Bedankt dames, wilde het even kwijt en even korte update. Ben zo gesloopt. Gisteren ook laat geworden en kon slecht slapen van alle spanning. Vanavond vroeg naar bed. Blij dat de baby het zo goed doet en probeer te vertrouwen op haar.
Ik heb ook veel last gehad van maagzuur. Eerst rennies geprobeerd, maar hielp niet echt. nu op aanraden van Vk slik ik iedere dag 1 tablet omeprazol. Paar dagen voor de kerst mee begonnen en na paar dagen to nu toe helemaal geen last meer gehad.
Wat schrikken! Gelukkig alles goed met jullie allemaal, probeer rustig aan te doen en hopelijk ben je snel een beetje van de schrik bekomen
@Pinkie88 Ja vreemd is dat, ik heb exact hetzelfde de ene dag gaat het prima, kan ik eten en drinken wat ik wil en de andere dag ja, gaat het helemaal mis.. ook al hou ik me netjes aan geen koolzuurhoudende dranken, geen pittig eten etc. Vreemd is het wel, en fijn al helemaal niet. Maar we moeten het er maar mee doen hé, haha.
Dan ga ik toch maar eens de gyn raadplegen. Misschien dat ik daardoor wel iets krijg wat wel vergoed word. Met nog 3, Max 5 weken te gaan wil ik het wel een beetje comfortabel hebben.. haha. Dankje wel
@Orchidea ik zou zeker even met je gyn overleggen wat er mogelijk is en zelfs een evt eigen bijdrage voor lief nemen. Maagzuur is om gek van te worden en met Omeprazol gaat er een wereld voor je open en ben je van alle ellende af! @michele25 welkom! @Fraser hoe gaat het nu? Beetje bekomen van de schrik inmiddels en wat kunnen slapen vannacht? @spannendetijden hoe is het bij jou en heeft het nog gerommeld?
@Mammavantwee @RLSD Niet zo goed, voel me nog wat gespannen. Maar het gaat al wel beter vandaag, dus de schrik zakt wel. @michele25 welkom!