Me to!! Kids zijn bij opa en oma gebracht en ik lig nu aan de CTG! Dan ballon plekje geven en nog een CTG en als alles dan goed is, ga ik naar de afdeling Vind t nu wel heeeeel spannend worden allemaal! T eind is nu echt in zicht
@spannendetijden Ik snap je helemaal ik vond het ook rete spannend. Ze zeiden dan zien we je morgen ochtend 6 uur.. toen was M. Er al een poosje hahaha Maar je kan t !
Dit geloven jullie nooit,... na uur ctg (die perfect was) zijn we weer thuis! De kleine man is gaan draaien en ligt nu dwars in mn buik. ballon plaatsen was dus geen optie nu morgen gesprek met gyn voor nieuw plan! of hij ligt dan wel goed en kan t alsnog Of ze gaan draaien (en vervolgens direct inleiden) of t wordt een keizersnede
Wat is dit ineens voor een wending zeg.. Dat zal je wel even rauw op je dak gevallen zijn. Heel veel succes alvast voor morgen, hoe laat moet je bij de gyn zijn?
nou t was wel even slikken inderdaad en baal echt enorm!! strippen mislukt, ballon mislukt en zelf nogsteeds potdicht!!! (En de kleine is erg druk na dat gefriemel dus harde buiken tot en met wat ook niet lekker voelt) weet nu gewoon niet wat te doen en hoe t allemaal lopen gaat . En ga steeds meer tegen de bevalling op zien. Heb het idee dat dit een pittige gaat worden (mochten we kiezen voor draaien en direct inleiden) Morgen 09:00 gesprek gyn
Nou dat kan ik me voorstellen, dat verwacht je toch ook niet dat ie ineens dwars gaat liggen.. Hopelijk nemen de harde buiken af en kun je in ieder geval lekker slapen vannacht. Bespreek je zorgen morgenochtend met de gyn zodat je toch met een positief gevoel de bevalling in kunt gaan!
Knuffel voor jou! Daar moet je je wel even behoorlijk rot onder hebben gevoeld. Succes bij de gynaecoloog alvast weer.
Wat ontzettend balen zeg! Ik duim voor je dat hij goed is gaan liggen en dat alles voorspoedig gaat..
Ach @spannendetijden wat een tegenvaller! En wat een kleine koppigaard seg, nu ineens nog gaan dwarsliggen
Neeee @spannendetijden , dat meen je niet!! Wat ontzettend rot zeg hopelijk is ie toch wederom gedraaid.
Wat rot @spannendetijden dat is inderdaad niet wat je wilt horen, hopelijk toch gauw babyknuffelen voor jou. Succes met je gesprek vandaag! Yes, 37 weken. Nu “geduldig” afwachten hé..
@spannendetijden: lees nog af en toe mee en wilde toch even reageren (weet niet of je het nog leest voor de afspraak). Ik snap hoe erg je baalt! Wil je wel als tip meegeven om te vragen of het terugdraaien overdwars eventueel kan liggen aan navelstreng om de nek. Had mijn jongste zoontje waardoor hij niet kon indalen. Bij mij resulteerde dit in een gecompliceerde spoedkeizersnede (complicaties bij mij). Die complicaties waren er niet geweest als hij was gehaald met een geplande keizersnede zonder weeën. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn, maar altijd goed om even na te vragen. Sterkte! Gaat in ieder geval niet lang duren voor je mag baby knuffelen!!
Goed gesprek met de gynaecoloog gehad! Meneer is nu verder gedraaid en ligt in onvolkomen stuit Stuitbevalling wil ik niet dus dat is uitgesloten. Plan is als volgt: Straks 12:00 melden voor een draaipoging Als dit lukt, en hij ligt stabiel dan krijg ik alsnog een ballon en morgen vliezen breken. Ligt hij te los dan krijg ik tabletten om de boel week te maken en blijf ik in t ziekenhuis tot hij er is (kan wel 2dagen duren) En lukt draaien niet dan wordt het eind vd dag of morgen een keizersnede