Wow, dat moet wel enorm schrikken zijn geweest.. enorm veel succes morgen, spannend. Wat “vreemd” joh dat hij is omgedraaid, die kans is echt enorm klein... nogmaals succes morgen, geniet er van en gauw babyknuffelen
Wat een boel last minute draaiers hier dat is even slikken.. maar heel veel succes en plezier morgen ❤️
@margarethd dat is schrikken! Al zou je na die reacties van de stagiaire en de verloskundige misschien wel het ergste beginnen te vrezen Morgen al joh! Hopelijk wordt het een mooie bevalling, ondanks dat het even schakelen is!
@Esila en de dag een beetje doorgekomen? @RLSD ah dat is balen van de pijn, hopelijk zakt het een beetje!! Ik heb eigenlijk een heerlijke dag gehad, lekker veel buiten geweest met ze en vanmorgen mochten ze m'n buik verven. Helemaal geweldig . K heb ze nu allebei achter de iPad zodat ik zelf even een half uurtje in bad kan, heel slecht maar wel lekker . Fijn dat alles goed is @Loveischocola !! Nou he.. je zou er bijna bang van worden, ben benieuwd hoe die van mij vrijdag ligt
Haha als deze dan last minute goed draait straks Maar nee door vorm baarmoeder zal dat niet gebeuren. Nu vooral overdwars of stuit ligt ie!
@Mammavantwee , lief dat je het vraagt maar helaas echt een rot dag gehad. Zo’n dag waarop ook alles mis ging. Nog twee uur voor ze in bed liggen Fijn dat jij wel een leuke dag had
@margarethd Dat is schrikken! Op het laatst nog draaien jeetje... waarom krijg je geen draai poging meer ? Is het daar te laat voor of ivm dat je weinig beweging voelt ? Heel veel succes morgen! De bevallingslijst begint aardig lang te worden al!
Hier een relaxed dagje zeker ten opzichte van gister ! De jongste een dagje naar oma. Dus sowieso meer rust. Wel begint de baby me echt pijn te doen met schoppen soms zeg steeds aan de linkerkant. @spannendetijden , hoe gaat het met jou en de kleine ?
Nou hè, stilte voor de storm . Hier gaat het goed, lekker dagje gehad. Morgen weer naar de vk, benieuwd hoe de baby ligt na al die gedraaide baby's hier
@Esila hier niet veel bijzonders! Lange werkdag vandaag, slechte nacht gehad, dus hopelijk vanavond weer moe genoeg voor een goede nachtrust. Verder gister voor het eerst geen maagzuur 's avonds, dus wie weet is meneer aan z'n afdaling begonnen (Wel had ik vanmiddag na ontlasting echt last van mijn bekkenbodem Zo'n heel vervelend bonzend gevoel en dan zeker 30 minuten lang. Eén keer eerder gehad, maar toen heb ik echt een halve bevalling gehad op de wc, dus toen dacht ik dat het daar door kwam. Iemand toevallig bekend mee?)
Hier gaat vandaag goed. Oudste is jarig en morgen de nu nog jongste. Beetje rare verjaardagen zo. Ik ben ondertussen boel beetje aan inpakken en opruimen. Alles wat ik nu zelf nog kan doe ik nog. Voordat echt last van dikke buik krijg.
Aaah hopelijk idd een betere nacht dan ! En hopelijk is het maagzuur over. En nee dat ken ik niet... vervelend..