De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.805
    7.446
    113
    Vrouw
    Eerst een beetje nestelen en daarna slapen? Of andersom, want misschien stop je niet meer met nestelen als je eenmaal begonnen bent? ;)

Hopelijk Kan je wat rust pakken in ieder geval!

Friezin87 vindt dit leuk.
  2. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    @spannendetijden heel veel succes met scheren :roflmao: nooit gedacht dat ik die zin ooit zou zeggen haha.

Qua zadel valt bij mij gelukkig mee.. het is beter dan met dochter naar school lopen.

Nu met een daimondpainting bezig. Klokje gezet zodat ik er niet te lang achter elkaar mee bezig ben. Net al even de ramen gelapt. Mag nog kwartiertje painten. Daarna even een halfuurtje plat op het bed wat hier beneden staat.. daarna weer ff wat poetsen. Zo wisselen we het vandaag maar wat af geloof ik

3. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Dat is fijn nieuws!

JupitR vindt dit leuk.
  4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Whahahaha ik snap je!! :roflmao: had ook nooit gedacht dat ik ernaar zou vragen :roflmao:

goed schema zo!!
    Ramen lappen ga ik ook maar eens doen vandaag! Daarvoor moed ik bovenop de tripptrapp stoel staan en dat durf ik alleen op een goeie dag :oops:
    Ben ook aant werk vandaag maar te lang zitten lukt niet dus wissel lekker werk af met nestel/schoonmaak klusjes :rolleyes:

5. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik heb een trekker met een stok (die ik dus anders nooit gebruik, maar nu wel) ik kom nergens meer boven op nadat ik paar weken terug bijna van de trap gestuitertben. Ik kim ook niet meer boven als ik alleen thuis ben

6. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    De schaamstreek boeit me op dit moment ook weinig. Voor zover ik weet, boeit het de verloskundigen of wie je dan ook gaan begeleiden bij de bevalling weinig. Zolang je het maar schoon houdt.
    Af en toe doe ik wel een poging zodat het niet helemaal dramatisch is. Maar mis ik de helft, so be it.

Bij R had ik op een gegeven moment ontharingscrème gekocht. Daarmee durfde ik dan iets meer op gevoel te gaan. Misschien is dat nog een idee?

JupitR, Spectre en spannendetijden vinden dit leuk.
  7. RLSD

RLSD Niet meer actief

@spannendetijden hier doe ik het een beetje op gevoel, tot nu toe gaat het wel redelijk geloof ik :cool: Hoop dat dat zo tot het einde een beetje blijft lukken.

@Friezin87 balen van je slechte nacht zeg.. Hopelijk kun je vandaag wat bijtanken en je rust pakken.

@JupitR wat fijn dat de groeiecho goed was en dat de kleine man een inhaalslag aan het maken is!

Ik heb inmiddels de uitslag van de glucosetest binnen, die was helemaal goed dus geen zwangerschapsdiabetes!

Wel had ik al een ijzertekort en inmiddels ook in 4 weken tijd een B12 tekort ontwikkeld, iemand hier ervaring mee? Voor het ijzertekort heb ik sinds bijna 3 weken medicijnen en dit moet nog aan gaan slaan, voor de B12 ga ik waarschijnlijk 2 keer per week injecties krijgen.. :rolleyes:

Friezin87 en JupitR vinden dit leuk.
  8. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Het slapen wil helaas niet echt lukken. Wel een uur redelijk lekker gelegen. Gelukkig is mijn man kwart voor 2 klaar met werken. Mag hij hem lekker met dochter gaan bemoeien.

JupitR en spannendetijden vinden dit leuk.
  9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Heerlijk!!!!

ik zou de ramen doen en wou eea aan babyspul uitzoeken/rommelen maar na t boodschappen doen gesloopt en manlief is pas morgen vroeg thuis dus, nu ff op de bank en straks de kids halen! Hopelijk ben ik dan wat opgeladen en kan ik wel eea opruimen/schoonmaken nog. Heb iig knutselpakketjes gehaald voor de kids voor vanmiddag (stoombootjes) dus kunnen ze lekker bezig zijn ipv mama klieren :p
    Én de kids hebben voordeel van mama dr ellende want we eten vanavond poffertjes :roflmao:

10. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Zo bedebk ik dus ook 9 van de 10 x wat voor ons dochter wanneer man late dienst heeft. Ben ook altijd heel blij wanneer dochter met een klasgenootje wil spelen.ook al is het hier thuis. Ze spelen dan vaak boven en zeuren dan iig niet aan mijn hoofd :roflmao::|

11. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Wat is het stil hier ineens.

Friezin87 en Spectre vinden dit leuk.
  12. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Nog meer team wakker? Lig alweer uur naar plafont te staren..

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Balen :(
    Heb wel onrustig geslapen, maar niet echt klaarwakker geweest gelukkig.

14. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Hier ook de halve nacht wakker geweest :confused:. De kids zijn vandaag een dagje naar het kdv, dus ga het lekker rustig aan proberen te doen!

Lies1611 en Friezin87 vinden dit leuk.
  15. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Succes vandaag met strippen @Spectre

spannendetijden en Spectre vinden dit leuk.
  16. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Hier ook een rot nacht gehad.. van het weekend is het in m’n rug geschoten en nu kan ik nog maar in 1 houding in bed liggen. Gisteravond huilde mijn dochter zo vreselijk van de oorpijn, uiteindelijk mijn man op de bank en zij bij mij in bed. Om 00:30 u sliep ze tot 02:00 u en toen begon het weer. Zetpil er weer in en toen heeft ze geslapen tot 8:00 u maar vanaf 02:00 u begon de baby zo naar tegen mijn ribben te schoppen, tot ongeveer 07:30 u...:cry:

herkenbaar voor jullie dat de baby zo ineens zo lang druk is in de buik? Dit is de eerste keer dat de baby zo’n beetje de hele nacht bezig is geweest.

17. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Hier al heel de week onrustig gevoel. Maandag bij de vk te horen gekregen dat ik al 2cm ontsluiting heb, en bmm mooi verstreken. Dus strippen morgen zou moeten lukken, of het effect gaat hebben gaan we zien. Vind het wel spannend. Ook mijn slijmprop in kleine delen aan het verliezen en flink gerommel op momenten. Van dat laatste kijk ik alleen niet meer zo erg op, omdat het al weken rommelt hier haha.

Lies1611, spannendetijden en JupitR vinden dit leuk.
  18. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Herkenbaar! hier is beeb ook stuk drukker als normaal, tot gister echt paar dagen ontzettend druk geweest. Inderdaad de hele nacht ofzo.

19. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Op internet lees ik dat ze dat inderdaad doen aan het einde van de zwangerschap. Ohh van die gemene schoppen tegen je ribben.. hopelijk vanmiddag nog even slapen

Mama to B vindt dit leuk.
  20. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

@Dogpaw wat vervelend van je dochtertje en de slechte nacht! Hopelijk kan je vandaag een beetje bijslapen.

@Mama to B Spannend:)! Hopelijk doet het strippen morgen iets!

Mama to B vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina