De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.708
    113
    Vrouw
    Grappig hoe dat parkeren verschilt per ziekenhuis. En voor mezelf dat ik dat blijkbaar zo'n belangrijk ding vind om van te voren te weten;)
     
    spannendetijden vindt dit leuk.
  2. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Echt zo!!!
    En t droppen hangt beetje af van hoe ik er zelf bij sta/zit. bij de eerste leek t net of ik “gewoon” op controle kwam terwijl ik bij de 3e volop in de weeën zat en alles weg stond te puffen bij de lift :confused:
    Gelukkig was t zondag ochtend :rolleyes:

    ze zouden naast de invalide ook zwangerschap/beval parkeerplekken moeten maken!! (Sommige ziekenhuizen hebben dat al)
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  3. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Gefeliciteerd @Vaasje ! Een goed herstel gewenst en hopelijk lekker gaan genieten samen van jullie meisje!
     
  4. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Gefeliciteerd @Vaasje! Geniet van jullie kleine meisje! Is alles bij jou ook goed gegaan?
     
  5. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Die heb ik idd ook al zon 100x gekeken hahaha. Blijft leuk
     
    spannendetijden vindt dit leuk.
  6. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van julkie dochter. Geniet van elkaar en een heel goed herstel gewenst
     
  7. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Dank je wel! Ja alles is goed en voorspoedig gegaan. Ik heb wel heel veel pijn en naweeën waardoor ik nog niet zoveel kan. Had graag even uit bed gewild maar dat lukt door de pijn gewoon niet.

    Kleine meid doet het goed, drinkt nog niet veel maar dat geeft niet. Ze is lekker rustig en als ze wakker is goed alert :D
     
    Maev, Yesera, RLSD en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ik heb een beetje schaamte vraagje maar hoe houden jullie de zone beneden beetje fatsoenlijk?!
    ik wil mn laatste weken (én tijdens de bevalling) niet ala kokosnoot rondlopen maar ik kan er gewoonweg op dit moment niet bij!
    Bij mn vorige zwangerschappen kon ik er “gewoon” bij maar mn buik is nu denk stuk groter of iig meer naar voor en minder flexibel want ik kan het, hoe ik ook probeer, gewoon niet zien :oops:
    En op gevoel durf ik niet zo goed want als t mis gaat met scheren is t meteen bloedbad
    (En het is beetje gevoelloos dus kans dat ik mis scheer is vrij grooto_O)

    miss gaat t straks weer makkelijker als de kleine anders gaat liggen maar op dit moment... hopeloos
     
  9. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Op gevoel gaat prima! Anders een spiegel op de badrand bv? Ik heb meer moeite met mn benen want moeite :roflmao:
     
  10. Dogpaw

    Dogpaw Actief lid

    4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    same!! Ik heb dit momenteel ook. Tussen m’n benen zie ik gewoon niet meer. Ik doe het eerste gedeelte op gevoel en daartussen met een spiegeltje. Ben zo 15 min bezig :roflmao:

    benen wordt ook steeds lastiger
     
  11. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    #111 Friezin87, 17 nov 2020
    Laatst bewerkt: 17 nov 2020
    Ik zit in de badkamer op het randje van het toilet. Met op een krukje een tijltje met warm water. Op de grond staat een spiegel. En na de hand vraag ik mn man of ik niks vergeten ben. Die doet zo nu en dan mijn liezen nog wel eens een beetje. Doodeng vind ik dat. Heb t ook op een stoel onder de douche geprobeert. Maar dan word de spiegel erg nat of beslaat. En dan zie ik alsnog niks
     
  12. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Oh dames, wat een kutnacht. Lig al vanaf 4 uur wakker. Dochter stond naast bed. Ik ben wakker mem. Mag ik naar beneden tv kijken. Of kom ik dan te laat op school... zucht.. ga maar weer naar je bed veel te vroeg. Die slaapt inmiddels wel weer. Maar ik weet me geen raad meer met mn rug die is killing. Ik baal er van dat het nog geen woensdag half 10 is. Dan gaat de fysio weer even mijn rug masseren. Dit gaat ben ik bang een hele lange dag worden
     
  13. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.882
    113
    Vrouw
    Hier lukt het nu nog aardig, bij de andere 2 deed ik het op gevoel en met een spiegel checken! Wat @Friezin87 zegt is ook een idee!
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  14. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.882
    113
    Vrouw
    Vermoeiend zijn die nachten hè.. kan je vandaag wel een beetje bij slapen?
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  15. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ja hoop het wel. Dochter is van half 9 tot 2 naar school. Hopelijk lukt het even om in slaap te komen. Er gaat straks iig een paracethamol in
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  16. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.882
    113
    Vrouw
    Dat is lekker! Hopelijk lukt het dan ook even!
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  17. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Dat hoop ik ook. Maar voel mijn nesteldrang al weer opborrelen.. dus ben benieuwd
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Ohh bah klinkt niet fijn :( hopelijk kom je de dag een beetje goed door
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  19. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Hopelijk kan je beetje bijslapen meid!
    Mijn kids zijn vandaag ook op school en meestal kruip ik dan rond half 1 ff uurtje op bed. tis echt een wonder maar ik heb nu voor de 2e dag best goede dag! Alleen lang zitten (en vooral op mn zadel van fiets) is killing

    ik ga je tip voor scheren proberen !
    Gister had ik goeie dag qua pijn dus zat gehurkt in de badkamer maar kon t niet zien :$
    Beetje op gevoel en kwam erachter dat ik bij vorige beurt hier en daar wat had overgeslagen :eek:
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  20. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.708
    113
    Vrouw
    Haha, wat een verhalen over de schaamstreek. Dat kan me echt bijzonder weinig schelen. Benen idem. Misschien scheelt het dat ik nog wel keuzevrijheid heb, want ik kan er nog prima bij. Kleine buik en lange armen ;)

    Heb net weer een groeiecho gehad en buikje heeft flinke inhaalslag gemaakt. Baby is nu 2275 gram geschat en dat is maar iets onder gemiddeld. Helemaal top dus!
     
    Spectre en spannendetijden vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina