@spannendetijden ach jee! Kunnen ze verklaren hoe het komt dat hij zo laat nog draait? Normaal hebben ze daar met 40w toch helemaal geen plaats meer voor
Hij wil gewoon lekker bij me blijven Gebeurd niet heel vaak dat ze op dit termijn nog draaien! lig inmiddels aan ctg en infuus Over minuut of 20 gaan ze draaien ! Ben benieuwd
Whoehoe Hij is gedraaid ! Binnen 2minuten gefixt! En doom scenario zoals ik t bedacht had viel me alles mee! Nee t was niet lekker maar ging top! De medicatie is wel apart hoor! Tril nog beetje na. Nu weer aan de ctg!
Blijkbaar echt nog wel genoeg ruimte dan! En nu gauw eruit voor ie weer draait gaan ze nu meteen inleiden?
@spannendetijden fijn dat draaien gelukt is! Hopelijk gaat de rest wel volgens plan @Esila als je naar die site gaat, kun je als het goed is jouw gegevens invoeren en krijg je een code die je hier in je handtekening kan zetten.
Wat spannend zeg! Hou je ons op de hoogte. Wat bizar dat ie toch nog zo is gedraaid zeg. Ongelofelijk!!
Ctg was goed en hij is (nog) niet terug gedraaid dus ben nu voorzien van ballon!! Morgen ochtend vlieZen breken. Of t komt vanzelf! Nu proberen te slapen
Jeetje @spannendetijden, wat maakt de kleine het je moeilijk! Gelukkig nu de ballon en ik hoop voor je op een spoedige en zorgeloze bevalling