat t rot is.

Ik had gehoopt dat er niet nog een strippoging nodig zou zijn morgen omdat het de vorige keer echt heftig pijn deed. Maar ja ik vind het, mits de ontsluiting wat is gevorderd, wel de poging waard.

8. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Vanmiddag bij de vk geweest, lekker lang in de wachtkamer gezeten. Bleek dat ze de verkeerde tijd in mijn mapje hadden gezet.. heb ik weer. Maar goed. Echo was super. Kereltje doet het goed. Word op moment op 7 pond geschat. Heb slaap tabletje meegekregen in de hoop dat goede nacht draai. Mn bloeddruk was iets te hoog dus komen ze morgen thyis langs om nog eens te meten. Is die dan nog te hoog word ik overgedragen aan het zh. Is die goed dan ga ik de 24ste of 28ste naar de gyn om te kijken of er binnekort een einddatum in zicht is

Starfire vindt dit leuk.
  9. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.614
    4.029
    113
    Vrouw
    @Dogpaw jeetje wat moet dat schrikken geweest zijn zeg! Dat dat je thuis ineens overkomt :| Hopelijk betert dat gauw (als dat überhaupt kan?)! Beterschap in elk geval.
    En fijn dat J het zo goed doet :)

@Starfire hopelijk gaat er vanavond wat beginnen dan! En anders doet het morgen misschien al een stuk minder zeer. Succes gewenst hoe dan ook :)

@Friezin87 fijn dat je iets hebt gekregen om te slapen. Nu dochter morgen ook nog uitslapen graag :)

@Afr2310 nog altijd rustig?

Friezin87 en Starfire vinden dit leuk.
  10. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Die mocht nog een nachtje bij mijn ouders slapen.. ik ben blij

Tuttebelleke en spannendetijden vinden dit leuk.
  11. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Oja.. ukkie is eindelijk ingedaald

spannendetijden en Starfire vinden dit leuk.
  12. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    @Dogpaw Gatver, dat klinkt alles behalve fijn.

Hier ook naweeën gehad. Erger dan bij R. Echt dusdanig dat ik bijna gestopt was met de borstvoeding. Want tijdens het voeden was het echt het heftigst.
    Het sloeg helaas door op mijn bovenbeen en mijn knie. Waardoor de kniepijn terug kwam van jaren geleden.
    Maar na 24 uur waren ineens de allerheftigste randjes eraf. En daarna een paar dagen de max dosering paracetamol geslikt voor een spiegel. Toen was het wel te doen.

13. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

@Dogpaw oh bah.. dat klinkt niet fijn :(! Hopelijk herstel je er snel van.

@Friezin87 fijn dat je pilletjes heb gehad, hopelijk heb je een goede nacht. Ook nog wat anders tegen maagzuur gekregen?

@Starfire balen is dat dan hè.. had je de vorige x wel al iets van ontsluiting? Succes vandaag, hopelijk brengt het iets op gang en kunnen jullie zo net voor kerst al lekker genieten :)

@Soturi oef vervelend is dat.. herken het van bij m'n zoontje die erge naweeën. Ga nu geen bv geven, dus hoop echt dat ik er nu minder last van heb..

Friezin87 vindt dit leuk.
  14. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Nee helaas, maae ze komen vanmorgen mn bloeddruk doen. Dus dan maar weer aankaarten. Redelijke nacht gehad 2x kort wakker. Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk is. Als ie net als gister te hoog is word ik overgdragen aan mcl

15. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Hoe heeft iedereen geslapen?

Ik had om 6 uur al gepost dat ze straks nog weer even langskomen om mijn bloeddruk te bekijken giateren was deze 120/90 net ff te hoog. Ben na die post weer in slaapgevallen en werd om 20 over 8 weer wakker. Nu lekker aan mn ontbijdje. Ben nog steeds moe.

16. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Niet zo. Zorgen om m'n kindje. Gisteren groeiecho gehad (in kader van wetenschappelijk onderzoek), waar ze hebben gezien dat ze toch wel aan de kleine kant is. Met name het hoofdje (p4.6 maar!) en buikje (p27). Beentje was p50 en qua gewicht schatten ze haar ruim 1400 gram wat neerkomt op p33. Maak me vooral zorgen om dat hoofdje. Dat lijkt me zo klein. Gyn had maandag gezegd dat alles ok en gemiddeld was. Voelt ook niet helemaal lekker.

17. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Oh dat snap ik idd. Vooral als de gyn eerst zegt dat t ok uitzag. Hie nu verder? Moet je lang wachten tot een nieuwe groei echo of iets dergelijks?

18. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Ja, de volgende afspraak staat pas over 4 weken. Maar wil duiding van wat ze twee weken geleden en deze week gezien hebben en wat dat kan betekenen

19. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Ohh dat is ook niet leuk he @Chitje dan maak je je meteen zorgen.

Onze dochter zat eerst met hoofdje ook op p10, dat vond ik ook niet echt fijn. Maar is wel meer bijgetrokken, naar p20 ofzo.

@Mammavantwee Ja ik had vrijdag 1 cm. Dus het kon maar t ging moeizaam. Als er geen verbetering is heeft strippen nu ook geen zin denk ik. Moet dan maar voorzichtig gaan denken aan een inleiding ofzo want de feestdagen zitten er net tussen.:rolleyes:

20. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Oh dat duurt dan nog wel erg lang

Deel Deze Pagina